"ניתקתי להארי את הטלפון בפרצוף"

תומס מרקל שוב פותח פה מבלי לעשות חשבון והפעם הוא מספר איך הוא טרק את הטלפון בפרצוף של הנסיך לאחר שהנצר המלכותי דיבר אליו "בגסות"

מזמן לא שמענו על מעללי תומס מרקל (כלומר, שבוע) והנה אביה של מייגן שוב פותח פה והפעם על הנסיך הארי. האב המבואס התראיין ל"דיילי מייל" הבריטי וחשף איך הוא טרק להוד מעלתו את הטלפון בפרצוף לאחר שזה עיצבן אותו במהלך אחת השיחות ביניהם, כאשר לדבריו, שכב בבית החולים לאחר שחווה התקף לב. כן, למרקל לא הזיז שמדובר בנצר משפחת המלוכה הבריטי הנשוי לבתו האהובה. הניתוק הלא מנומס הגיע לאחר הפאדיחות שעשה סביב תמונות הפפראצי המבויימות שהזמין לפני חתונת השנה.

הנסיך התעניין בשלום האב ורצה לדעת האם הוא שיתף פעולה עם צלמי הפפראצי אך לדעת מרקל, הוא הגזים. "הארי התנהג בגסות איומה", אמר והודה ששיקר כאשר ענה שלא היה מעורב. למי ששכח מהסאגה המביכה, האב צולם מודד חליפה, עובר על תמונות של מייגן והארי וקורא ספר בריטי. מטרתו בצילום התמונות הייתה להיראות כיצד הוא נערך לחתונה של בתו עם הנסיך אבל הפיאסקו התפוצץ לו בפנים ובעקבות הבושות הוא לא הגיע לחתונה.

מייגן מרקל והנסיך הארי צילום: Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images

מרקל, שלא מפסיק לברבר לכתבים על יחסיו עם בתו הבטיח שהראיון האחרון יהיה בהחלט האחרון אבל ספק אם יוכל לעמוד בהבטחה זאת לאור הצורך הכפייתי שלו בתשומת לב תקשורתית. "כמה ימים לפני החתונה מייגן אמרה לי שלא יהיה לי זמן לנאום בחתונה שלה וזה פגע בי מאוד", סיפר. אמנם בסוף הוא אפילו לא הגיע אבל כעת מתחילה להתבהר התמונה המלאה וההבנה שכל סיפור התקף הלב היה כנראה מפוברק מהיסוד. אבל מרקל לא הודה בכך עד היום, גם כאשר עיתונאים לא גילו שום רישום שלו בבית החולים בו אושפז לכאורה.

מייגן מרקל והנסיך הארי מתחתנים (Dominic Lipinski - WPA Pool/Getty Images)

"התקשורת טוענת שזייפתי את התקף הלב שעברתי, זאת לאחר שכתבים שונים התקשרו למרכז הרפואי בו טופלתי ושם הכחישו את העובדה שאי פעם הייתי שם. זה ממש לא נכון, בתור מטופל יש לי זכות מלאה לפרטיות ולא רציתי שהשם שלי יופיע שם". מרקל אף הוסיף שהוא לא תיקשר עם הזוג המלכותי מאז הדרמות ההן סביב החתונה ושלא אכפת לו מכך כי הוא "רק רוצה את חייו הקודמים חזרה". נניח.

ניכר כי מרקל נפגע עד עמקי נשמתו מהנתק עם בתו וכי הוא כן היה שמח לקשר איתה אך אפילו הוא לא מאמין שזה יקרה, במיוחד אחרי שאמר בראיון הקודם ש"היא הייתה מעדיפה שאמות". הוא כנראה הבין שקשר חם כבר לא יהיה לו עם בתו, שנשאבה למשפחת המלוכה ושכחה פחות או יותר מכל מי שליווה אותה בעברה (חוץ מאימה, דוריה).

עצוב שהקשר של מרקל עם אביה הגיע למצב העגום הזה, במיוחד לאור תמונות ילדות ישנות וממיסות שלה לצדו, בהן השניים נראו מאושרים. נקווה שהשניים ישלימו עם השנים וימצאו דרך למצוא זה את זו מחדש. בכל סוף, אם כבר לחיות באגדה אז עם סוף טוב.