מי יעצב את המדים החדשים של אל-על?

אחרי עשרות שנים החליטו באל-על ליישר קו עם חברות התעופה המובילות ולעדכן את המדים של הדיילים והדיילות. על המשימה הופקד מעצב האופנה הישראלי שי שלום

ברחבי העולם חברות תעופה רבות החלו להקדיש בשנים האחרונות תשומת לב מיוחדת למדים של הצוות האווירי, ובתוכם הדיילות והדיילים, כחלק מהאוירה והחוויה הכוללת שהם מבקשים לספק בטיסה. שיתופי פעולה עם מעצבי אופנה מנוסים ומוכרים הפכו את המעברים הצרים של המטוסים למיני מסלולים עליהם הציגו הדיילים, ובעיקר הדיילות, אופנה עכשווית ומחמיאה.

hainan-airlines-uniforms-haute-couture-china-10

הדיילים של אל-על, לעומת רבים מעמיתיהם בעולם, עדיין לבושים במדים מיושנים ומשעממים שמלווים אותם כבר עשרות שנים. הגלאם שליווה את הדיילות עד שנות ה-80, נבלע היום בחצאיות עפרון כחולות, ג'קט שאינו תפור למידותיהן, חולצה לבנה שידעה ימים טובים יותר ומטפחת שלא מצליחה להוסיף את הטאץ' הייחודי הנדרש.

אל על מדים צילום סיון פרג

הבוקר (שלישי) הכריזו באל-על כי כחלק ממהלך ההתחדשות לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, יחודשו גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע וכדי לעשות את זה כמו שצריך, בחרו באל-על את מעצב האופנה שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

SHAI SHALOM photo by tom marshak  - Copy.jpg (2)

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר היום: "אל על היא חברת התעופה הלאומית של ישראל זה 7 עשורים ואנשינו הנמצאים בממשק הישיר עם הנוסעים באוויר ועל הקרקע הם הפנים של החברה בארץ ובעולם. מדיהם של צוותי אל על מייצגים את ערכי החברה ובמיוחד את הערך והשאיפה של החברה, להעניק לכל נוסעיה את תחושת "הכי בבית בעולם". כל נוסע ישראלי יודע לזהות את צוותי אל על בכל מקום בעולם, גם ואולי במיוחד בנמלי תעופה בעולם. מסיבה זו, החלטנו לתת את המשימה החשובה של עיצוב המדים החדשים למעצב אשר יידע לשלב בין הצורך לאפשר ללובשי המדים לבצע את עבודתם בנוחות מרבית – לבין שילוב ערכי מותג אל על. מסיבה זו החלטנו לבחור בשי שלום, מעצב ישראלי מוביל המומחה באופנה עילית. אנו משוכנעים כי יידע להעריך את הסמליות הרבה שיש למדים ולעצב דגמים אפנתיים חדשים ועדכניים."

SHAISHALOM18717

שלום שהחל את דרכו בעולם האופנה לפני קרוב ל-20 שנה, נמנה כיום על צמרת המעצבים בתעשיית האופנה בישראל. מיד לאחר שסיים את לימודיו בשנקר פנה לדרך עצמאית והחל לעבוד בשיטת ההתאמה האישית – custom made collection. במהלך השנים גיבש קהל לקוחות אוהד ונאמן.

בשנים האחרונות מציג שלום באופן קבוע קולקציות לנשים ולגברים בשבועות האופנה בתל-אביב ובקיץ 2015 הציג גם במסגרת שבוע האופנה בברלין.

SHAI SHALOM 187171

SHAY SHALOM RIZORT18717

טרם נמסר מתי יוצגו בפועל המדים החדשים.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק