משולש סוער של תשוקה וכאב

יד מלטפת חלפה על כתפי בעודי לוגם מבקבוק הבירה הקרה. היא עמדה מולי עם שמלתה השחורה ההדוקה על גופה החטוב, יכולתי לחוש בפטמותיה זועקות למגע

שאטרסטוק

יד מלטפת חלפה על כתפי בעודי לוגם מבקבוק הבירה הקרה. היא עמדה מולי עם שמלתה השחורה ההדוקה על גופה החטוב, יכולתי לחוש בפטמותיה זועקות למגע, אור נשקף מעיניה הירוקות ולשונה חלפה על שפתה התחתונה. יכולתי לחוש שהיא מפתה אותי עם תנועותיה הלוהטות.

הושטתי יד בעוד שלבי פועם בחזקה, ״היי, נעים מאוד, אור.״

שפתיה הלוהטות לחשו בקול סקסי, ״נעים מאוד, ים.״

בהיתי בשערה השחור, פניה היו חדות אך מבטה היה רך, קולה קטע את המחשבות המלוכלכות שחלפו בראשי, ״אפשר להיות כנה?״

לבי פסק לפעום ועיניי נישאו היישר אל תוך עיניה הירקות.

הרהרתי 'מה כוונתה בלהיות כנה כשאנחנו יושבים בבר והמוזיקה מעצימה את תשוקתי אליה?' חשתי צורך לאסוף את גופה אליי ולטעום את טעם שפתיה.

״אני כאן עם בעלי והוא צופה בנו. יש לנו סטייה, בעלי אוהב לצפות בזמן שאני מזדיינת עם גבר זר.״

מבטי קפא והבטתי אל תוך עיניה, גל של חום הציף את פניי השדופות. לגמתי מבקבוק הבירה להרטיב את שפתיי היבשות. שפתיי נעו אך קול לא פצה מביניהן. שפתיה לחשו לשפתיי ולשונה התפתלה בין שפתיי, יכולתי לחוש את שדיה מזדקרים על גופי. שפתיה נסוגו מעט, ״אני רוצה שתהיה שלי הלילה.״

לא יכולתי לסרב, למרות שהתרחקתי מנשים נשואות, ״האמת, קשה לי לסרב, הפתעת אותי.״ חיוך רחב נישא על פניה, ״יהיה לנו מדהים ביחד.״

לא הספקתי להשיב ובעלה עמד מולי כשעיניו כבויות. הוא חייך חיוך מאולץ, לחץ את ידי ונעלם.

ידיה עטפו את גופי ולשונה חדרה בין שפתיי, נכנעתי למגען ולשונותינו הסתערו כמערבולת בים סוער, ידיי חלפו על ישבנה, יכולתי לחוש בתחתוני החוטיני החוצים את פלחי ישבנה העסיסי, ריח בושם משכר נדף משערה. היא הביטה אל תוך עיניי המוארות מתשוקה, ״יש דבר נוסף, בעלי מתעקש לשלם.״

עיניי נפקחו ומבטי נישא מעלה, ״אני לא מוכן לקבל תשלום עבור סקס.״

תווי פניה התכווצו ושפתיה הבשרניות לחשו, ״קבל את התשלום כמחווה, ולא כתשלום עבור סקס.״

יופייה האצילי וחום גופה לא השאירו לי בררה, לא יכולתי לסרב להצעה שכזו, נכנעתי לתשוקה.

ים דחקה את גופה הלוהט בין רגליי הפשוקות, ידיי חלפו על שדיה אט מצאו דרכן מתחת לשמלתה, חולפות על עורה הרך כמשי והיא נצמדה לאיברי הזקור.

״אני מרגישה את התשוקה בין רגליך, אני רטובה,״ לחשה בעורפי וחייכה חיוך סקסי.

״מחכה לך אל תתעכב.״

היא מסרה לי פתק מקופל החתום באודם שפתיה והלכה. עיניי בחנו את פלחי ישבנה נעים מתחת לשמלתה בזמן שפסעה הרחק מעיניי המשתוקקות.

