נאות סמדר – מוצרי הטיפוח שאתן חייבות להכיר

כל הפורמולות בסדרה של semadar מבוססות על ריכוז גבוה של אסטקסנטין וחומרים פעילים נוספים מתמציות צמחים אורגניים, ביניהם אלוורה, קלנדולה, שמן חוחובה, אבוקדו ועוד. כל מה שהעור צריך

נאות סמדר? הישוב הזה בדרך לאילת שמומלץ לעצור בו ולהתרענן עם המיץ האורגני שלהם וצריך לעשות סיבוב מיוחד בשבילו? זה בערך מה שהקוראת הממוצעת יודעת על נאות סמדר. זה בערך מה שאנחנו ידענו. ואם היא יודעת קצת יותר היא תוכל לספר שמדובר בישוב צמחוני עם חקלאות אורגנית ושנתפס באופן כללי כתמהוני משהו. כשהמצב הוא כזה, כנראה שהגיע הזמן לשנות את הרושם.

נאות סמדר הוא קיבוץ הוקם בסוף שנות השמונים ע"י קבוצת אמנים ירושלים, בתקופה שבה מעל הרעיון הקיבוצי, כמו גם מעל המילים קומוניזם ואפילו סוציאליזם כבר התנוססו סימני שאלה גדולים. על הלינה המשותפת הם וויתרו מהרגע הראשון אבל הוסיפו לקונספט אלמנטים רוחניים וקשר מיוחד עם האדמה שבאו לידי ביטוי בבחירה בחקלאות אורגנית ובבנייה אקולוגית שאי אז נראו כפנטסטים. רעיונות שעסקו בהתחממות גלובלית ובצורך בפיתוח חקלאות אורגנית נתפסו אז כמקדימים את זמנם.

סמדר צילום יחצ

אבל נראה שזה השתלם. הבידוד היחסי והגישה החקלאית הביאה אותם לפתח כמה ענפים מוצלחים שצברו מוניטין ומוכיחים את עצמם כלכלית, תמר מג'הול הוא אחד מהם, מוצרי המזון האורגני ועכשיו גם הקוסמטיקה. מפעל הטיפוח שהתחיל לפני כ-20 שנה כסטארט אפ זעיר, הכנסה משלימה, התפתח תחת ההובלה של אורית זוהר וייס, ממייסדות הקיבוץ שהיא בוגרת מכון וייצמן, בעלת תואר שני ברוקחות. כבר 20 שנה היא חוקרת את ההשפעה המיטיבה של צמחי המדבר על העור.

בנוסף לצמחי המדבר שהם בני בית באזור, הוקמה חווה גידול מיוחדת ומתקדמת לגידול אצות זעירות שמקורן בהוואי. מאצות אלו מופק אסטקסנטין, פיגמנט  שנחשב לנוגד חמצון טבעי אפקטיבי ביותר ולמסנן הקרינה החזק ביותר בטבע. החומר נקרא גם "הזהב האדום" בזכות היותו אחד החומרים הפעילים היותר יעילים בהאטת הזדקנות העור, והוא מעורר ייצור קולגן וייצור טבעי של חומצה הילאריונית שכידוע הגוף מייצר פחות ופחות ככל שאנחנו מתבגרים. כמו כן, הוא מגן כאמור, מקרינת UV ונלחם ברדיקלים חופשיים.

סמדר צילום יחצ

תנאי המדבר באזור נאות סמדר והסביבה הנקייה לגמרי מחומרי דישון וריסוס כימיקלי בשילוב ידע מדעי וטכנולוגי מתקדם אפשרה פיתוח של סדרת  טיפוח חדשה תחת המותג semadar. כל הפורמולות בסדרה מבוססות על ריכוז גבוה של אסטקסנטין וחומרים פעילים נוספים מתמציות צמחים אורגניים, בעיקר אלוורה בשילוב קלנדולה, שמן חוחובה, אבוקדו ועוד. כל זה  כשהם נקיים מכימיקלים, מאלכוהול, בושם וחומרים משמרים.

הנסייניות שלנו בדקו את הסרום ואת הקרם ודיווחו שהוא מרענן ובעל מרקם נעים שנספג לעור ולא מותיר תחושת שמנוניות. הניחוח המופלא מעניק הרגשה שמדובר במוצר איכותי העשוי מחומרים טבעיים ולא עוד תערובת שיצאה מהמעבדה. הגוון האפרסקי הוא בונוס. גם קרם הפנים נעים וחודר לעור ומותיר אותו לח ונעים למגע.

סמדר צילום יחצ

הסדרה כוללת סרום (ג'ל ושמן), קרם, יום, קרם לילה, קרם עיניים וקרם גוף וכולה עומדת בתנאי תו התקן האירופאי ECOCERT למוצרי קוסמטיקה אורגניים ואקולוגים. ניתן לרכוש את המוצרים באתר החברה כאן