מייגן מרקל עושה כבוד למעצבת אוסטרלית

הדוכסית מסאסקסס ממשיכה לפרגן לעיצובים אוסטרליים והפעם היא בוחרת להופיע בשמלת מעטפת כחולה וצמודה שלדעת גולשים רבים אינה מחמיאה לה בכלל

אם אינכם יכולים כבר לשמוע מהזוג המתוקשר בעולם, אינכם לבד אבל כנראה שהסיקור ההדוק רחוק מלהסתיים כי מייגן מרקל והנסיך הארי מתכוונים להישאר באוסטרליה לעוד אי אלו ימים. מרקל, שנחתה במרלבורן עם הנסיך הפרטי שלה, הפגיזה שמלת מעטפת כחולה וצמודה שעיצבה מעצבת אוסטרלית Dion Lee שהבליטה את הבטן הקטנטנה שלה. למרות גזרה המעניינת, השמלה עצמה לא ממש יושבת על מרקל באופן מחמיא במיוחד וגולשים רבים לא התלהבו מההופעה בלשון המעטה. הם העירו כי היא חונקת ולא עושה חסד למבנה גופה.

מרקל בחרה להשלמת האוטפיט נעלי עקבים מושלמות של מנולו בלאניק ($928) והיא השלימה את ההופעה עם תיק יד קטן ויוקרתי של גוצ'י ($2,650). לאחר מכן, החליפה מרקל את השמלה לאחת אחרת בגוון שחור, מבית האופנה Club Monaco, אותה תיאמה עם נעלי עקבים שחורות. בשתי ההופעות הללו מרקל הוסיפה מעליה את מעיל טרנץ' המפורסם וההורס שכבר חשפה ביום שנחתה באוסטרליה. ניכר כי למרות הבחירה בפריטים לא זולים בכלל, מרקל הרכיבה מלתחה פונקציונאלית וקלאסית, עם כמה פריטים שאפשר למחזר.

מייגן מרקל והנסיך באוסטרליה  Darrian Traynor/Getty Images

מרקל מנסה להידמות לנסיכה דיאנה, לדעת גולשים רבים והיא מחקה את המניירות שלה בכל רגע במפגש עם מעריצים, בכך שהיא חמה, אנושית, נפעמת ובלתי אמצעית אבל היא בעיקר נראית מתאמצת וכמו שחקנית שמגלמת את תפקיד חייה. לדעת רבים, היא עושה הכל כדי להתחבב על העם הבריטי אבל אינה משדרת אותנטיות וכל הזמן מתנהגת כמי שמודעת למצלמות. אפילו המחווה, בה החזיקה את המטריה אתמול בגשם עבור הארי, התקבלה כניסיון נואש להיראות "מתוקה ועממית" בפני הצלמים. מה שכן, הנסיך הארי נראה מאוהב ושמח מאי פעם ובימינו, זה לא מיעט בכלל.

הארי ומייגן צילום Darrian Traynor/Getty Images

מייגן והארי בחוף Scott Barbour/Getty Images

מייגן והארי בחוף  Ian Vogler - Pool/Getty Images

מייגן מרקל בחוף  Chris Jackson/Getty Images