מי יעצב את שיערה של שרה נתניהו?

השבוע התבשרנו שמעצב השיער של שרה נתניהו, ז'אן כהן, התפטר אבל אל דאגה, כבר סימנו מועמד מבטיח שיירש את תפקידו

נפלה עטרת ראשה: רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו ומעצב השיער האישי הצמוד שלה, ז'אן כהן כבר לא. בדיווח מסמר השיער, שפורסם ב-Xnet, עולה שכהן התפטר לאחר 4 שנים בהן טיפל בפריזורה של הגברת. הוא לא היה רק מעצב שיער אלא גם חבר ויועץ סטיילינג (לצד סנדרה רינגלר) וליווה את נתניהו במספר אירועים מתוקשרים במיוחד. אבל עם כל הכבוד לו, איני מצליחה להיזכר בתסרוקת נחקקת אחת של נתניהו, שהיא "הבר רפאלי של ביצת הפוליטיקה", שמופיעה לכל אירוע תמיד בבלונד סולידי וצפוי.

"החלטתי לפנות חזרה לשוק הפרטי, ולפנות זמן לכלות ולקמפיינים בתעשיית האופנה", צוטט כהן בכתבה והוסיף "החלטתי לחזור לעשות חיל במקום שאני טוב בו". אז למה מעצב השיער והלקוחה נפרדו עכשיו? האם חום יולי-אוגוסט עלה לו לראש? האם הלחות הרסה את הפן? או שאולי הוא קיבל הצעה שאי אפשר היה לסרב לה מהעיתונאי יגאל סרנה? האם נתניהו דרשה שיצבע את שיערה בגוון ירוק מטאלי? לא. הסיבה היא שכהן קיבל שכר נמוך מדי, לדבריו.

ז'אן כהן

"אי אפשר להתפרנס מ-75 שקל לשעה", הבהיר. "אני חי בתל אביב והמחיה כאן יקרה. אני לא יכול להרשות לעצמי לעבוד בסכומים כאלה יותר. לפעמים הפגישות האלה התארכו ליום שלם". וזה עוד מבלי שהיה מופקד על גזירת קצוות מפרוותה של קאיה, הכלבה של משפחת נתניהו. או שכן? לעולם לא נדע כמו שלא נדע כנראה גם את הפרטים הנוספים שאותם הוא בוחר לא לחשוף, אלא רק ברמיזה שמבהיקה כמו הקרחת של קוז'אק.

שרה נתניהו בצהוב

כהן לא עבד כשכיר עבור הזוג אלא כפרילנסר כשהסכומים ששולמו לו נקבעו על ידי מבקר המדינה. אמנם הוא טיפל גם בשיערו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו (ואז קיבל  100 שקלים לשעה) אבל עובדה זו גם לא עזרה לו להתעשר. אגב, לא ברור למה שיערו של ראש הממשלה שווה יותר ממחלפותיה של רעייתו (האפקט הסגול? השביל בצד?), הרי בכל מספרה שתלכו אליו תראו שתספורות של נשים עולות יותר משל גברים. מה שבטוח, לנו זה עולה עוד יותר.

הפרחים לאבי גבאי (צילום מסך)

אז מי יהיה או תהיה מעצב/ת השיער החדש/ה של הזוג? "אני חושב שהיא תסתדר. לכל אחד יש מחליף, השאלה לאיזה נעליים המחליף נכנס". אנחנו יכולים לחשוב לפחות על שם אחד של מחליף פוטנציאלי: רוני, האיש והמספריים שאחראי על שיערו של יו"ר מפלגת העבודה החדש, אבי גבאי. רק אתמול סיפר רוני הספר בחדווה בתוכנית הרדיו של דרור רפאל, ספי עובדיה ונסים משעל ב-103FM על הדמיון בין התספורת של גבאי לזו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און. אכן, מקור השראה מלבלב וזה בוודאי יתן לו יתרון על פני כל מועמד אחר.

רוני הספר התייחס גם למחלפותיו של  ראש הממשלה: "בניגוד לנתניהו שנזקק לספר צמוד כדי לעשות שטיפות, אבי גבאי לא צריך את זה, ולכן אין לו ספר צמוד". האם בקרוב נראה את רוני הספר הופך למעצב שיער ומצמיד את סגנונו הייחודי לראש בני הזוג מבלפור?