מראה עיניים מעושן ב-5 דקות

כל אחת יכולה לאפר את עצמה עם המסקרה הנכונה. כך תעשי זאת ותיראי מדהים

2

המאפרים המנוסים כבר יודעים – בכדי ליצור מראה עיניים מעושן, דרמטי ועוצמתי את צריכה כמה פריטי איפור אבל הסוד האמיתי של הלוק הוא המסקרה. בחירה במסקרה הנכונה היא זו שתסייע לך להגיע ללוק שאת חולמת עליו. אז איך עושים את זה? בקלות, ועם ההוראות של עומר אסף, המעצב האמנותי הראשי של קרליין, בקלי קלות.

מתחילים – עם עיפרון שחור

מורחים בעדינות את העיפרון השחור בתוך העין, בקו התחתון של העין ומטשטש לכל רוחב קו הריסים התחתון. עכשיו עוברים לקו הריסים העליון – מורחים את העיפרון כאייליינר ואם יש לך ידיים שמאליות, אל חשש: אין צורך להקפיד על דיוק כלשהו, כי ממילא נטשטש את האייליינר עם המברשת על העפעף ומעט לתוך איזור שקע העין.

5-omer-printמורחים עיפרון שחור

3-prinyמטשטשים את העיפרון השחור עם מברשת

ממשיכים – סיבוב והברשה של קו הריסים עם מסקרה

הסוד של מסקרה בולד הוא שצריך לעבוד איתה בתנועות סיבוב והברשה של קו הריסים. מתחילים משורשי הריסים ומורחים בתנועות ארוכות עד קצוות הריסים. מסקרה בולד, המסקרה הנמכרת בישראל, מגיעה עם מברשת סיליקונית קטנה ודווקא הגודל שלה הוא זה שתורם למקסימום אפקט – בגלל הגודל הקטן של המברשת אפשר להגיע איתה לכל ריס וריס. גם לריסים הקצרים ביותר וגם לריסים התחתונים ואז נוצר מראה מעניין ביותר.

8-pri

הכי מומלץ לעבוד עם המסקרה בשיטת ההברשה, כדי לקבל מראה ריסים פתוח של ריסים אחד-אחד.

רוצה מראה דרמטי? לכי על מראה שכבות ושימי לב שאת עובדת מהר כדי שהמסקרה לא תתייבש בזמן שאת מורחת עוד שכבה. ככל שיהיו יותר שכבות המראה יהיה דרמטי יותר, כך שאת יכולה ללכת גם על 3 שכבות.

-pro-10

רוצות אותה?

mascara-careline-keren-pr

מסקרה בולד, 59.90 לרכישה באתר קרליין >>> https://goo.gl/KjhuqJ

וכעת לווידאו

[youtube 7rs30GSBRAU]