מייגן מרקל והנסיך הארי בקאנטרי שיק

מייגן מרקל והנסיך הארי ממשיכים לטייל ברחבי אוסטרליה והפעם בקאנטרי שיק קז'ואלי. הגולשים ישמחו לגלות שהדוכסית ההריונית שינתה תסרוקת!

מייגן מרקל והנסיך הארי ממשיכים את הסיור המפורסם שלהם באוסטרליה והפעם השניים אימצו קאנטרי שיק מסוגנן במיוחד. בעוד שהנסיך הארי לא ממש משקיע בלוקים שלו ומשלב צבעים בלי חשבון או התאמה מיוחדת, מרקל יותר מחושבת ובחרה ג'ינס מבית אופנה אוסטרלי, Outland,  בעלות 199 דולר ובלייזר נחמד (203 דולר) בעיצוב סרינה ויליאמס, הטניסאית וחברתה הטובה. מתחת לבלייזר הקליל מרקל בחרה חולצה גברית לבנה מהמותג Maison Kitsune שעלתה 75 דולר. את ההופעה השלימה עם מגפונים של j.krew שעולים 318 דולר.

באופן מפתיע, מרקל שינתה תסרוקת והפעם הלכה על קוקו אסוף, מראה מרענן למי שמרגיזה אנשים בכך שהיא כל הזמן משחקת עם השיער שנופל לה על הפנים. באופן כללי, ניתן לומר שמרקל הולכת על בטוח, צבעים סולידיים וגזרות קלאסיות ואין לה יומרות לשחק אותה ליידי מבריטניה או פאשניסטה מקורית. ולמרות זאת, כל בגד שהיא לובשת נחטף מהמדפים. נשים בכל העולם רצות להזמין כל תיק או אקססורי ולכן, היא יכולה גם לשים שק על הראש והוא יהפוך לטרנד. "אפקט מייגן" ו"אפקט קייט" כבר מזמן שולטים בתרבות הצריכה בבריטניה וקשה להתחרות עם הכוח שיש להן בגלל מעמדן ופרסומן בכלי התקשורת.

מייגן והארי ביחד ותינוק  Chris Jackson - Pool/Getty Images

בניגוד לדוכסית מקיימברידג', מרקל נראית כמו ניו יורקרית טיפוסית והבחירות שלה זהירות מאוד ולא מסעירות במיוחד. היא קצת יותר טום בוי בסטייל וגולשים רבים היו מעדיפים לראות אותה בצבעים נועזים יותר אבל ניכר כי מרקל מנסה לאמץ את השיק של אודרי הפבורן, כפי שעשתה כשלבשה מספר פעמים מעיל טרנץ' בגוון חאקי או כשהצטלמה בסריג הגולף שחור לפני מספר חודשים, פריטים נצחיים שלא יוצאים מהאופנה. מרקל גם לובשת לא מעט פריטי לבוש מבית ז'יבנשי, שהיה מזוהה עם הפבורן מאוד, אבל עם כל הכבוד, אודרי יש רק אחת.

מייגן והארי בקאנטרי צילום:  Chris Jackson/Getty Images

 מייגן והארי בגשם צילום Ian Vogler - Pool/Getty Images

מייגן והארי בקאנטרי שיק  Cameron Spencer/Getty Images