מפגש פסגה עם שיק צרפתי

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ורעייתו, מלניה, פיזרו סטייל פריזאי לצד נשיא צרפת, עמנואל מקרון ואשתו בריז'יט. עם כל הכבוד לגרעין האיראני, נשק יום הדין הוא גלימה שחורה של ז'יבנשי

עם כל הטררם סביב קייט מידלטון והולדת הנסיך השלישי כמעט שכחנו לבדוק מה קורה אצל אהובתנו באמריקה, מלניה טראמפ. בימים אלה, הזוג הנשיאותי מארח את נשיא צרפת, עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט, שלושה שבועות לפני המועד האחרון, שבו צריך טראמפ להחליט אם להישאר בהסכם הגרעין עם איראן או לפרוש ממנו. במפגש הפסגה, שנערך בוושינגטון, התקבל הזוג הצרפתי בטקס צבאי שבו נשא דברי ברכה קצרים.

הנשיא ורעייתו התקבלו יפה בבית הלבן, התארחו בחדר הסגלגל ולאחר מכן עזבו את וושינגטון לעבר אחוזת מאונט ורנון (שבה התגורר הנשיא הראשון, ג'ורג' וושינגטון). משם שני הזוגות סיירו באחוזה, ביקרו בקברו של וושינגטון ולאחר מכן סעדו את ליבם בדינר רשמי. בין לבין הספיקו הזוגות לנטוע עץ (מלניה עמדה באתגר של לעמוד על עקבים בדשא) והתוכנית כוללת חזרה לבית הלבן, שם יתקיים טקס לכבוד הנשיא מקרון.

מלניה, דונלד והמקרונים צילום:Photo by Chip Somodevilla/Getty Images

במהלך הביקור, בן שלושה ימים, גם ינאם מקרון בפני הקונגרס אבל עם כל הכבוד לפוליטיקה, אותנו עניין נשק יום הדין שיכול להביס כל גרעין איראני: השמלה השחורה המהממת מבית דולצ'ה גבאנה, אותה לבשה מלניה כשמעליה גלימת טוקסידו מבית ז'יבנשי (2,790 דולר, בקטנה) . נעלי העקבים של טראמפ היו, איך לא, של כריסטיאן לבוטין. בעוד שמלניה הלכה על טוטאל לוק שחור ואלגנטי, בריז'יט בחרה שמלה ובלייזר ארוך בגוון צהוב בהיר מבית האופנה הצרפתי, לואי ויטון, אותם תיאמה עם נעלי עקבים שחורות מאותו מותג יוקרתי.

מלניה, דונלד והמקרונים ועץ צילום: Chip Somodevilla/Getty Images

למרות שבתמונות האחרונות של הזוג טראמפ ניתן היה לראות התחממות קלה בכל הנוגע לשפת הגוף שלהם, במפגש עם מקרון הם חזרו לסורם ונמנעו מלהחזיק ידיים או להפגין חיבה יתרה. יותר מכך, מלניה החזיקה בידה קלאץ' שחור (הורס!)שהיווה מחסום מפני טראמפ והיא נראתה מרוחקת ממנו ועסוקה בעצמה.

בניגוד אליהם, הזוג מקרון לא הפסיק להחזיק ידיים ולהיראות מאוהב ונינוח. ניכר ההבדל בין הזוגות, כאשר הם צעדו זה לצד זה אבל לפחות אפשר להתנחם בכך שמלניה לא מנסה לרצות אף אחד ואם לא בא לה לשחק את המשחק ולהציג מצג שווא בפני כל הצלמים אז היא פשוט לא משחקת. בעולם של צביעות, אין זה מובן מאליו.

טראמפ והמקרונים מלניה, דונלד והמקרונים צילום: Chip Somodevilla/Getty Images

מלניה, דונלד והמקרונים צילום: Chip Somodevilla/Getty Images