מישל פייפר מראה לכולם מהו יופי נצחי

בגיל 59 השחקנית ההוליוודית, שחזרה השנה להופיע בקולנוע, נראתה אצילית מתמיד וכבשה את השטיח האדום בלונדון בשמלה כסופה ומחמיאה במיוחד של "פראדה"

לאחר שהיה נדמה שמישל פייפר נעלמה מהמסך, היא מראה לכולם שהיא פה כדי להישאר. שנת 2017 היתה מצוינת עבור פייפר, שמקדמת בימים אלה בכמה סרטים הוליוודיים – "אמא", בבימויו של דארן ארונופסקי ו-"רצח באוריינט אקספרס" שיצר קנת בראנה לצד ג'ודי דנץ ופנלופה קרוז. פייפר, הנשואה למפיק העל דיוויד אי קלי, בחרה להתמקד יותר בחיי משפחתה, לגדל את שני ילדיהם ולהתעסק פחות בקריירה אבל הנה, בגיל 59, היא מראה לכולם על השטיח האדום מי האשה הלוהטת ביותר בעיר.

בתמונות לפניכם צולמה פייפר בפרמיירה הלונדונית לדרמה של בראנה וגרפה מחמאות רבות על הופעתה הכסופה (פראדה). כשרואים אותה היום נדמה שהשנים פשוט קפאו בזמן. פייפר היא הוליווד גלאם במיטבו – בלי להתפשט ולבחור שמלות רשת חושפניות א-לה קנדל ג'נר ובלה חדיד, היא מחזירה עטרה ליושנה. לא ברור בכלל אם פייפר מזריקה בוטוקס לפנים, עברה ניתוח פנים או פשוט התברכה בגנים טובים אבל בימינו, תענוג לראות אשה בשנות החמישים לחייה שנראית טוב יותר מכל דוגמנית מתאמצת בת עשרים. לחיי הקלאסה.

הנה הפייפרית בלוק נפלא:

מישל פייפר בשמלה כסופה

מישל פייפר בשמלה כסופה

מישל פייפר בכסוף

מישל פייפר בכסוף