מתנות לחג: הנה הם באים, המארזים

מדור רק דברים טובים לובש חג ומציע לכם את מארזי הטיפוח הכי משתלמים שתוכלו לקנות עכשיו

המדור לובש חג ומציע לכם, כמדי שנה, את המארזים המשתלמים ביותר, שמכילים את המוצרים הטובים ביותר שניסינו השנה במסגרת המדור. כל המארזים מכילים מוצרים מעולים (מילה שלנו!) שנכנסו לתוך מארזים ומוצעים במחירים טובים יותר, מאשר מוצרים בודדים. חלקם מגיעים גם עם צ'ופר שווה, כמו תיק או צעיף, או מארז יפהפה שיכול לשמש אתכן למטרות אחרות, כמו איחסון. חג שמח!

לשנה מטופחת

Natural Love Essentials-low

AHAVA מציעה 4 מארזים מפנקים לטיפוח עור הפנים והגוף עם האלמנטים המשובחים של ים המלח: מי ים המלח, צמחי מדבר, בוץ עשיר ומרגיע ומלח. בין המארזים מארז לטיפוח עור הידיים, מארז מוצרי טיפוח והזנה לגוף, מארז לטיפוח הפנים (שכולל את מסכת הבוץ הטובה ביותר של המותג) ועוד.

מחיר: 59-249 שקל, להשיג ברשת חנויות אהבה ובדיוטי פרי.

לשנה מהודרת

ערכת קוויאר טיפולית   של SR cosmetics 399שח צילום לאון סוקולובסקי

SR קוסמטיקס מציעה 3 מוצרים מסדרת הקוויאר של המותג בתיק מהודר: תרחיץ פנים, מסכת הרגעה לעור וקרם הזנה ללילה.

מחיר: 399 שקל אצל קוסמטיקאיות מורשות של המותג.

לשנה מחודשת

חברת HL משיקה מארז התחדשות מהודר לחג במהדורה מוגבלת- 700 שח.

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מציעה מארז התחדשות במהדורה מוגבלת. המארז מכיל תיק טיפוח ובו 3 מוצרים בגודל מלא מסדרת אלפא בטא לחידוש והצערת עור הפנים, לשיקום ואיזון העור, באמצעות שילוב פעיל במיוחד של חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות ורטינול. המוצרים הם מגבוני פילינג (מצוינים!), קרם יום וקרם לילה (50 מ"ל כל אחד).

מחיר: 700 שקל, להשיג אצל קוסמטיקאות מורשות, לבירור פרטים http://bit.ly/1M8BSB9

לשנה יוקרתית

LRAFAEL15917

רונית רפאל מציעה מארזי טיפוח של המותג הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE עם סדרות מוצרים שמתאימים לכל גיל ולכל מצב עור. בנוסף ניתן לרכוש Gift Card ולטעון אותו בסכומים משתנים להתאמה אישית של טיפולי פנים וגוף.

מחיר: החל מ- 550 שקלים, ניתן לרכוש במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ

לשנה ריחנית

LALINE17917

ללין מציעה לחג מגוון רחב של מארזים מוכנים וביניהם מוצרים מהסדרה החדשה Shea & Kukui, המבוססים על פורמולה של אגוז הקוקוי וחמאת שיאה. המארזים מגיעים בקופסאות מעוצבות, סלסלאות ותיקי רחצה מהודרים, ומכילים את מיטב המוצרים שמציעה הרשת במחירים משתלמים.

מחיר: החל מ-49.90 שקל ועד 309.50 שקל. להשיג ברשת חנויות ללין ברחבי הארץ או באתר www.laline.co.il

לשנה חלקה

SLIKE15917

סליק, מכשיר הסרת השיער המצוין, עושה קאמבק השנה והוא חוזר במארז חגיגי בצורת תיק איפור המכיל את מכשיר הסליק עם 3 חוטים ותחליב Cool Skin המעניק תחושת קרירות, התורמת להרגעת הכאב.

מחיר: 99 שקל, להשיג באתר Slique.co.il

לשנה זוהרת

Bobbi_Glow_Skincare_Trio 380

בובי בראון משיקים לחג סט טיפוח במהדורה מוגבלת, הכולל 3 מוצרי הזנה לעור הפנים ובראשם מסכת הפילינג המעולה שלאחריה הפנים מוארות וזוהרות, שמן לפנים וליפ באלם בגוון דובדבן.

מחיר: 299 שקל במקום 460 שקל, להשיג בחנויות בובי בראון ברחבי הארץ.

לשנה מפנקת

קולקציית מארזי ראש השנה 2017 מבית SABON צילום דן לב (2) (Custom)

סבון מפתיעה כמדי שנה עם קולקציה מרהיבה והפעם עם CELEBRATION WISHES, המשלבת את המוצרים האהובים והנמכרים ביותר של SABON במארזי מתנה זוהרים ומפוארים עם אלמנטים שונים מעולם החגיגה: סרטים, כדורי דיסקו, אורות ניאון, הדפסים של שמלות פייטים, מסגרות זהב יוקרתיות, עצי חג מאירים, והכל בצבעוניות ייחודית של כחול עמוק, בורדו כסף והגוון החם ביותר – הברונזה.

מחיר: 49-299 שקל, להשיג באתר sabon.co.il וברשת החנויות

//גם לשיער מגיע: 3 ערכות עם מתנות//

תיק יד במתנה

לוראל פרופשיונל

ללוריאל פרופשיונל יש כמדי שנה 5 מארזים שווים במיוחד שמגיעים בתיק יד יפה, אלגנטי וסופר שימושי ובתוכו מסכה ושמפו בגודל 500 מ"ל ממבחר הסדרות המעולות של המותג לכל סוגי השיער ושמן מיטיק אויל מזין לשיער בגודל 100 מ"ל או סרום, התואם לסדרה.

מחיר: 315-350 שקל למארז במקום 430-486 שקל, להשיג במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל בלבד, http://loreal-professionnel.co.il/salons/

תיק רחצה במתנה

קיט חג - מון פלטין פרופשיונלס מחיר 269 שקל צילום ארכדי בורשטיין  (3)

מותג השיער Mon Platin Professional משיק 3 קיטים חדשים לשיער יבש ופגום, מוחלק ובלונדיני שכל אחד מהם כולל מסכת קוויאר שמפו קוויאר, תחליב מולטי אקשן להגנה על השיער מפני חום (מחליק, פן) שמגיעים בתיק רחצה מפנק.

מחיר: 269 שקל (במקום 399), להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ

קרם או שמן במתנה

Moroccanoil ____ _____ ____ ____ 2017 - ____ Hydration ____ _____ ___ ___

מותג הטיפוח Moroccanoil מציע 4 ערכות חג מהודרות, במהדורה מוגבלת לראש השנה. כל ערכה מכילה 3 מוצרי עיצוב וטיפוח – שמפו ומרכך ומתנה – קרם לחות או שמן לחות – המזינים את השיער ומועשרים בשמן ארגן.

מחיר: 189-249 שקל, להשיג במספרות המורשות בלבד ברחבי הארץ. טלפון לבירורים: 03-9511086

 ***