מייגן מרקל לבשה שמלה שעולה 35 דולר

לרגע היה נדמה שמייגן מרקל ירדה אל העם כשלבשה שמלה מרשת H&M אבל היא כבר חזרה לטעם היקר שלה עם שמלת פאייטים כחולה שעולה כ-6,000 דולר

הביקורות השליליות המופנות לעברה של מייגן מרקל ("בזבזנית כפייתית", "הומניטרית מזוייפת שלובשת ז'יבנשי") כנראה חלחלו לתודעה שלה, ולראייה היא בחרה ללבוש לפגישה עם פעילי ארגון צדקה הפועל למען בעלי חיים, שמלת הריון לבנה של רשת האופנה השוודית H&M שעולה רק 159 שקל (מצד שני, היא לא לגמרי התנערה מהשיק היקר שלה כי השלימה את המראה עם מעיל של ארמני שעולה 2,795 דולר, תיק של סטלה מקרטני שעולה 1,145 דולר נעלי סטליטו של Paul Andrew שמחירן 675$).

מייגן מרקל  Karwai Tang/WireImage)

מייגן מרקל GettyImages-Photo-by-Karwai-Tang-WireImage

מייגן מרקל GettyImages-Photo-by-Karwai-Tang-WireImage

אבל אם חשבתם שהשמלה הלבנה היא סימן לבאות, כנראה שלא. כבר באותו הערב מרקל חזרה לסורה ולבשה לכבוד מופע הפרמיירה של 'קרקס דה סוליי' שמלת פאייטים בגוון כחול כהה, של בית האופנה Roland Mouret שעלתה קרוב ל-6,000! דולר.  השמלה המחמיאה הבליטה את הריונה המתקדם (חודש שישי).

מרקל, שהגיעה בליווי הנסיך הארי, השלימה את הלוק עם סנדלי סטילטו של סטיוארט ויצמן (398 דולר) וקלאץ של ג'יבנשי והלכה על תסרוקת אסופה ואודם כהה. אך מה שגנב את ההצגה הוא  הלק הכהה בפדיקור המטופח באצבעות הרגליים (בניגוד לפרוטוקול המלכותי). הגולשים שוב העירו לגבי העובדה שהיא מעדיפה להימנע מגרביונים ותהו האם מותר לה לשים לק כהה בכלל אבל מרקל כאמור אף פעם לא הלכה לפי מה שציפו ממנה, נהפוך הוא.

מייגן מרקל צילום Paul Grover - WPA Pool/Getty Images

Photo by Paul Grover - WPA Pool Getty Images קייט מידלטון Photo by Paul Grover - WPA Pool Getty Images

לדעת גולשים בריטים רבים, מרקל, בניגוד לנשים מלכותיות בכל רחבי העולם, אינה משדרת את האצילות והקלאסה המצופה ממנה. איכשהו, לא משנה מה היא עושה או לובשת, היא לרוב לא נראית מטופחת עד הסוף. משהו תמיד חסר, לא מספיק מהודר או לא מחמיא וחבל. לפעמים היא אמנם נראית נפלא מכף רגל עד ראש (כמו במקרה של שמלת הנצנצים הכחולה), אבל לא מדובר בהכרח בסטיילינג אלא בהתנהגות, שפת גוף ויכולת להיראות ולשדר מלכותיות, כפי שקייט מידלטון עושה בכל מקום אליו היא מגיעה. מרקל לא אמורה לחקות אף אחת אבל היא נראית בהרבה מקרים כמו שחקנית מאל.איי שמתחפשת לדוכסית. סטייל לא קונים בכסף, או שיש לך או שלא, ומרקל עדיין מתעתעת אותנו בחצי מהזמן.