מרימות גבות: המדריך לגבות מושלמות

כך תשיגי מראה גבות מלא ומרשים (אך טבעי!) בשני צעדים פשוטים

gabot-careline-april-634

הגבות מעניקות את המסגרת לעיניים וכשהן מעוצבות, מלאות ומסודרות, הן מחמיאות לכל תווי הפנים. צמיחת השיער בגבות היא מאוד איטית, מה גם שעם עליית הגיל וההתבגרות צמיחת השיער איטית אף יותר והגבות הופכות דלילות ולעיתים במראה בלתי אחיד. מאידך, יש נשים שמראש התברכו בגבות לא סימטריות ולפעמים טיפול שגוי בגבות גרם למראה שלהן להיראות לא אחיד, למשל עם 'חורים'.

בנוסף, כאשר יוצרים מבנה מורם ופתוח לגבות (בצורת V הקלאסית) נוצר מראה של עיניים מורמות, שהוא תמיד צעיר, רענן ומחמיא יותר.

אז איך משיגים את כל זה או יוצרים גבות מושלמות? 

עולם הטיפוח מציע מגוון פתרונות, קבועים וזמניים לשיפור ושדרוג מראה הגבות. הפתרון הזמין והפשוט ביותר הוא שימוש בעיפרון גבות. יש לך ידיים שמאליות או שמעולם לא השתמשת בעיפרון גבות? עקבי, שלב אחרי שלב, אחר  ההוראות של עומר אסף, מנהל אומנותי  לקרליין, שמסביר בפשטות, כך שכל אחת תוכל להשיג תוצאות מעולות:

 "ראשית, לפני שצובעים את הגבות, כדאי לסדר ולעצב אותן בשיטה שמתאימה לכן. לפני שמתחילים בצביעה עם העיפרון חובה להקפיד שאיזור הגבות נקי לחלוטין. שלא יהיה עליו מייקאפ, קרם פנים, פריימר או כל תכשיר אחר שעלול למנוע את ההיצמדות החלקה של הפיגמנטים לגבות".

gabot2-careline-april2

לאחר שסידרתן גבות ובדקתן את כל הנתונים הללו, אפשר לעבור לצביעה. לעיפרון הגבות יש שני צדדים: צד אחד שבו מצוי הצבע שאיתו אנחנו ממלאים את הגבות וצד שני שיש בו מעין מסרק (בדומה למסקרה) שאיתו אנו משתמשים על מנת לסדר את שערות הגבה עצמן.

מתחילים בצד של הצבע. "התחילי לצבוע ולהגדיר את הגבות מהחלק העבה לעבר הקצה המחודד. מרחי את הצבע בנגיעות קלות וקצרות לאורך כל קשת הגבה. צביעה והגדרה מדויקת של מבנה הגבות יש להשתמש בצד המחודד של העיפרון, לעיצוב וטשטוש יש להשתמש הרחב של המשולש".

 

ממשיכים לשלב העיצוב והסידור. "לאחר הצביעה של הגבות, השלימי את הטיפול באמצעות סירוק של כל גבה בכיוון הצמיחה הטבעי. השתמשי בחלק זה גם לטישטוש גבולות ולסידור שערות גבה סוררות".

 

טיפ לעיצוב גבות מושלם:

לקבלת גבות מלאות במהירות אנחנו ממליצים על העיפרון לעיצוב גבות החדש של קרליין: Long Wear Brow Pen יוצר במגע קל וללא מאמץ צמד גבות מעוצבות ומלאות במראה טבעי.

עיפרון  הגבות הייחודי של קרליין מגיע בשלושה גוונים (חום בהיר, חום בינוני וחום עמוק) מבוסס על מרקם שעווה ופודרה היוצר עיצוב במשיחה אחת מעניק, עמיד במים, אינו נמרח וקל להסרה בעזרת מסיר איפור. פורמולת הפיגמנטים העשירה אידיאלית למילוי 'חורים' ובניית גבות מלאות ומושלמות.

מבנה העיפרון מעניק לכל אחת יכולת עיצוב מהירה – הצד אלכסוני עם החוד המשולש, מאפשר מילוי ועיצוב מדויק של הגבה.  צד המברשת מיועד לסירוק  ועיצוב סופי של הגבות.

brow pen careline saloona april

צילום: מוטי פישביין