מין אוראלי: האם אתם טעימים?

רוצים להעניק לבן או בת הזוג נשיקה למטה, אבל נרתעים מהטעם או הריח? אולי כדאי לתת לו או לה לקרוא את הכתבה הבאה

אם עד היום לא הבנתם למה כדאי לעבור לצמחונות, לשתות מיצים חיים ולשחרר את הבשר והסמים אולי הסיבה הבאה תרגום לכם לעשות שינוי ראדיקלי בתפריט: הצמחוניים טעימים יותר. ואנחנו מתכוונים למה שאתם חושבים. למיצי התשוקה האנושיים (מיצי תשוקה? יש שם קצת יותר אלגנטי שלא חשבתי עליו?) יש טעם וריח מוכרים: הם מלוחים מעט, לפעמים מרירים ולרובם ניחוח שנשאר לאורך זמן מורגש על בלוטות הטעם.

רובינו מכירים את סוגיית הטעם ולא מעט נרתעים ממין אוראלי בגלל הטעם העז המתלווה לחוויה – גם אם התקלחנו והשקענו בתספורת. אז מה יגרום לנו, נשים וגברים כאחד, להיות טעימים יותר? ובכן: תזונה, לפני הכל. יתכן שהרשימה שלהלן תראה כמו פלאייר של גרינפיס יותר מאשר תפריט סקסי אבל, מה לעשות, שהדרך אל הגיהינום רצופה במעשים טובים.

רגע טיפולי

רגע לפני שתקראו את הרשימה שמתחת כדאי להבין משהו על העומק הרגשי שהנושא מחזיק ולשמוע על דרכים נוספות לטיפול: הזרע הגברי מכיל 1% של זרעוני רבייה כשכל השאר מורכב ממים, ויטמינים, מלחים ומינרלים שונים שתפקידם לתמוך ולסייע לזרעונים במסעם אל האושר. לכל גבר טעם ספציפי משלו אבל הטענה השכיחה כלפי הטעם היא שהוא מריר או מלוח. אצל נשים, לעומת זאת, רבים התקשו להפריד בין הטעם לריח אבל הכיוון היה מלוח ודגיגי משהו.

"רתיעה מנוזל הזרע היא עניין מאד רגיש ויכולות להיות לה מספר סיבות" מסבירה אפרת מנור, מטפלת מינית מוסמכת. "בהיבט הפיזיולוגי – שבעיני, קשור גם להיבט הרגשי – לעיתים מפגש עם ריח ומרקם של נוזלי הגוף יכול להעלות סימפטומים כמו בחילה, קשיי נשימה, הקאות, גירוד וכו, שדורשים במקרים מסוימים  טיפול תרופתי בדומה לטיפול באלרגיה. בהיבט הרגשי- רתיעה ממין אוראלי יכולה להיות קשורה בחרדה ויכולה להתבטא בהימנעות מפעולות מיניות שונות.

העבודה בקליניקה משלבת זיהוי הסיבות לחרדה או לרתיעה וטיפול התנהגותי בשיטה הנקראת דסנסיטיזציה, בשיטה זו נעשית חשיפה הדרגתית למקור החרדה. במקרה זה, לנוזל הזרע. הרתיעה מהריח מצריכה בכל פעם חשיפה קטנה שהולכת וגדלה לאט לאט, עד ליכולת לשאת את הריח ולהתרגל אליו."

אז מה בעצם שותים ואוכלים כדי שהזרע ונוזלי הסיכה הנשיים יהיו טעימים יותר? להלן הרשימה שמתאימה לשני המינים:

הרבה מים

כמות הנוזלים שאתם מכניסים אל הגוף מדללת או מעבה טעמים מסוימים כך, שגם אם הטעם שלכם הוא לא אוכמניות אלא יותר מי-ים חריפים, עדיין אפשר לדלל אותו ע"י שתיה מרובה. הדילול, לא רק ישפיע על הטעם אלא גם על המרקם שיהפוך נוזלי וידידותי למשתמש/ת.

מיצי פירות

מיצי פירות מתוקים כמו קוקוס, אננס, תפוחים, ענבים, מנגו וכו' יגרמו לג'וס שלכם להיות עסיסי מתקתק וריחני הרבה יותר. האננס זכה למיתוג בזכות יחסי ציבור טובים אבל גם הרבה מלון או אבטיח יעשו את העבודה.

בלי סמים ואלכוהול

סיגריות, סמים, אלכוהול, קפה וכן, גם בשר, הופכים אותנו למרירים (בטעם, רק בטעם) ומעלים את רמת החומציות של נוזלי הגוף. המומחים מגדירים את הטעם כ"לא רענן" הגדרה שמעוררת טעם רע בפה עוד בטרם האקט…

שחררו מאכלים חריפים

שום, בצל, סחוג, חריף וכמובן ידידתנו העמבה, יגרמו לכם להיות ריחניים וחריפים יותר. ההמלצה הרשמית היא לוותר עליהם כבר שלוש-ארבע שעות לפני האירוע ויש שיודעים על עצמם (ראינו אתכם מסניפים את עצמיכם ברמזור) שרצוי אפילו קודם.

מוצרי חלב ובשר

ההמלצה הכללית היא שמלבד יוגורט לנשים, מומלץ לשחרר את שאר מוצרי החלב הגבינות והבשר שמשנים את דרגת החומציות בגוף וגורמים לטעם שלנו להיות מלוח יותר. בנוגע לדגים הדעות חלוקות – יש כאלה שאכילה של דג תשפיע על טעמם בהמשך הערב ויש שלא.

ירקות

לא רק שמשפרים את הבריאות הכללית, הם גם מכילים נוזלים ומינרלים שיתמכו בעניין הטעם והניחוח אבל, ישנם ירקות שחשוב להימנע מהם לפני קיום יחסי מין ביניהם: כרוב, כרובית, ברוקולי ואספרגוס (אותם ירקות מוכרים לאלה מאתנו הרגישים לריח ההפרשות של עצמם אבל, בהקשר המיני, חשוב לזכור את תרומתם השלילית).

פטרוזיליה, נבט חיטה (בריא, כבר אמרנו?) וסלרי מומלצים. ההנחה היא שבזכות אחוזי הכלורופיל הגבוהים שבהם ביכולתם להוסיף מתקתקות לטעם – בדומה לפירות.

נענע, קינמון ולימון גם הם ידועים כמשפרי טעם וניחוח.

להמנע מג'אנק

אוכל מטוגן, מעובד או תעשייתי עשיר בכימיקלים וחומרים משמרים הנפלטים מכל נוזלי הגוף ומערכות הניקוי. אותם רעלנים נפלטים בנוזלי הגוף אלא שבהקשר המיני מתווספים אליהם ריח וטעם חזקים.

מוצא אחרון

במידה והתדרדרתם לדייט לוהט אתם אחרי לילה של צ'יפס, סיגריות ובירה הניחו קערית עם קוביות קרח ליד המיטה.

הקרח נהדר כאלמט יצירתי במשחק המקדים ובנוסף, מין אוראלי עם קובית קרח בפה יכול להיות מסחרר לצד המקבל ובמקביל, להקפיא את בלוטות הטעם של הצד המעניק.

מעבר לכך, בשוק קיימים שלל מוצרים שאפשר לשלב בסקס: החל מקונדומים בטעמים, ועד לשמנים עם ריח ואף טעם, שיכולים להשתלט על כל העסק ולהעניק לחוויה ניחוח מיוחד.