מייגן מרקל והנסיך הארי מגיעים לפיג'י

לאחר שחטפה קטילות על בחירת שמלת קיץ חושפת רגליים ואנטי מלכותית בעליל, מייגן מרקל מנסה לשחק אותה ליידי אבל כרגיל, לא נראית אלגנטית עד הסוף

לאחר שמייגן מרקל לבשה אתמול שמלה קלילה, משוחררת, סמי שקופה וחושפת רגל שנראתה אנטי מלכותית וייצוגית בעליל, היא מנסה בפיג'י לתקן את הרושם השלילי שנוצר בקרב הגולשים. יחד עם הנסיך הארי הם נראו לשם שינוי, כמו דוכס ודוכסית. הארי הקפיד על חליפה מלכותית בעוד שמרקל הופיעה בשמלה קלאסית לבנה (Zimmerman), אותה תיאמה עם קלאץ' שחור, נעלי עקבים שחורות, צמיד שקיבלה במתנה מהארי ועגילים שהמלכה אליזבת העניקה לה.

למרות שהיה עדיף שיער אסוף עם הכובע הלבן והמסוגנן (Stephen Jones), מרקל לפחות נראתה אלגנטית יחסית לעצמה (למרות ששכחו לגהץ לה את השמלה) והפעם היא נראתה כמי שבאה לעבוד ולא לשוטט ברחובות כאילו היא נמצאת בירח דבש. אך למרות הניסיון לשדר קלאסה, אלפי מגיבים קטלו אותה כרגיל.

מייגן בפיג'י עם הארי Kirsty Wigglesworth - Pool/Getty Images

מה שבעיקר מרגיז את מבקריה זו העובדה שבכל הזדמנות היא אוחזת בזרוע של הארי כאילו חייה תלויים בכך ושלמרות שבקושי יש לה בטן הניכרת לעין, היא מחזיקה אותה ומלטפת אותה כאילו מדובר בהריון מתקדם. "הבנו שאת בהריון, תנוחי", "האם היא מסוגלת להניח להארי לדקה אחת?" ו"מה היא לא עושה בשביל תשומת לב, זה הולך להיות ההריון הארוך בעולם", הן רק חלק מהטענות המופנות אליה. לטענתם, היא נראית זחוחה, כמי שמחקה את דיאנה ומזוייפת, כאשר היא מתחבקת עם כל מעריץ בקהל.

כמו כן, רבים טוענים שבעוד שהנסיך ויליאם ורעייתו קייט מידלטון נראים תמיד ייצוגיים, רשמיים ומכובדים, הארי ומייגן נראים בסיור האוסטרלי שלהם כמו צמד סלבריטאים מהוליווד ששמים קצוץ על הפרוטוקול המלכותי. ברוב המקרים שיערה של מרקל לא מסודר ועף לכל מקום ברוח ובגדול, למרות שהיא מנסה, איכשהו, לא יוצא לה להיראות כמו בת מלוכה. פשוט אין לה את זה. היא נראית יותר כמו סלבריטאית באל.איי.

הארי ומייגן צילום Kirsty Wigglesworth - Pool/Getty Images

למרות העוינות הרבה המופנית כלפיה ב"דיילי מייל" הבריטי, באוסטרליה הנסיך הארי ומרקל עדיין נהנים ממעמד של כוכבים והשניים התקבלו יפה גם בפיג'י וקיבלו זרי פרחים יפים במיוחד. הבעיה היא שאנשים רבים מאמינים שבכל מקום מתייחסים רק לזוג עצמו ולא למטרות הנעלות אותן מרקל והארי אמורים לקדם. הכתבות המתפרסמות בעןלם עוסקות רק במרקל ואין הרבה התייחסות לאנשים אחרים המצולמים לצדם או למקומות אותם הם מבקרים. לא ברור אם השניים בכלל מצליחים לייצג את המלכה ואת משפחת המלוכה באופן שמסייע למשהו. האם הפרסום שהם מביאים באמת עוזר? בכלל לא בטוח.

הארי ומייגן צילום: Chris Jackson/Getty Images

והנה המרקלית בשמלה השנויה במחלוקת:

מייגן והארי ביחד עם הבטן  Chris Jackson/Getty Images

מייגן מרקל והארי Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images