סודות השפתון האדום

קלאסי, מפתה ואהוב, זהו השפתון האדום שלעולם לא ייצא מהאופנה. כך תבחרי את השפתון הנכון עבורך

צילום: אלכס ליפקין, באדיבות קרליין

צילום: אלכס ליפקין, באדיבות קרליין

טרנדים הולכים, טרנדים באים אך שפתיים עם ליפסטיק אדום בוהק – לנצח נשארות. שפתון אדום הוא הרבה יותר מטרנד, הוא נצחי וכפי הנראה כבר לעולם לא ייצא מהאופנה. השפתון האדום נחשב מזה עידן ועידנים לסמל של חיים ובריאות ועם השנים הוא נקשר גם במסרים שקשורים לכוח, לסקס ולפיתוי. בגלל הדומיננטיות שלו, הבחירה בשפתון אדום צריכה להיות מאוד מדויקת ובעיקר – מותאמת אישית. אבל אחרי שתעשי בחירה נכונה בשפתון המושלם עבורך התוצאה תהיה כל כך מוצלחת ומחמיאה שכל מאמץ שהשקעת בבחירה – יהיה משתלם במיוחד.

שפתון אדום – לכל אחת

האם כל אחת יכולה להתאפר עם שפתון אדום? זיוית יקיר, מנהלת תחום האיפור של קרליין, אומרת שבפירוש כן. "אדום הוא צבע יסוד וכשמדובר בשפתונים, יש להתאים אותם לגוון העור. בהתאם לגוון העור, כל אחת תוכל לבחור את האדום המתאים ספציפית עבורה".

טיפ: למראה שיניים לבנות יותר, צבע אדום קר יעשה את העבודה. גוון אדום חם, לעומת זאת, גורם לאפקט של מראה שיניים צהבהב.

red-1-careline-11

שפתון אדום, קולורמאט מס' 24 של קרליין (צילום: מוטי פישביין)

מה הם תתי הגוון?

יש שתי קבוצות של תתי גוון: צבעים קרים וצבעים חמים. הכלל הוא פשוט: אם יש לך גוון עור חם – את צריכה לבחור בשפתון אדום בגוון חם (מעורבב עם צהוב), ואם יש לך גוון עור קר – את צריכה לבחור בשפתון בגוון אדום קר (מעורבב עם כחול). ואם להיות ספציפית: אז נשים בעלות עור בהיר עד כדי ורדרדות שייכות לקבוצה הקרה ולכן יתאים להן שפתון אדום בתת גוון קר, עם נטייה לסגול או פוקסיה. נשים בעלות עור כהה עד חום שזוף שייכות לקבוצה החמה ולכן יתאים להן שפתון בתת גוון חם עם נטייה לכתום בוהק".

CLARINSred-1-careline1

קלרינס ג'ולי רוז' מס' 743  cherry red

כל האדום הזה

מאחר והאדום הוא מאוד דומיננטי עוד פרמטר שאת צריכה לקחת בחשבון הוא האופי שלך. אם את אוהבת למשוך תשומת לב, כמובן שהאדום הקלאסי יתאים לך. אבל אם מדובר בהתנסות ראשונה שלך עם שפתון אדום או שאת עושה צעדים ראשונים באיפור, כדאי שתתחילי בליפגלוס שיש לו אפקט אדמדם ואחרי שתתרגלי למראה שלך, תוכלי לעבור בהדרגה לליפסטיק שנותן את האפקט המלא של האדום.

KISSKISS-gaurlaon-careline-11

גרלן KISSKISS מס' 325 רד פאשן

איך מתאפרים עם שפתון אדום

ליצירת מראה שפתיים מושלם רצוי להשתמש בעיפרון תיחום שפתיים בגוון זהה  לגוון של האודם ואיתו למלא את כל שטח השפתיים. פעולה זו תעצים את האפקט של הליפסטיק וגם תתרום לעמידות מוגברת.

טיפ: לאמץ שלבי איפור לפי הסדר הבא – הנחת בסיס, שפתון אדום ורק אז איפור העיניים והלחיים, כך נהיה בטוחים שלא נגזים בכמות הצבע.

בהמשך ישיר לעובדה שמדובר בגוון דומיננטי ובולט שגונב את ההצגה – חשוב מאוד שיתר חלקי הפנים, ובדגש על העיניים, יהיו מאופרים בעדינות המרבית וזאת בכדי להימנע ממראה עמוס או מוגזם. כלומר, אם בחרת בשפתון בולט – ותרי על צלליות, הדגשות ושימרים.

מאק, ליידי דנג'ר

מאק, ליידי דנג'ר