מייגן מרקל כובשת את אוסטרליה

יממה בלבד לאחר שמייגן מרקל והנסיך הארי בישרו לעולם שהם מצפים לתינוק באביב 2019 היא הצטלמה בשמלה לבנה שהבליטה את הבליטה הקטנטנה. אנחנו בעיקר התלהבנו מהקואלה

הנסיך הארי ומייגן מרקל התחילו את הסיור המלכותי באוסטרליה ומצופה לנו כשבועיים של עיסוק בלתי פוסק בהריון הפוטוגני של הדוכסית מסאסקסס לצד ביקורת על בחירות הלבוש שלה. בקושי התאוששנו מהבשורה שהזוג מצפה לילד ראשון באביב 2019 והנה השניים מטיילים יד ביד לצד קואלות מתוקות בשיא הקוליות. מהרגע בו יצאה ההודעה הרשמית על ההריון המפורסם בעולם, גולשים רבים הביעו את שמחתם כאילו מדובר באחותם בעוד שאחרים זעמו על כך שהם בישרו לבני משפחת המלוכה הבכירים על ההריון ביום חתונתה של הנסיכה יוג'יני ובכך גנבו פוקוס מהכלה שגם ככה דחתה את חתונתה כדי שהארי ומייגן ינשאו לפניה.

אם זה לא מספיק חסר רגישות לדעת גולשים רבים, מתברר שהארי ומייגן בחרו לצאת עם ההודעה הדרמטית ביום בו מעלים מודעות לאובדן תינוקות רכים ולידה שקטה. הרשת געשה על כך שהצמד חושב רק על עצמו וכי יכלו להודיע לכולם בעוד כשבוע לפחות כי הבטן שלה לא כל כך בולטת או מאידך, לחשוף את הידיעה כמה ימים לפני חתונתה של יוג'יני. בנוסף לכל זה, שרה פרגוסון, אמה של יוג'יני, העלתה בדיוק בשעה שיצאה הידיעה הרשמית על ההריון של מרקל, תמונה של עצמה מחתונת בתה לצד תמונות של יוג'יני וג'ק ולצדן כתבה כמה היא גאה בהם. היא לא מסרה מזל טוב למייגן והארי וניתן להבין מכך שהיא קצת מבואסת מהתזמון שלהם.

הארי ומייגן באוסטרליה צילום: Photo by Phil Noble - Pool/Getty Images)

הזוג כנראה ידע איזה בלגן יתחולל סביבם, מהרגע בו יודיעו על ההריון ולא סתם  שחררו הצהרה על כך מאוסטרליה הרחוקה. למרות ההריון, מרקל כן תגיע למקומות בהם היא להיחשף לנגיף הזיקה (שיכול לפגוע בעובר של נשים בהריון) וכנראה שהיא קיבלה יעוץ רפואי שאישר לה זאת את המסע כי כידוע, אין דבר משמעותי יותר לבית המלוכה מאשר צאצא.

מייגן והארי באוסטרליה צילום: Photo by Mark Metcalfe/Getty Images

בינתיים הדבר המסעיר ביותר שקרה ביום הראשון של הסיור הוא בחירת השמלה הלבנה והקלאסית של המעצבת האוסטרלית  Karen Gee (בעלות 1,800 דולר) ומעליה זרקה מעיל הטרנץ' בגוון חאקי. מרקל בחרה תכשיטים שהיו פעם של הנסיכה דיאנה, עגילים בצורת פרפר וצמיד מקסים, שקישטו את דיאנהה בסיור המלכותי שלה בקנדה ב-1986. לא ברור אם היא קיבלה את התכשיטים במתנה או שענדה אותם בשם הסיור בלבד אבל רבים היו מעדיפים לא לראות את תכשיטיה של דיאנה על מרקל. קחו אוויר, יש לנו שבועיים של הופעות וצילומים אינסופיים ותצטרכו את כל הכוחות כדי להחזיק מעמד.

מייגן מרקל צילום  Kristy Wigglesworth – Pool/Getty Images

הארי ומייגן צילום Photo by Chris Jackson/Getty Images

מייגן והארי באוסטרליה Photo by Phil Noble - Pool/Getty Images

מייגן מרקל ןקואלה צילום: Dominic Lipinski - Pool/Getty Images

מייגן והארי באוסטרליה צילום Photo by Ian Vogler - Pool/Getty Images