מישל אובמה מציגה שיק בוהמייני באיטליה

בזמן שהתקשורת עסוקה בלסקר את לבושה של מלניה טראמפ בישראל, אשת הנשיא לשעבר של אמריקה מציגה לוק צעיר ומפתיע ברחובות ארץ המגף

בזמן שהתקשורת עסוקה בלסקר את הופעותיה של מלניה טראמפ בישראל, מישל אובמה מפזרת גלאם קייצי ברחובות איטליה. הגברת הראשונה לשעבר של אמריקה הפציעה בג'ינס לבן וקרוע, חולצה חושפת כתף בגוון ורוד (397 דולר מ"Teija") וסנדלים שטוחים בצבע לבן. למראה הצעיר הזה היא הוסיפה משקפי שמש שחורים, ארנק לבן תואם וכמה צמידים שהוסיפו שיק בוהמייני ולא אופייני לה.

הלוק החדש של אובמה הוא מחזה מרענן לעין, לאחר שהקפידה על הופעות אלגנטיות במהלך שתי הקדנציות של בעלה, ברק אובמה. המראה הזה הולם אותה מאוד והיא נראית משוחררת, חופשייה וכמו פאשניסטה מהשורה הראשונה. התמונה הפכה ויראלית ברשת ואתרי האופנה מיהרו לפרגן לאובמה. האהדה שהיא עדיין מקבלת מזכיחה שהעם האמריקאי לא שכח אותה.

מישל אובמה

בימים אלה אובמה ובעלה נופשים בארץ המגף ללא דאגות ושוכנים ב-ווילה היוקרתי Borgo Finocchieto. את זמנם הפנוי הם מעבירים בכתיבה משותפת, לאחר שפורסם שהם עומלים על ספר הזיכרונות שלהם, שיניב להם מיליוני דולרים בבוא היום. מאז שדונלד טראמפ נכנס לנעליים של אובמה, הזוג הספיק לטייל בכל העולם, לבקר באיים אקזוטיים ולהפליג על יאכטות. הם נראים כמו פרסומת מהלכת לחים הטובים ואפשר לומר שהם מנצלים כל רגע, לאחר 8 שנות סטרס בבית הלבן.

"לא נעלמנו", הרגיעה אובמה את המתעניינים בשלומה. "אנחנו רק נושמים קצת".

מישל אובמה באיטליה