"ניסיתי, מרחתי וחזרתי כדי לדווח"

מה חדש בעולם מסכות הפנים? נתנו לאישה שניסתה כבר הכל מסכה מתחממת והיא חזרה מתרשמת: הפטנט של השנה!

את שגרת הטיפוח המעמיקה יותר אני שומרת לרוב לסופי שבוע, כשיש לי יותר פנאי ואז אני מפסיקה את מירוץ הבית-ילדים-עבודה-בעלי היקר-חברות, לטובת שעה קלה (כי למי יש יותר?) לעצמי. אבל סוף השבוע האחרון היה הפעם סוף שבוע עמוס במיוחד ולמרות שתכננתי להתפנק עם המסכה החדשה של קרליין שהגיעה אלי – לא הספקתי. אבל המסכה החדשה סקרנה אותי מאוד ולא רציתי לחכות לסוף השבוע הבא אז לשמחתי, כשקראתי את ההנחיות ראיתי שמספיק להשאיר אותה על העור 2-3 דקות כך שזה לא טיפול גוזל זמן במיוחד, כבר אהבתי.

 unnamed-mak-image-new

מורחים, מתחממים, נהנים

את המסכה מורחים על עור פנים רטוב ובהנחיות כתוב שהיא מתחממת מיד. ואכן, זה בדיוק מה שקורה. ברגע שהמסכה באה במגע עם עור הפנים הרטוב, הרגשתי התחממות. הופתעתי ממידת ההתחממות, יותר ממה שחשבתי ומנעימות התחושה והאמת היא שהרטבתי את הפנים שוב ושוב כדי להרגיש את האפקט. הפטנט הזה לא הפסיק להקסים אותי ובמיוחד בבוקר הקר עד כדי כך שכתוצאה מכך שרציתי להרגיש את ההתחממות שוב, המשכתי להרטיב ולעסות את המסכה על עור הפנים, בהתאם להנחיות.

אחרי כמה דקות שטפתי את המסכה מהפנים והיא ירדה בלי יותר מדי קושי. אגב, בדיעבד אני ממליצה לשים את המסכה לפני המקלחת כי אז קל יותר לשטוף את הפנים באופן יסודי ישר במקלחת וזה גם חוסך זמן.

המסכה המתחממת – שלב התוצאות

אחרי שטיפת הפנים העור נראה נקי מאוד, ללא גירוי כלשהו או אדמומיות, התחושה הייתה פשוט מעולה. אפשר למרוח מייד סרום וקרם לחות, להתאפר כרגיל ולסיכום השורה התחתונה – אני מרוצה מאוד!

המסכה המתחממת – איך זה עובד?

פחם הוא המילה האחרונה בעולם הקוסמטיקה וזאת בזכות היכולת יוצאת הדופן שלו לספוח את החלקיקים הקטנים ביותר של הלכלוך והשומן שמצטברים על העור, להמיסם לחלוטין ובכך לחשוף עור נקי לגמרי. פעולת החימום שמתקבלת במגע עם עור רטוב, מעודדת את זרימת הדם בנימים המזינים את תאי העור, מרככת את השכבה הקרנית העליונה ועל ידי כך עוזרת להמיס את הלכלוך והשומן העקשניים ביותר שמצטברים בנקבוביות. תחושת החום שנוצרת בזמן מריחת המסכה מפעילה את מנגנון הטיהור הטבעי בעור, מהשכבות הפנימיות כלפי חוץ. החום העדין מגביר את אספקת הדם לנימים, מחזיר לעור את היכולת הטבעית לסלק לכלוך ורעלנים, לפזר את הפרשת השומן ולהניע תהליכי התחדשות של תאים חדשים.

השילוב בין הפחם הפעיל ואפקט החימום מתגבר עוד יותר כשמוסיפים אליו גרגירי פרליטולקנים, בגודל מיקרוסקופי, המיוצרים מלבה וולקנית ועשירים במינרלים חיוניים. הגרגירים מבצעים פילינג עדין שמסיר את התאים המתים ומשחרר כל הצטברות שומן ולכלוך בנקבוביות.

אפקט החימום, בשילוב הפחם הפעיל והגרגרים העדינים, מעצימים את יכולת הניקוי ומותירים את העור רך ונעים למגע, במראה חלק יותר, ללא קומודונים (נקודות שחורות) וללא ברק שומני.

mask-image

צילומים: יחצ

* הכתבה בשיתוף קרליין

*הכתבה בשיתוף קרליין