משהו חדש בסנדוויץ'

"מוו ממרח גבינה ושוקולד", שטרה השיקה בשני טעמים מפתיעים, מבטיח אפשרות חדשה לסנדוויץ' טעים ומזין יותר, כזה שילדים יאהבו לאכול ואתם תשמחו לנשנש. ואפשר גם לאפות איתו – קבלו מתכון לעוגת יומולדת שוקולדית טעימה

עוגת שוקולד

בכל בוקר מחדש הבית הופך לזירת קרב. מצד אחד, ההורים – אבירי הבריאות המותשים שמנסים להקפיד על תזונה מאוזנת לילדים. מנגד – הילדים עצמם שרוצים, מבקשים ואף דורשים ארוחת ביניים טעימה וכיפית לקחת לבית הספר, בדרך כלל בצורת שוקולד למריחה.

אם התיאור הזה נשמע לכם מוכר, כדאי לכם להכיר את המוצר החדש והייחודי שפותח במחלבת טרה החדשה – ממרח גבינה ושוקולד שהושק תחת המותג "מוו". השילוב מוזר בעיניכם? ראשית, חישבו על יתרונות תזונתיים שיש בגבינה ואז שלבו אותם עם הטעם המתוק של שוקולד אמיתי שמכיל הממרח. קיבלתם משהו חדש ומפתיע לגמרי, אפשרות לסנדוויץ' שהילדים יאהבו בגלל הטעם ואתם תאהבו כי הוא טוב להם יותר. גם עבורכם, כהורים, מדובר בבחירה נכונה יותר לנישנוש מתוק עם פחות יסורי מצפון – פשוט למרוח על קרקרים או אפילו לאכול סתם ככה עם כפית.

מוו ממרח גבינה ושוקולד / שוקולד ואגוזים של מחלבת טרה

יפה שיף (M.Sc), דיאטנית קלינית, מומחית בתזונת תינוקות וילדים, מסבירה: "מבין ממרחי השוקולד, ממרח גבינה ושוקולד הוא המומלץ ביותר מבחינתי". הממרח מכיל כ-42% גבינה, הוא בעל צבע שוקולדי, מכיל שוקולד אמיתי והוא מתוק וטעים. בו בזמן הוא בעל ערך קלורי נמוך יותר, ומכיל פחות סוכר, שומן ופחמימות ביחס לממרחים אחרים בטעם שוקולד או ממרחי אגוזים. בנוסף, הממרח מכיל סידן וחלבון ואינו מכיל חומרים משמרים.

הממרח, ראשון מסוגו בארץ, הושק בשני טעמים: גבינה ושוקולד, וגבינה, שוקולד ואגוזים ותוכלו למצוא אותו במקררי החלב. בנוסף לשימוש כממרח בסנדוויצ'ים לבית הספר, אפשר וכדאי לשלב אותו בעוגות ומוצרי מאפה ביתיים, כאופציה טעימה ומופחתת קלוריות לקרמים, ציפויים, בצקים ומילויים.

אתם מוזמנים להתנסות בממרח החדש עם מתכון של השף ברק חי חורש לעוגת יום ההולדת הקלאסית, ולספר לנו איך יצא.

>> קבלו קופון הנחה למוו ממרח גבינה ושוקולד / שוקולד ואגוזים במחיר מיוחד- לחצו כאן

. 

עוגת יומולדת קלאסית, מאת השף ברק חי חורש

(מתכון לתבנית עגולה בקוטר 24 ס"מ)

עוגת יומולדת קלאסית עם ממרח גבינה ושוקולד (סגנון: דיאנה לינדר, צילום: שי אפגין)עוגת יומולדת קלאסית עם מוו ממרח גבינה ושוקולד (סגנון: דיאנה לינדר, צילום: שי אפגין)

מרכיבים:

4 ביצים

1 כוס סוכר

1 שקית אבקת אפייה

3/4 כוס שמן קנולה

1 כוס קמח מנופה

200 מ"ל שמנת מתוקה 38% טרה

2 כפות קקאו

1 יח' (200 גרם) "מוו ממרח גבינה ושוקולד" או "מוו ממרח גבינה שוקולד ואגוזים"

מרכיבים לציפוי שוקולד:

100 גרם שוקולד מריר

50 מ"ל שמנת מתוקה 28% טרה

 .

אופן ההכנה:

הכנת העוגה –

מערבבים את כל מרכיבי העוגה עד לקבלת תערובת אחידה

יוצקים לתבנית עם נייר אפייה את התערובת ומכניסים לתנור שחומם מראש לחום של כ-180 מעלות למשך כ 30-40 דקות (מומלץ לבדוק עם קיסם אם העוגה נאפתה)

הכנת הציפוי – 

מחממים את השמנת המתוקה וממיסים את השוקולד תוך כדי ערבוב עד לקבלת רוטב שוקולד אחיד ומבריק

מצננים מעט ויוצקים את הציפוי מעל העוגה

מפזרים סוכריות צבעוניות ומגישים

בתאבון!