סודות האורגזמה הנשית

אם את מתקשה לחוות אורגזמה או לא גומרת בכלל, ודאי תשמחי לשמוע שאת לא לבד, ושהיכרות עם גופך יכולה להביא אותך לאורגזמה המיוחלת

 אם את מתקשה לחוות אורגזמה או לא גומרת בכלל, ודאי תשמחי לשמוע שאת לא לבד. האורגזמה הנשית היא מהדברים המורכבים שיש, ולא בכדי – נדרשים כל כך הרבה תנאים לקיומה עד שלפעמים, בטעות, היא נראית בלתי מושגת. אבל היכרות עם האזורים שמעוררים אצלנו את ההתרגשות המינית תקרב אותך לחוויית אורגזמה נפלאה. למעשה, גם עבור מי שכן חווה אורגזמה, היכרות עם האזורים הארוגניים בגוף יכולה לשפר אותה.

 

מביך? אולי. אבל לא בצדק. הגוף שלנו הוא פלא שלם, ואם יש בו את היכולת לענג אותנו, כנראה שהיא שם מסיבה טובה. בואי להכיר את האזורים מעוררי הריגוש והגירוי שיכולים להביא אותך למחוזות חדשים של הנאה בסקס.

הדגדגן
עכשיו תגידי שזה טריוויאלי. הרי כל הנשים שגומרות גומרות מהדגדגן, או לפחות גם מהדגדגן. אבל האמת היא שרבות מאיתנו מתייחסות אליו כאל מתג הפעלה שם בקצה הווגינה, ולא מודעות לכל רגישויותיו.

שלי ורוד, יועצת מינית וזוגית, הציגה את הדגדגן במלוא הדרו בקבוצת הפייסבוק ״החזית לאורגזמה הנשית״. היא כותבת בשם הדגדגן כך: ״הקצה שלי כן, כן זה שלמעלה, הוא אכן החלק שאתן מכירות שם בקצה הפות והוא הכי רגיש בי ולא פלא, יש לי בערך 7000 קצות עצבים שם. אני גם חושב שזה מסביר את האורגזמה על ידי גירוי שם. דרך אגב לא תמיד אני אוהב מגע ישיר, לפעמים מסביב יותר מענג אותי (בבקשה תעדכנו גם את הגברים).״
ואכן, אחת הטעויות הנפוצות בגישה לדגדגן היא גישת ״כיבוש היעד״. אמנם היכולת להפיק אורגזמה נמצאת שם ממש בהישג ידינו, אבל הרגישות הגדולה גם דורשת הדרגה ועדינות.
מגע ישיר וחזק מדי בדגדגן יכול לגרום כאב, בעוד מגע מרפרף מסביב לו יכול להביא את מידת הגירוי לשיא.

עוד דבר שכדאי לדעת על הדגדגן הוא שככל שהוא מרוגש יותר, כך זורם אליו יותר דם, והוא מתנפח והופך לרגיש יותר. כשהוא במצב כזה גם האורגזמה עוצמתית יותר.
כדי להגיע לשם אפשר להעניק לו מין אוראלי ממושך ומגרה, גירוי בעזרת האצבעות שאליו מומלץ ביותר לצרף פינוק בג׳ל אינטנס, שמעורר תחושת חום באזור הדגדגן, מגביר את הגירוי ואת זרימת הדם ולכן גם מעצים משמעותית את האורגזמה הדגדגנית.

 

השפתיים
זהו החלק שנמצא מתחת לדגדגן ומסוכך על פתח הנרתיק. רבים חושבים שאין להן כל קשר לאורגזמה הנשית, אך למעשה הן מחוברות ישירות לדגדגן, ולכן כל תנועה שלהן מרעידה את הדגדגן ויכולה להגביר את הגירוי בו. זה רלוונטי מאוד בחדירה, במיוחד אצל נשים שלא מצליחות לחוות אורגזמה בחדירה.
שימוש בטבעת רטט שמרעידה את השפתיים, גם כשאינה באה במגע ישיר עם הדגדגן, יכולה להגביר את הגירוי ולהביא אותך לחוות אורגזמה באופן הזה.

