מרקל לובשת מקרטני

בעוד קייט מידלטון גיבשה סטייל צבעוני ומגוון, גיסתה לעתיד, מייגן מרקל, מתגלה כמי שמעדיפה קלאסיקה על זמנית בגווני שחור/אפור/לבן והיא עושה את זה מצויין

מייגן מרקל בסטלה מקארתני GettyImages Photo by Chris Jackson

בשבוע שעבר הקדשנו כתבה למעילים הצבעוניים שהפכו לסימן היכר של קייט מידלטון, הם אמנם מלווים אותה לאורך שנים, אבל עכשיו הם בולטים במיוחד לנוכח העובדה שגיסתה לעתיד, מייגן מרקל, לובשת בהופעות הפומביות שלה עם הנסיך הארי כמעט אך ורק פריטים בשחור\אפור ולבן ומתבלת בקרם ונייבי.

בסוף השבוע האחרון זכינו לראות עוד הופעה אופיינית (ומוצלחת) של מרקל כשהגיעה עם הארי לביקור רשמי בויילס כנציגים של בית המלוכה.

מייגן מרקל והנסיך הארי (Photo by Ben Birchall - WPA Pool/Getty Images)

מייגן מרקל בסטלה מקארתני GettyImages Photo by Chris Jackson

הפעם מייגן בחרה במעיל מחוייט ארוך ונהדר עם חגורת קשירה רחבה מסאטן של המעצבת סטלה מקרטני (1,870$), חולצת ג'קט משובצת בגזרה חושפת כתפיים של Theory שמחירה בסוף עונה היה 198$ (במקום 450$) והיא אזלה מהמלאי דקות לאחר פרסום התמונות, תיק ירקרק של המותג הבריטי DeMellier London שנקרא THE MINI VENICE ומחירו 408$ (עדיין זמין לקניה באתר במבחר צבעים), מגפוני קטיפה של Tabitha Simmons שמחירם 825$, צעיף קשמיר שחור של everlane שמחירו 88$ וסקיני ג'ינס שחור בגזרה גבוהה של hiut denim (מותג וולשי בהתאם ליעד הביקור) שמחירו 240$ וגם הוא אזל באופן מיידי מהאתר.

מייגן מרקל בסטלה מקארתני GettyImages Photo by Chris Jackson

מייגן מרקל Photo by Chris J Ratcliffe Getty Images

מייגן מרקל - Photo by Chris Jackson  Getty Images

 מייגן מרקל והנסיך הארי Photo by Ben Birchall - WPA Pool  Getty Images

 מייגן מרקל והנסיך הארי Photo by Geoff Pugh - WPA Pool Getty Images)

ההופעה הזו של מרקל היא הוכחה נוספת לעובדה שהיא כבר גיבשה סגנון ברור שמזוהה עמה, כזה שלא מתחרה בסגנון של קייט מידלטון, אלא עומד בזכות עצמו בגאון. אם נתבקש להגדיר את הסגנון של מייגן במילים זה כנראה יהיה קלאסי על זמני, כפי שניתן לראות גם ב-2 ההופעות הרשמיות הקודמות שלה עם הארי בביקור בתחנת הרדיו לצעירים ובדרך לכנסיה בכריסמס עם שאר בני המשפחה. 

עוד מאפיין בולט בהופעות של מרקל היא הבחירה במותגים בריטיים על פני הקנדיים והאמריקאים שנהגה ללבוש לפני האירוסין, האיפור העדין ואיסוף השיער המרושל שלוקח את ההופעות הקלאסיות למקום צעיר ורענן. שאפו.