מסיבת האירוסין של דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

הבמאי המפורסם ואהובתו הישראלית, הצעירה ממנו באי אלו שנים, חגגו מסיבת אירוסין בניו יורק לצד הכוכבים ברוס ויליס, אומה תורמן ואדוארד נורטון. ככה מבלים בסטייל

T

עד לרגעים אלה קשה להאמין שדניאלה פיק, הבת של צביקה, עומדת להתחתן עם אחד הבמאים המוערכים והמפורסמים בעולם, קוונטין טרנטינו. אבל מאז ההצהרה הדרמטית על אירוסיהם, גוברת יותר ויותר התחושה שהם מתאימים ועם כל הכבוד למי שלא מפרגן, בסוף שני אלה יקברו את כולנו. השניים כבר הספיקו לערוך מסיבת אירוסין בישראל, במלון דן (טרנטינו הסכים להצטלם אבל לא להתראיין) ועכשיו קיבלנו הצצה קטנה למסיבת האירוסין בניו יורק, שנראתה יותר כמו איחוד כוכבי "ספרות זולה" מאשר אירוע חגיגי ורומנטי.

בין האורחים הקוליים (מה לעשות, טרנטינו הוא מלך הקוליות), נמנו אדוארד נורטון, סמואל ל. ג'קסון, ברוס ויליס, דיאן קרוגר ואומה תורמן, שניהלה בעבר רומן עם הבמאי שהפך אותה לאייקון קולנועי ("ספרות זולה", "קיל ביל") ונחשבת למוזה הנצחית שלו. בחו"ל סיקרו את המסיבה, שערך המפיק הרווי ויינשטיין, עד הפרט האחרון ופירגנו בגדול לפיקית ("איפור מושלם", "הורסת"). ואם כבר אנחנו בעניין של מחמאות, בהחלט מגיעה לטרנטינו מילה טובה על הלוק המסוגנן שאימץ לאחרונה. האיש עשה דיאטה, הסתפר כמו בן אדם וטרח להתלבש כמו ג'נטלמן. נראה כי זוגתו פאשניסטה לא קטנה, משפיעה עליו לא רע.

T

השמלה הלבנה שעיצבה עבורה חברתה המעצבת דנה הראל (אותה הכרנו בזכות שמלה יפהפיה שעיצבה לסופי מצט'נר), הייתה בחירה טובה והתאימה לנעלי העקב (טרנטינו חולה על כפות רגליים). האיפור כרגיל היה מוקפד והעגילים העדינים תרמו למקרה השיקי. בכל הפעמים בהם תועדו ביחד היא נראית מתוקתקת, אלגנטית ומלאת גלאם – כמו כוכבת הוליוודית אמיתית. בקיצור, לא אתפלא אם אהובה ילהק אותה לסרט הבא. מה שבטוח, היא כבר תביא סטייל לשטיח האדום.

טרנטינו ודניאלה

אדוארד נורטון וברוס ויליס

ברוס ואדוארד

 

אומה תורמן, המוזה הנצחית

אומה

 דיאן קרוגר

דיאן קרוגר