מלניה טראמפ זועמת על בעלה הנשיא

מזמן לא ראינו את מלניה טראמפ, שכועסת בימים אלה על בעלה לאחר שעלו חשדות כי בגד בה ב-2006, באאוטפיט כה מושלם והצבע שבחרה? הפתעת החורף

ימים לא פשוטים עוברים על מלניה טראמפ, אם להסתמך על הפרסומים הרבים בתקשורת הגורסים כי בעלה, נשיא ארצות הברית, בגד בה ביוני 2006 עם אשה בשם קארן מק'דוגל. אין זאת הפעם הראשונה ששמו של טראמפ עלה בהקשר לסיפור בגידה ובתחילת השנה התפרסמו כתבות שטענו כי הנשיא בגד בה עם אשה בשם בטורמי דניאלס. אך נראה כי נשבר למלניה מכל הפרסום השלילי ולא סתם היא התחמקה מללחוץ את ידו גם הפעם לעיני המצלמות כאשר נחתו בפלורידה.
להתחמק מלגעת בו כבר הפך כבר למסורת לאחר שעלו לרשת מספר סרטונים המתעדים כיצד הנשיא ורעייתו לא מתואמים בכל הנוגע להפגנת חיבה באירועים רשמיים. מלניה התחמקה לא פעם ולא פעמיים מללחוץ את כף ידו של בעלה לעיני המצלמות ומראה כי לא ממש אכפת לה מה חושבים על כך. גם כאשר בני הזוג טראמפ חזר לבית הלבן מביקור רשמי באוהיו וירד מהמסוק, היה ניכר המתח ביניהם.
מלניה טראמפ בצהוב יפה Chip Somodevilla/Getty Images
מלניה נראתה מרוחקת אך לא נעים לומר, הזעם לא הפחית מהסטייל המוקפד שלה והיא נראתה מדהים, בסוודר ומעיל (ראלף לורן) בגוון צהוב תואם, אותם שילבה בחוכמה עם חצאית צמודה וחומה (עיצוב מיוחד של הסטייליסט Hervé Pierre) ונעלי עקב מנומרות של מנולו בלאניק. השוס: כפפות העור החומות שהוסיפו שיק מטריף ללוק המנצח.
לצערנו, גם הצבע המשמח והמאיר עיניים שבחרה לא היה מספיק כדי לעודד את מצב רוחה ולהעלות חיוך קטן. לא ברור מה יקרה בין השניים אבל מוקדם לדבר על פרידה. "מלניה ריאליסטית", סיפר מקור לאתר הרכילות "הוליווד לייף". "קשה להאמין שהיא אי פעם האמינה שדונלד ישאר נאמן לה לנצח אבל זה שונה כאשר מתמודדים עם הדיווחים בזמן שבעלך הוא כוכב ריאליטי וסיפור אחד לגמרי כשהוא נשיא ארצות הברית. בכל העולם עיתונים מפרסמים את ההאשמות, כולל כל ערוץ שידור אפשרי ואי אפשר לחמוק מהעובדה שכל העולם מעלה השערות לגבי האם בגד או לא. הלחץ הזה משפיע על מלניה. בטקסים רשמיים היא עומדת לצדו – למרות שהיא פחות ופחות מצטרפת אליו לאירועים, היא מכריחה את עצמה לגלם את הרעייה האוהבת בעוד ששפת גופה משדר אחרת".
מלניה טראמפ צהובה Chip Somodevilla/Getty Images
לא ברור עד כמה מלניה תצליח לשמור על פוקר פייס אבל היא מכירה את בעלה וכבר רגילה למצבים לחוצים כך שלא בטוח שמשהו דרמטי יתפתח. אנחנו לא יודעים מה באמת קורה ביניהם אבל כנראה שנראה עוד הרבה תמונות מלנכוליות, אותן היא תעלה לרשת החברתית, כהרגלה בקודש.

מלניה טראמפ בצהוב צילום: Chip Somodevilla/Getty Images

מלניה טראמפ בצהוב  Chip Somodevilla/Getty Images

 שוב חוזר הניגון ומלניה מתחמקת מלהחזיק את ידו של בעלה: