הבחירה הטבעית – מראות איפור אביביים

ארבעה מראות איפור של מותגי האיפור המובילים שמתאפיינים במראה טבעי ורך. נסו את זה בבית

במקביל לחילופי הקולקציות בחנויות האופנה, גם מותגי האיפור הגדולים מציגים את הטרנדים והמראות המובילים שלהם לעונה ומשיקים מוצרים מתאימים.
"מותגי האיפור משיקים מדי עונה קולקציות מוצרים חדשות, בדרך כלל במהדורות מוגבלות" מסבירה רונית גילר, מנהלת מחלקת קוסמטיקה בסניף סופר-פארם דיזנגוף סנטר "לרוב המוצרים בקולקציה מלווים מראה ספציפי שנתפס על ידי אותו מותג ככזה שיוביל את העונה, אבל כמובן שבבית כל אחת יכולה לשאוב השראה מהתמונות וליישם אותו כראות עיניה".
אחד מהמאפיינים הבולטים של מראות האיפור האביביים, הוא שימוש בצבעי פסטל רכים ליצירת מראה איפור טבעי. דוגמאות מצוינות מצאנו, בין היתר, אצל המותגים המובילים מייבלין היו-יורק, רבלון, קלרינס ורימל לונדון ואותם בחרנו להציג לכן פה.

מייבלין ניו-יורק

מראה איפור קיץ 2018 מייבלין ניו יורק גיגי חדיד צילום יחצ חול

עדי פרג'י, מנהלת הדרכה של מייבלין ניו יורק, מציינת שהטרנד הבולט שסומן ל-2018 הוא מראה עור מושלם, בעל גוון אחיד וזוהר טבעי ואיפור במראה NO MAKEUP MAKEUP. את זה משיגים באמצעות בחירת מייק אפ שמחמיא לסוג העור שלך ובעיקר לטקסטורה שלו והארות מדויקות במיקומים הנכונים.
אם אתן בעלות עור שנוטה להברקות ובעל נקבוביות פעורות בחרו במייקאפ שמנטרל שמנוניות, אם העור יבש או נוטה לקמטוטים, העדיפו מייק אפ קליל בכיסוי בינוני ובגימור טבעי וזוהר. קבעו את האיפור בעזרת מעט פודרה קלילה (במידה ויש לכן קמטוטים מתחת לעיניים, המנעו מהעמסת אבקה באזור זה). בעזרת 'סטרובינג סטיק', שימר קרמי המתמזג עם העור, הניחו נגיעות של זוהר על עצמות הלחיים. תוכלו להאיר גם מתחת לעצם הגבה ובזויות הפנימיות של העיניים, או להוסיף עפרון לבן בקו המים למראה עיניים פקוח יותר.
הדגישו ועצבו את הגבות בעזרת מסקרה לגבות שתעניק מראה גבות מלאות באופן טבעי יותר מאשר מילוי בעיפרון. ואל תשכחו מסקרה טובה, מגדירה, מרימה ומאריכה, אבל לא מוגזמת. אפשר להשלים את המראה הטבעי עם ליפסטיק ניודי, או לשבור אותו עם שפתיים בצבע מאט נועז ודומיננטי.
מייבלין ניו יורק יחצמוצרים ליצירת מראה האיפור של מייבלין ניו-יורק לאביב 2018. טווח מחירים: 21 – 50 שקל

קלרינס

קלרינס מראה אביב קיץ 2018 צילום יחצ

גם הבסיס למראה המוצלח של קלרינס הוא עור חלק ואחיד שאינו "עשוי מדי" ואת זה הם מציעים להשיג באמצעות שימוש ב- SOS Primers , סדרה של שישה פריימרים יעודיים לתיקוני גוון המבוססת על צבעים משלימים המנטרלים זה את זה על פי גלגל הצבעים האוניברסלי.
פריימר בגוון אפרסק יסייע בהעלמת גוונים סגלגלים המזוהים לרוב עם כהויות מתחת לעיניים, נימים בולטים, ואקנה, פריימר בגוון לוונדר סגלגל יאזן גוון עור צהבהב ופריימר ירקרק יטשטש אדמוניות וקופרוז. הפריימר הלבן מציע גוון אוניבסלי שמסייע בתיקון והבהרה עדינה ומעניק זוהר לכל סוגי העור.
הפריימרים מהווים את מוצר הדגל במראה האיפור של קלרינס לאביב 2018. וכדי לספק זריקת צבע רעננה הם מציעים לאביב 2 מוצרים במהדורה מחודשת – פלטת צלליות מינרליות עם ארבעה גוונים אביביים עזים לשימוש יבש או רטוב ושפתון Instant light lip perfector המשלב אלמנטים מטפחים עם זריקה עדינה של צבע, בורוד לוהט ושזיף.
מוצרים של קלרינס צילום יחצ ליפסטיק, LIP BALM PERFECTOR 08 Plum מחיר: 128 שקל | צלליות 4 COLOUR EYESHADOW PALETTE 07 מחיר: 310 שקל | פריימרים SOS מחיר: 215 שקל

רבלון

גל גדות לרבלון מראה איפור אביב קיץ 2018 צילום יחצ

גל גדות, הפרזנטורית החדשה של רבלון, מציגה את מראה האיפור של המותג לקיץ 2018 שכולו על טהרת המראה הטבעי והחיוני של עור הפנים.
המראה מתבסס על פלטת הארות חדשה שמוצעת בשני גוונים ובעזרתה יוצרים מראה שזוף, מואר ומחוטב לפנים, הריסים צבועים במסקרה שחורה ליצירת מראה מודגש ונשי, על העפעפיים נמשח עפרון Kajal שטושטש ליצירת מראה מעושן עדין במיוחד ועל השפתיים שפתון מאט מטאלי בגוון טבעי וזוהר.
רבלון יחצמוצרים ליצירת מראה האיפור של רבלון לאביב 2018. טווח מחירים: 69.90 – 109 שקל

רימל לונדון

גורגיה מיי גאגר בלוק אביבי לרימל לונדון
הפרזנטורית של רימל לונדון, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, מאופרת במראה טבעי  ורך.
ליצירת המראה השתמשו ב-bb- קרם מייק אפ במרקם קליל עם SPF, סומק ורוד בהיר להדגשת הלחיים, עפרון בגוון חציל שנמשח מתחת לעין וקיבל טשטוש קל באמצעות אפליקטור ספוגי, מסקרה עם שמן ארגן שיוצרת נפח באופן הדרגתי למראה עדין ושפתון בגוון ורוד טבעי.
מוצרים של רימל לונדון יחצ מוצרים ליצירת מראה האיפור של רימל לונדון לאביב 2018. טווח מחירים: 35 – 69.90 שקל

***