סגול הוא השחור החדש

איך מתאפרים בגוונים סגולים ומשגעים? מדריך (ויש גם טיפ גאוני)

careline-palet-purpr-634

הצבע הסגול הוא אחד הצבעים הכי מפתים שיש – הוא סקסי, הוא מתוחכם, הוא עמוק ומי שבוחרת בו מעבירה את המסר שהיא ללא ספק אישה דומיננטית שמאמינה בעצמה.

החורף נראה את הצבע הסגול בכל מקום – בקולקציות האופנה ובקולקציות האיפור. סקירה קצרה של מדפי האיפור בפארם הקרוב למקום מגוריך תגלה שהם כבר עמוסים בשפתונים סגלגלים, כמו הצבע של השפתון שעל הדוגמנית בתמונה – הגוון המושלם של העונה, פאלטות של צלליות בגוונים סגולים ואפילו עפרונות שפתיים ומסקרה בגוון החם.

טוטאל לוק: (לא רק) ליחידות סגולה

כשאת מתאפרת בגוונים סגולים את יכולה לבחור אחד משני לוקים. הראשון,  טוטאל לוק סגול שיתאים ללוק נועז ודומיננטי שאי אפשר לפספס או להתעלם ממנו כיוון שהוא מושך תשומת לב רבה. את הלוק מרכיבים מצלליות, שפתון ומסקרה.

בוחרים בפלטת צלליות שיש בה מבחר גוונים ולפי צבע העיניים מתאימים את הגוון המדויק ביותר. למשל, לעיניים כחולות או ירוקות יחמיאו במיוחד גוונים כהים של סגול ולעיניים חומות מוטב להתאים גוון מעט יותר בהיר של סגול.

טיפ: אפשר למרוח את הצלליות כל אחת בנפרד ואפשר לשלב ביניהן ואף ליצור מראה מעושן ודרמטי עם הגוונים הכהים יותר של הסגול.

משלימים את איפור העיניים עם מסקרה סגולה. אחרי שסיימנו את איפור העיניים אפשר להיפטר מהמיתוס הישן שאומר שאם איפרנו את העיניים באופן מודגש, כדאי להשאיר את השפתיים במראה טבעי ונקי. בשנים האחרונות עולם האיפור שבר את הכללים ואת בהחלט יכולה להשלים את הטוטאל לוק בשפתון סגול.

מה שכן, חשוב להקפיד על מריחה מדויקת של השפתון: קודם משרטטים את קו השפתיים בעיפרון ייעודי בגוון התואם לגוון השפתון ואז ממלאים את השפתיים בשפתון הנבחר. בכדי לעדן את הלוק: אפשר להוסיף ליפגלוס שקוף או בגוון תואם.

purple-model-careline-634

סגול זה הכל

אם את לא מרגישה שאת מספיק נועזת בכדי להתאפר בסגול בכל חלקי הפנים, זה ממש לא אומר שאת צריכה לוותר. להיפך, ובמיוחד על רקע העובדה שהצבע הסגול מתאים לכל גוון עור מהבהיר ביותר ועד הכהה ביותר (בהנחה שאת בוחרת את הגוון המדויק עבור גוון עורך).

את יכולה לבחור בצלליות, בשפתון או בעיפרון שפתיים שהופך לעיפרון עיניים בן רגע.

זיוית יקיר, מנהלת תחום האיפור בקרליין מגלה סוד שמור של מאפרים מקצועיים: "עיפרון שפתיים בגוון סגול יכול בהחלט להתאים לאיפור העיניים. אין מה לפחד להשתמש בו כי הפורמולה דומה והיא היפואלרגנית כך שהיא בטוחה לשימוש באיזור העיניים".

צילום: דניאל קמינסקי