הנרתיק
פתח הנרתיק הוא לא רק מקום לחדירה. האזור הזה רגיש מאוד, כל מגע בו יכול להעביר בך גירוי, תחושת דגדוג או צמרמורת. מגע עדין באצבעות, לשון שמטיילת סביב הפתח, ליטוף בעזרת נוצה או שימוש בויברטור יעוררו את האזור, יגרמו לסיכוך טבעי ויגדילו את ההנאה שבחדירה.
בחדירה עצמה שימי לב שהתחושה בחיכוך בפתח הנרתיק והתחושה בחדירה עמוקה שונות למדי. שתיהן יכולות לגרום לגירוי מוגבר, אבל חשוב שתלמדי מה יותר נעים לך.

 

חדירה עמוקה , שלעתים הגירוי שלה מורגש ממש בעומק הבטן, גורמת לנשים רבות לחוש גירוי עוצמתי מאוד, גם בשל הקרבה לרחם, גם בגלל התחושה המלאה של החדירה וגם בגלל הקירבה לנקודה הנסתרת שעליה נדבר מיד. כדי להגיע לחדירה כזו אפשר לגוון בתנוחות: תנוחת ה״דוגי״ – בעמידה על שש, מגיעה לחדירה עמוקה באופן אינטנסיבי ומיטבי, בתנוחה המסיונרית – כשהגבר מעליך, תהני גם מהחיכוך של הבטן התחתונה שלו בדגדגן שלך, ובתנוחת ה״קאו-גירל״ – כשאת יושבת עליו, תוכלי לשלוט בעוצמת החדירה וכיוונה בדיוק לפי העדפתך ולהוסיף עינוג דגדגני – שילוב שלרוב מגדיל את הסיכויים לחוות אורגזמה.

נקודת הG
בעומק הנרתיק, צמוד לדופן הבטן, במקום שאליו לאיבר הגברי לא פשוט להגיע, נמצאת נקודת ה-G המיתולוגית, שגירוי ישיר שלה גורם לחלק מהנשים להגיע לאורגזמה עוצמתית במיוחד. כדי להגיע לנקודה הזו אפשר להשתמש באצבעות, כשני סנטימטרים לתוך הנרתיק, צמוד לדופן הבטן, שם נמצאת נקודה לחה וספוגית שאוהבת עיסוי עם מעט לחץ – כמו בסימון תנועת ״בואי״ עם האצבע. לא כל הנשים מצליחות לחוות אורגזמה באופן הזה, משום שלא תמיד פשוט לאתר את הנקודה הזו. אפשר לנסות למצוא אותה גם לבד, באמצעות אצבעותייך או עם ויברטור בעל קצה מעוגל שמיועד לענג את נקודת ה G. אם וכאשר תמצאי אותה – את כבר תדעי, התחושה שונה מגירוי נרתיקי רגיל.

אנאלי
נקודת הטאבו הגדולה, שגם עליה מסתבר שנשים רבות לא מוותרות ושמחות לחלוק חוויות סביבה.
לא כל אחת רוצה או מרגישה מספיק פתוחה לנסות, לא כל אחת אוהבת, וזה בסדר.  אבל מי שכן נהנית מכך מדווחת על אורגזמה עוצמתית במיוחד בחדירה אנאלית.
הקירבה של הרקטום לנקודת הג׳י והשריר הטבעתי ההדוק מעוררים את סף הגירוי ומביאים נשים רבות להנאה עילאית בחדירה אנאלית.
אם אינך מנוסה במין אנאלי מוטב להתנסות תחילה בחדירה של אצבעות, ויברטור, בשימוש בג׳ל סיכוך טוב בכמות נדיבה, ורק לאחר שמצאת שגירוי האזור אכן מענג אותך להתקדם לחדירה.

אין סוף לעונג
הגוף שלך צופן בחובו עוד המון מפתחות לעונג. הפטמות, האוזניים, בהונות הרגליים, חיבוק, השפתיים, הלשון – אל תפסיקי לחקור. זוהי מפת אוצר שממש כדאי ללכת בעקבותיה.

 ____________________________

הצטרפו אלינו לקהילת ״החזית לאורגזמה הנשית״ בפייסבוק