מעיל הנייבי המושלם של קייט מידלטון

אמנם ארוסתו של הנסיך הארי, מייגן מארקל, הפכה לאחרונה לפאשניסטה הלוהטת בבריטניה אבל אין זה אומר שקייט מידלטון שכחה איך להפגיז הופעה בלתי נשכחת

בחורה עם מחשב נייד

בימים אלה ארוסתו של הנסיך הארי, מייגן מרקל, היא יקירת האומה הבריטית שמשאירה אבק לדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. כל הפריטים שלבשה מרקל בהופעותיה האחרונות לצד הנסיך הפכו לסולד אאוט תוך דקות וסגנונה האלגנט-קז'ואל כבש נשים בכל העולם. אין זה אומר שמידלטון, הנמצאת בהריון, איבדה את מעמדה כמובילת אופנה והנה, מעיל הנייבי ההורס (מבית האופנה קרולינה הררה), שלבשה הזכיר לכולנו שהיא לא שכחה לרגע להפגיז הופעות מנצחות כשהיא רוצה.
מידלטון הצטרפה לנסיכים ויליאם והארי, באירוע האזכרה של קורבנות חודש יולי ונראתה כצפוי, עייפה אך אלגנטית במיוחד. גזרת המעיל היתה מדוייקת ונוחה והכפתורים מוסיפים טאץ' מלכותי ומהודר לשיק הצבאי. מדובר במעיל שאף פעם לא יצא מהאופנה, כשאת הלוק הכחול השלימה עם כובע, גרביונים, כפפות ונעלי העקבים באותו גוון. אמנם טעמה של מידלטון סולידי למדי אבל לא תמיד חייבים לשלב צבעים כדי ליצור מראה מחמיא. סביר להניח שלא תראו לוק דומה אצל מרקל, שהיתה משלבת לפחות עוד צבע ומפתיעה עם איזה תיק צבעוני או מגפיים יוצאי דופן.
קייט, הארי וויליאם צילום: Daniel Leavl-Olivas-Pool Getty Images
כעת אנשים רבים בכל הגלובוס מנסים לנחש את מי תלבש מארקל בחתונתה, שתיערך בחודש מאי. בית המלוכה פנה למספר מעצבות שמלות כלה ואחת מהן היא הישראלית מאשדוד, ענבל דרור. כל המעצבים אליהם פנו התבקשו לשלוח סקיצה עם שמלת החלומות שהם היו רוצים לראות על מארקל ואם דרור תיבחר יהיה זה ההישג המקצועי של חייה. סביר להניח שאותו מעצב או מעצבת שיבחרו יהיו מבריטניה או מקנדה ולא מישראל אבל מי יודע, אולי היא עוד תפתיע ותהיה לנו עוד סיבה לצפות בטקס המדובר של 2018.

קייט וויליאם Chris Jackson/Getty Images

קייט מידלטון מעיל כחול

קייט, הארי, ויליאם צילום:  Daniel Leavl-Olivas-Pool Getty Images

קייט מידלטון מעיל כחול צילום:  Chris Jackson/Getty Images