נאום הזכייה המופלא של רייאן גוסלינג

הכוכב ההורס זכה בפרס השחקן הראשי על תפקידו בסרט "לה לה לנד" ולא שכח להעריך את מי שבאמת עבדה קשה. אווה מנדז היא האשה הכי מאושרת ביקום כי בכל זאת, ריאן גוסלינג איתה

השחקן האהוב עלי בעולם הוא רייאן גוסלינג. מילא הוא יפיוף, מילא הוא מוכשר ומילא זה שהוא גרם לי לייב בסרט  הרומנטי סוחט הדמעות, "היומן" ולגמור את כל הטישו בבית. הבחור פיתח בשקט בשקט את אחת הקריירות המרשימות בהוליווד. גוסלינג הקנדי הוא שחקן מגוון, שלא חושש מלהתנסות בתפקידים מורכבים. הסקס אפיל שלו חורך את המסך ופשוט אי אפשר לעמוד בפניו, לא ב"דרייב", לא ב"בלו ולנטיין" ולא ב"עדות שבורה".

ראיתי את כל סרטיו וללא ספק, הוא גרם לי לרצות לחיות לצדו ב"לה לה לנד" – הסרט ששבר את שיאי כל הזמנים וגרף את כל הפרסים ב-7 הקטגוריות שהיה מועמד אליהן. הסרט עצמו נפלא לא פחות ממנו, מלא בקסם ומזכיר לנו שמחזמר יכול לעבוד לא רע אם מטופל נכון. מומלץ לראות את הסרט, שמצליח להוציא מגוסלינג ומהשחקנית אמה סטון את הבסט.

הנה הנאום למי שלא מתאפקת עד סוף הכתבה:

כאשר גיליתי בשעתו שהוא והשחקנית הלטינית הלוהטת, אווה מנדז, הפכו הורים, רציתי לנופף בדגל שחור מחוץ לחלוני. היה זה יום אבל כבד במיוחד ומשהו בי מת. אבל אחרי צפייה בנאום הזכייה שלו אמש, משהו בי התעורר לחיים. הייתי עדה לגבר שיודע להעריך את האשה שלו ואילץ אותי להשלים עם כך שהוא באמת יודע לאהוב וכי אין מה לעשות, הוא לא יהיה עם רייצ'ל מק'אדמס או איתי.

ריאן גוסלינג ואמה סטון

"אתה לא מצלח לעמוד כאן בלי לעמוד על כתפיהם של אנשים רבים ואין זמן להודות לכולם אז אנסה להודות לאדם אחד באופן ראוי. בזמן שאני שרתי, רקדתי, ניגנתי פסנתר והרווחתי את אחת החוויות הגדולות ביותר שלי על המסך, הליידי שלי גידלה את בתי כאשר היא הייתה בהריון עם השנייה. במקביחל, היא עזרה לאחיה להיאבק בסרטן.

"אם היא לא הייתה לוקחת על עצמה את כל זה, לא הייתי זוכה להזדמנות הזו ומישהו אחר היה עומד על הבמה הזו היום. הייתי רוצה להודות לנפש התאומה שלי".

אווה וריאן

אחיה של מנדז לא החלים מהמחלה ומת במהלך שנה שעברה. גוסלינג הקדיש לו את זכייתו אבל מה שבאמת אהבתי בנאומו היה שהוא העניק כבוד לתפקיד עקרת הבית, הבין שמאחורי הצלחתו, עומדת אשה שעוזרת לו להגיע להישגיו. הוא הזכיר לכולם שלהיות הורה במשרה מלאה זה פול טיים ג'וב ומה לעשות, כדי שהוא יוכל לחיות בלה לה לנד, מישהו צריך להיות עם הרגליים על הקרקע.

מאז שמנדז הפכה לאם, היא התרחקה מאור הזרקורים והעדיפה לטפל בילדות מאשר לככב בסרטים. אם מישהו לרגע מזלזל בנשים שעושות זאת, שיאזין לגוסלינג שוב ושוב. נחמד לראות את אהובי הקולנועי כה רגיש. בקיצור, נחכה לו יפה אם יתגרש.

הנה המהומה ברשת סביבו:

גוסלינג ברשת

רשת גוסלינג
צילום: גטי