מעבירות לרטט

נשים רבות נעזרות בצעצועי רטט כדי להגביר את הריגוש המיני ולהעצים את האורגזמה. למה הרטט עושה לנו את זה ואיך אפשר להעצים אפילו את האורגזמה הדגדגנית?

vibdurex30318

הדיון הכי סוער בחקר מיניות האישה נסוב סביב השאלה האם יש או אין נקודות נסתרות שגורמות לנשים עונג מיני, ואם כן היכן הן נמצאות ואיך בדיוק משתמשים בהן. אבל על דבר אחד אין ויכוח – הדגדגן הוא מתג האורגזמה האולטימטיבי, המוטמע בכל אישה במטרה להסב לה עונג.

הדגדגן הוא נקודת מפגש של מעל 7000 קצות עצבים, מה שמסביר את העובדה שרטט שמניע אותם בתדירות גבוהה גורם לנו להגיע לאורגזמה עוצמתית. דמיינו 7000 קצות עצבים רוטטים ששולחים זרמים חשמליים עצביים מקצה הדגדגן אל כל הגוף, או במילה אחת – אורגזמה.
אם זה נשמע כל כך פשוט למה לא כל הנשים מצליחות לחוות אורגזמה דגדגנית בכל פעם שנפשן חושקת בה?
ובכן, כאן נכנסת המורכבות המינית הנשית לתמונה, ומזכירה לנו שהאורגזמה הנשית מורכבת מהשילוש הקדוש גוף-רגש-שכל. כלומר שלא מספיק גירוי פיזי, אלא נדרשים גם תנאים נפשיים-רגשיים מתאימים וכמובן ראש נקי ממחשבות זרות.
אז איך בכל זאת אפשר לרמוז לדגדגן שנשמח שהוא ייקח פיקוד על השילוש? הנה 5 הצעות רוטטות שמעודדות אורגזמה דגדגנית + טיפ אקסטרה שכדאי לנסות בבית.

ויברטור פוקט

הפוקט, על שלל דגמיו, הוא צעצוע רוטט קטן לשימוש עצמי, שאפשר לשאת בכל תיק בהיחבא ולשלוף בכל עת. הוא יעיל במיוחד באוננות כשאת רוצה לקצר תהליכים ולהגיע לאורגזמה מהר, ומתאים גם לשימוש זוגי להעצמת המשחק המקדים או להגברת העונג תוך כדי תנוחות חדירה שלא משלבות חיכוך של הדגדגן.

מומלץ להתנסות בו בעצמך לפני שתכניסי אותו ליחסי המין הזוגיים, פשוט כדי שתדעי איך נכון להשתמש בו כדי להגיע לתחושה הנעימה הרצויה.

טבעות רטט

משחקים קטנים ומעולים ליחסי מין מרובי אורגזמות, שמולבשים על איבר המין של בן הזוג ומייצרים רטט ממוקד ועוצמתי על אזור הדגדגן בחדירה. השילוב של אינטימיות וריגוש ביחסי המין עם הרטט החיצוני מבטיחים אורגזמה כמעט בכל פעם.
הטבעות של דורקס מבטיחות הנאה רב פעמית לשימוש מצטבר של עד 30 דקות. ביניהן אפשר למצוא סוגים שונים של עיצובים שמענגים באופנים שונים, למשל ה-״שטן הקטן״ שהיא טבעת שובבה במיוחד עם זרועות מיוחדות לגירוי הדגדגן בכמה נקודות בו זמנית.

להעצמת התחושה ולהבטחת חוויית אורגזמה עוצמתית אפילו יותר, מומלץ להתחיל במשחק מקדים עם הג׳ל האורגזמטי ״אינטנס״ שמייצר תחושת גירוי ממוקדת וחזקה בדגדגן ומביא אותך מאוד חרמנית ומגורה לשלב החדירה ורטט הטבעת, ובהדרגה גם מאפשר לחוות אורגזמות עוצמתיות יותר. הג׳ל מתאים כמובן לשימוש עם כל צעצוע רוטט, וגם בלעדיהם.

עוד שימוש מומלץ – לאחר האורגזמה הראשונה אפשר להסיר את הטבעת מבן הזוג ולהמשיך לענג את עצמך לצידו עם טבעת הרטט והג׳ל אינטנס – עם אווירה נכונה וקצת ניסיון את עשויה לגלות בעזרתם את ארץ הפלאות.

 

ויברטור

יש המוני סוגים של ויברטורים, כנראה רבים מספור, ולא מדובר רק בעיצוב ששונה מאחד לאחר, אלא גם במהות ההפעלה שלהם. הויברטורים אומנם פועלים על העינוג שבחדירה של עצם דמוי איבר מין גברי, אבל בחלק מהמכשירים משולב גם גוף מסתובב מצופה חרוזים, שמגביר את הגירוי באמצעות רטט שמועבר מפנים הנרתיק אל דופן הבטן ואל שורש הדגדגן, ויש שכוללים גם אביזר חיצוני שמכוון לענג את הדגדגן ברטט תוך כדי חדירה, ואלו מכונים ״מאלצי אורגזמה״ מהסיבות המובנות.

אם את מתקשה לחוות אורגזמה עם פרטנר, מומלץ מאוד להתנסות לבד גם בחדירה של ויברטור וגם במאלץ דגדגן, ולחקור איזה סוג של חיכוך או מגע נעימים לך – כמה עמוק, כמה מהר, באיזה חלק של הדגדגן הגירוי מוגבר במיוחד. מידע כזה שתאספי בעצמך באוננות ישנה גם את יחסי המין שלך ללא הכר.

מג׳יק וונד

ויברטור חיצוני גדול, בעל ראש עגול ואפשרויות רטט מגוונות. מטה הקסם ממש לא בא להחליף את בן הזוג או את החדירה, אלא ללוות אותם ברטט בתדירות משתנה שכל אישה יכולה להתאים לעצמה כך שירטוט באופן שהכי מענג אותה.

 magicdurex30318

טיפ מרטיט

ניסית הכל ועדיין לא הצלחת לחוות אורגזמה או לשפר אותה? אל דאגה. זכרי את השילוש הקדוש – גוף-רגש-שכל. האורגזמה שלך חבויה בתוכך ומחכה שתלמדי אותה, שתכירי ותמצאי את הדרכים אליה, ובמקרה הזה הדרך היא לגמרי חלק מהעניין. תיהני ממנה, ייקח כמה זמן שייקח, ובסופה מובטחת לך הנאה גדול.

________________________

הצטרפו אלינו לקהילת ״החזית לאורגזמה הנשית״ בפייסבוק