מכשירי חשמל שיעזרו לך לעבור את החג בשלום

מעבר למקורות החג, פסח ידוע גם כחג הניקיונות וחג המתנות – שתי מטלות שהפכו לרוח החג. ריכזנו 9 הצעות שיקלו עליכם בביצוען וחלקן אפילו ממש 2 ב-1

9 הצעות למתנת חג כפולה - למארחים ולכם

electrapessach280317-sec

משנכנס אדר מרבין בשמחה, אבל איך שמחזירים את התחפושות לארון מתחילים לשאול ׳אז איפה אתם בחג? מה מכינים לעיקרית? יש לך מתכון לקינוח כשר לפסח?׳ וגם ׳התחלתם נקיונות כבר?׳.

חג הפסח הוא בלי ספק החג המרכזי בשנה. חודש לפני ליל הסדר כבר מתחילים להיערך לקראתו – אם בנקיונות, אם בסידורי שולחן ואם בשבירת הראש מה נביא במתנה למארחים.

השנה יש לנו הצעה חכמה עבורך – למה לחכות לרגע האחרון כשאפשר להקדים תרופה לחג? למה לקנות שוב צלחת הגשה מהודרת אם אפשר לדאוג למתנות שימושיות מראש? השנה במקום לעמוד עם כל בית ישראל 40 שנה בקופות אפשר לעשות הכל חכם יותר ועל הדרך לפנק גם את עצמך במוצרים שיקלו את ההיערכות לחג. שלח את עמי, יש לו סידורים לחג!

אז מה קונים?

1. קומקום – אם לא עמדנו בתור לקופה למה שנעמוד בערב החג בתור לקפה? במיוחד כשמארחים ארוחות חג גדולות תמיד חסר עוד קומקום בשלב הקינוח, אז למה לא להחזיק עוד אחד בארון בדיוק למקרים כאלו? הזדמנות מעולה להשתדרג ולהפוך את האירוח לזורם ונעים יותר.

electrapessach280317-3

2. מערבל ידני – אם אין לחם תאכלו עוגות קצפת! מגבלות הכשרות לפסח הופכות אותו לחג הקצפות, המרנגים, המוסים והרפרפות. כדי שאלה יצאו מעולים נדרש מערבל חזק וטוב. מערבל ידני נוח גם לאחסון וגם לנשיאה – למשל לחופשות משפחתיות או כשקופצים לארוחה אצל סבא וסבתא או אצל הנכדים ורוצים להכין קינוח בקלות.

3. כיריים – מתכננים לטייל בחג בשטח? החלטתם להעמיד עוד שני סירים, שלא ייחסר? אולי הבטחתם לקפוץ לבית של הדודה לעזור בבישולים? כיריים חשמליות הם מאסט בכל בית שנוהג לארח ולבשל, בדיוק בשביל חגים ואירועים מהסוג הזה.

4. טוסטר לחיץ – טוסטר בפסח? כשאין לחם? בוודאי! גם כך קשה לגוון את התפריט בהיעדר לחם, אבל הטוסטר יכול להציע אפשרויות מגוונות למתכונים – למשל טוסט טונה מדיאטת 17 הימים, או לביבות פולנטה אפויות, פרוסות בטטה מרוחות סירופ מייפל. אבל מעל הכל – כריך משתי מצות רטובות היטב, מרוחות בשוקולד עם פרוסות בננה במרכז והישר לטוסטר – אתם תודו לנו על כך גם כשפסח ייגמר.

electrapessach280317-4

5. מסחטה – בייגלה אאוט מיץ אין. אם אי אפשר לנשנש חטיפי חמץ, אפשר ליהנות מסוף העונה של פירות ההדר ולשדרג גם את התפריט בוויטמינים ונוזלים שיקלו על הבטן בימי המצות. אם אכפת לכם מהמארחים שלכם זו גם מתנה מצויינת ושימושית להביא לערב החג.

6. בלנדר מיצים – לא על הוויטמין סי לבדו. אם כבר התחלנו לדבר בריאות בואו ניקח את זה עוד שלב אחד קדימה. בלנדר חזק יעזור לכם להכניס לתפריט שייקים מירקות פירות שיעשירו את התזונה שלכם וגם יקלו על העיכול בחג המצות, ואם ממש בא לכם להתפרע – זרקו לתוכו אלכוהול טוב, מעט סוכר, מיץ פרי לטעמכם וקוביות קרח והגישו קוקטייל צונן לאורחים.

7. בלנדר מוט – הג׳וקר של המטבח. בכל חג, בכל ארוחה תמיד נחוץ ומועיל. במיוחד בארוחות גדולות, מרובות מנות וכלים הוא שימושי במיוחד לטחינת המרק בסיר מבלי להעבירו לכלי נוסף, להכנת החרוסת, פירה או כל מנה מרוסקת אחרת. אחלה מתנה לכל בית.

electrapessach280317-1

8. שואב אבק – נו, אז התחלתם כבר נקיונות? אבק, פאנלים, שטיחים, ספות, מזרנים – ושלא נשכח בפינות. אין זמן יאה יותר מאשר נקיונות הפסח להתפנק בשואב אבק שמקצר תהליכים ומייעל אותם.

9. שואב אבק ידני – ואם כבר התחלנו לנקות ומצאנו פתרונות לחיים קלים יותר, שואב אבק ידני יקל עליכם בניקיון הרכב, נקיון כיסא התינוק או אפילו ניקיון מפת שולחן החג בין המנות, והוא אפילו לא תופס מקום בבית.

electrapessach280317-5

אחד לי ואחד לך

מכירים את הימים שלפני החג? אלו שבהם החיים שלך נראים כמו תור אחד ארוך, שבו את נאבקת על זכותך לשלם מחיר חג מיוחד על קערה ולארוז אותה בעצמך? השנה אפשר לפנק במתנות פרקטיות שהמקבלים ייהנו מהן להרבה שנים, ויש גם את הפרט הזה ש-50% מהמתנה הם בשבילך. רוצה לשמוע עוד? היכנסי לאתר אלקטרה

electrapessach280317-2