נראה שהפתק היה מוכן מראש, היי חתיכי, מחכה לך לוהטת בכתובת דרור עשרים וחמש.

הקלדתי את הכתובת לוויז בידיים רועדות ובתחושה של אי ודאות, המחשבות לא הירפו. נראה שהזמן חלף לאטו בדרכי אליה.

חניתי מול שער ברזל אפור, ידיי היססו כשצלצלתי בפעמון הכניסה, האם בעלה יקבל את פניי? ״היכנס חתיכי,״ קולה פצה.

בעודי פוסע על השביל חשתי באדרנלין זורם בעורקיי. הדלת נפתחה. היא עמדה עם חלוק קצרצר שחשף את רגליה הארוכות ושדיה בצבצו מבעד למחשוף. ים עטה עם שפתיה על שפתיי. חמקנו פנימה. בעודי מחפש את בעלה היא אחזה בידי והובילה אותי במעלה המדרגות לכיוון חדר השינה.

 

נכנסנו לחדר שבו הייתה מיטה לבנה גדולה עטופה בסדיני סאטן אפורים, לצדה שידה עליה היו מונחים קונדומים, בקבוק שמן ווויברטור שחור.

ידיה חלפו על גופי, ״אור, אתה לחוץ תהיה משוחרר.״

רציתי לשאול היכן בעלה, אך היא הסירה מעליה את החלוק, שדיה היו זקופים ופטמותיה הקטנות היו זקורות. היא לבשה תחתוני חוטיני שחורים הדוקים לישבנה. שפתיי נכנעו כששפתיה נשקו בלהט. הפניתי את ישבנה אליי ותלשתי את התחתונים מעליה כששפתיי לוגמות מטעם שדיה. ישבנה נדחק לאיברי הזקור.

״תחדור אליי עכשיו!״ זעקה.

ידיי אחזו בישבנה העגלגל, היא רכנה על המיטה על ארבע ואצבעותיי הזדחלו בין רגליה, איברה היה רטוב, רכנתי אל שפתיה הלוהטות ואיברי נע בין פלחי ישבנה ולחשתי בעורפה, ״אחדור אלייך כשארגיש שאת מוכנה.״

תשוקה זעקה מעיניה וישבנה התפתל. אצבעותיי חדרו אל תוך ישבנה, גופה רעד וצמרמורת חלפה על גווה, אנחה נשמעה מגרונה ופניה נישאו אל איברי. חשתי בשפתיה הרטובות עוטפות את איברי וידיה חלפו מעלה-מטה בעוד שאיברי נעוץ בתוך פיה הלוהט, ידיי חלפו על שערה בקצב שפתיה.

נשאתי אותה אליי ונשקתי לצווארה כשלשוני חולפת על עורה הקטיפתי. היא התפתלה וללא הכנה שיניי ננעצו בפטמותיה, גניחותיה התעצמו, ״מדהים.״

ידיי חלשו על גופה ומצאו דרכן אל בין רגליה, אוחזות את הדגדגן. גופה נדרך ועיניה זעקו מטעם תשוקתה, גופה נשר לאחור כמו עלה ברוח, לשוני חלפה על רגליה הארוכות וננעצה באיברה כשקצה לשוני חולף על הדגדגן. רעד אחז ברגליה וגניחותיה זעקו מגרונה, ״תחדור לתוכי אני חייבת להרגיש אותך עכשיו.״

עיניה התגלגלו למגע לשוני, ״תסתובבי על ארבע.״

הפלקתי לפלחי ישבנה ונדחקתי מאחור, איברי ננעץ עמוק לתוכה וישבנה נע בפראות, אך היא לא הרפתה והתפרעה בתשוקה ולהט, גניחותיה פילחו את חלל החדר, איבר מינה רעד והתכווץ על איברי.

ים הסיטה מבטה ממני ופניה להטו, ״אור, אתה מדהים.״

קול של רחש נשמע, הפניתי מבטי לעבר דלת הזכוכית של חדר הארונות כשידיה עטפו את פניי ברוך והפנו מבטי לעברה.

היא הניחה ראשה על גופי המיוזע.

הסתקרנתי להכיר את סיפור חייה ושאלתי, ״מהי הסיבה? אני לא מאמין שזו סטייה, למה בעלך לא שוכב אתך?״

עיניה כבו ועצב נפל על פניה הרכות, ״בעלי עבר תאונת דרכים לפני שנתיים בערך ומאז הוא לא יכול לתפקד מינית, התייעצנו עם מיטב הרופאים ועברנו טיפולים הומאופתיים. לצערי, לא הועיל דבר, בעלי חש שאני מתוסכלת מינית,״ דמעות זלגו מזווית עיניה, ״לפני חודשיים הוא ביקש להתגרש במידה שלא אסכים לשכב עם גברים זרים. סירבתי, אך הוא לא הרפה. האמת, ניסינו מספר פעמים ותמיד נרתעתי. אתך הרגשתי אחרת, נמשכתי אליך מהרגע שראיתי אותך, אתה מדהים אור, מעולם לא נהניתי ממגע של גבר כפי שחשתי אתך.״ קולה נדם ומחיתי את דמעותיה. ים לחשה אל תוך שפתיי, ״תתפלא, גם עם בעלי לא חוויתי רעד בגופי כפי שחשתי עמך.״

חשתי סיפוק עצום ונשקתי לשפתיה.

״צריך לסיים, למרות שהייתי שמחה להתעלס אתך כל הלילה.״

המים הזורמים קלחו על גופי העירום וידיה חלפו על גווי. הבחנתי בצל חולף מעבר לדלת, אך שפתיה הפנו את מבטי אל תוך עיניה. סיבנתי את גווה וישבנה הבולט נישא מול עיניי, הרמתי את ידיה מעלה וידיי פישקו את רגליה כשחדרתי אליה מאחור, אנחה לוהטת פצתה מפיה. הבטתי בישבנה נע לקצב תנועותיי מאחור, ידיה הצמידו את גופי אל תוכה.

״חזק! אני גומרת.״

הצמדתי את גופה אל זכוכית המקלחת וגמרתי בתוכה, חשתי את איברי הפועם.

ירדנו במדרגות כשידה משולבת בין זרועותיי, ידה התנתקה כשהבחינה בבעלה, מבטו היה כבוי ועצב נשקף מפניו.

״לילה טוב,״ לחש בקולו השבור. לבי יצא אליו, סירבתי להבין איך גבר האוהב כל כך את אשתו מפציר בה לשכב עם גבר זר.

הוא התקרב לעברי, יכולתי לחוש את הכאב שזעק מעיניו, ״תודה,״ אמר ומסר לידי מעטפה. עיניה בהו בפניי כשחייכה ושפתיה זעקו לשפתיי מרחוק.

המחשבות לא הירפו במיטתי, מבטו השבור היה חקוק בראשי, לא יכולתי לשכוח את תשוקתה, טעם שפתיה וריח גופה הממכר.

השיחות לא איחרו לבוא, שוחחנו ארוכות, היו רגעים שהיא נשברה וחשה שלבה כואב מגעגוע.

פחדתי להרוס ולגרום ללבה להיכנע לטעם האהבה, לבי התמלא רגש וכאב, הרהרתי האם להמשיך להיפגש ולהיכנע לתשוקה, מבטו הקודר של בעלה הדהד בראשי.

התלבטתי ארוכות האם להמשיך במשולש המסוכן שיצרנו עוד באותו הערב כשנפגשנו. ים לא ויתרה. שיחותינו היו מרתקות, מלאות רגש ותשוקה.

הטלפון צלצל היא נשמעה מאושרת, ״היי אורי, היום נפגשים, לא מסוגלת להתאפק לטעם שפתיך הממכרות.״

תשוקה מהולה בזיכרון ובעצב פניו של בעלה חלשו במחשבותיי. חשבתי לרגע לסרב, אך תשוקתה בלהט דבריה הכניעה את תשוקתי אליה.

צליל הפעמון האיץ את דופק לבי. הדלת נפתחה ומבטו הקודר נישא אליי, ״ערב נפלא.״ נראה שהתאמץ להסתיר את לבו השבור שנישא מעיניו.

קול מוכר הסיט את מבטי, ״היי אור, היכנס.״

ים אחזה בידי וחייכה אל בעלה כשפסענו במעלה המדרגות אל חדר השינה. היא סגרה את הדלת והסירה את הגופייה מעליה. היא הייתה יפיפייה, פניה היו מוארות ושערה היה אסוף לראשה, הושטתי את ידיי לעטוף את חום גופה אליי, שפתיה הסתערו על שפתיי כשידיה מפשיטות את בגדיי מעליי. נשאתי אותה מעלה כשרגליה הפשוקות כרוכות סביב ישבני, ידיי אחזו בפלחי ישבנה המוצקים, חשתי את איבר מינה הרטוב עוטף את איברי, הצמדתי את ישבנה למראה שעל הקיר ושיניי ננעצו בפטמותיה כשאיבר מינה התכווץ וגניחותיה התעצמו מכאב. רגליה נשמטו מעליי כשהפנתה את ישבנה אליי, חדרתי לתוכה מאחור ועיניי בחנו במראה את גופה הנכנע לטעם התשוקה. פישקתי את רגליה וידיי חלפו ביניהן כשאיברה רטוב ולחשתי בעורפה, ״רוצה לחדור אל ישבנך מאחור.״

היא נשכה את שפתה התחתונה בחושניות, החדרתי את איברי אל תוך ישבנה העסיסי, תחושה מדהימה. התפרעתי מאחוריה כשישבנה נדחק בלהט, גניחותיה הטריפו את התשוקה, זעקה נשמעה מגרונה, ״אני גומרת, חזק יותר.״

איברי נע בתוכה בפראות, צמרמורת חלפה בין רגליה וחשתי את איברי פועם בתוכה, ים נשקה לשפתיי ולחשה, "מעולם לא חשתי אורגזמה מטריפה כזו.״

נקישה בדלת קטעה את התשוקה. חשתי שלא בנוח, דמי קפא כשקולו השבור של בעלה נשמע מעבר לדלת, ״אני חייב לדבר אתך.״

ים כיסתה את גופה בחלוק ויצאה אליו, התקרבתי לדלת על מנת לשמוע את דבריו, ״מצטער ים, אני לא עומד בזה, לא מסוגל לשמוע אתכם מזדיינים, תבקשי ממנו לעזוב.״

לבי רעד מכאב, פתחתי את הדלת והיא אחזה בידי, מזווית עיניה זלגה דמעה. היא עטפה את צווארי עם ידיה הרכות ולחשה, ״התאהבתי בך, לא יכולה לוותר על טעם שפתיך ומראה פניך.״

שחררתי את ידיה מעליי וירדתי במדרגות נסער. בעלה עמד בפתח הדלת כשעיניו אדומות ומבטו מושפל, ״מצטער, לא מסוגל,״ והושיט לעברי מעטפה. הנחתי את המעטפה על השולחן ויצאתי מהדלת כשעיניי דומעות וכאב חד טלטל את גופי.

התנתקתי למרות הגעגוע לטעם שפתיה. הטלפון לא הפסיק לצלצל, הודעות ארוכות של כאב, געגוע ותשוקה הופיעו על הצג.

 

לילה של ירח מלא האיר את חלון המטבח, שאפתי שאיפה ארוכה מהסיגריה שבין שפתיי נזכר בעיניה המוארות באור של תשוקה כשהיא חולשת על שפתיי. צליל של פעמון דלת הכניסה פקח את עיניי בבהלה. היא עמדה בפתח הדלת לבושה במכנסי עור צמודים לגופה וגופייה שחורה חשופה אשר הבליטה את שדיה. שפתיה עטו על שפתיי וידיה אספו אותי אליה, ריח צווארה העיר את חושיי, ״ים, מה את עושה כאן?״ שאלתי בקול מופתע.

מבטה נישא מעלה, ״אני רוצה לדעת, האם אתה אוהב אותי ומוכן להיות שלי?״

רציתי להשיב לה בחיוב ולתת לתשוקה ולרגש בלבי לזעוק אל תוך לבה, לשאת אותה אליי וללגום משפתיה, להתפתל בתוכה ולחוש את חום גופה, אך מבטו האבוד ועיניו השבורות מכאב של בעלה לא הכניעו את תשוקתי אליה. אספתי את עצמי וניתקתי רגשות שזעקו מתוכי.

״מצטער, מעולם לא חשתי רגש אלייך, נמשכתי אלייך ואהבתי לחוש את גופך, לא התאהבתי בך.״ דמעות הציפו את עיניה ואור פניה כבה.

ים הביטה אל תוך עיניי, ״תשכב אתי עוד פעם אחת ואחרונה גופי כואב מגעגוע אליך.״

לא יכולתי לשאת את הכאב, שפתינו הסתערו בלהט, חדרתי לתוכה כשידיי חולפות על גופה הכנוע לתשוקה. הסתרתי את דמעותיי ואת הרגש שבער בתוכי כשפרטתי על גופה, זעקנו בקול כשגמרנו ביחד. חשתי שלבי רעד ופעם בחזקה כשפלטתי את אהבתי לתוכה.

ים עזבה כשלבה היה שבור לרסיסים ושפתינו סירבו להיפרד. הבטתי לעברה כשפסעה על השביל ודמעותיי זלגו מתוך לבי השבור. לעולם לא אשכח את מבטה הזועק מכאב כשהביטה אל תוך עיניי מהרכב שהתרחק אט במעלה הרחוב.

 

יום ועוד יום חולף, הכאב צובט והגוף כואב. לא יכולתי לשאת יותר את מבטה ואת דמעותיה, נשברתי ונסעתי אליה. הבית היה ריק, שלט גדול ניצב בכניסה 'למכירה'.

הם עזבו למקום רחוק להחלים מהכאב.

עזבתי את הדירה ששכרתי לעיר רחוקה כדי להתנתק מהזיכרונות, לשכוח את עיניה ומבטה הרך ויופייה הממכר.

לאחר שנה הטלפון צלצל במפתיע מבעל הדירה ששכרתי. הוא סיפר שאישה יפיפייה חיפשה אותי בדירה, כששאל לשמה השיבה – ים. שאלתי האם ביקשה פרטים והשיב בשלילה, לבי נצבט.

 

הבנתי שהיא עדיין חושבת עליי, עדיין לבה לא השלים עם הכאב.

ישנם ימים שאני נזכר בה ועדיין כואב את כאבם, חש את אהבתה אליי.

אהבה אסורה שנגעה בנו מבילוי הזוי.

תקופה ארוכה יצאתי לבלות בפאב שהכרנו, הייתי מביט על הבר, על הכיסא שישבתי לשתות בירה ומדמיין איך היא ניגשה אליי עם מבטה הסקסי. אני נזכר בטעם שפתיה החושניות, לא אשכח את ים לעולם. חלפו להם השנים מאותו היום שראיתי אותה עוזבת את הדירה, עדיין יכול לדמיין את מאור פניה וחום גופה.

את החוויה שעברתי לא שיתפתי עד עצם היום הזה כשאזרתי אומץ לכתוב, הבילוי של אותו הלילה מבחינתי היה בילוי הזוי כפי שהקשר בינינו התחיל והסתיים.
לפני כשנה הלכתי לחוף הים שאני אוהב כל כך לגלוש בו, ישבתי עם ילדי. הגלים התנפצו על החוף ונזכרתי בהליכתה האצילית, הבטתי לעבר הגלים, מדמיין את הרגעים שחווינו יחד.

גופי קפא ושפתיי נעתקו – היא חלפה מולי פוסעת על שולי החוף כשמבטינו הצטלבו.

עריכה לשונית: גלית גלשטיין