"מייגן מרקל לא התלבשה באופן מכובד"

בקרוב תעמוד ארוסתו של הנסיך הארי מתחת לחופה לעיני כל העולם אך בינתיים היא חוטפת חיצים על ההופעות האחרונות שלה. למרות שהיה נדמה כי הבריטים אימצו אותה לחיקם, קייט מידלטון נותרה אהובת העם

בעוד שקייט מידלטון גרפה שבחיםבכל העולם, על הלוק נוטף הגלאם שלה שבע שעות לאחר לידתו של הנסיך השלישי, מייגן מרקל חוטפת חיצי ביקורת על הופעותיה האחרונות שנתפשות בתקשורת כ"מרושלות" או "לא מכבדות". אם היה נדמה שנסיכת לבבות חדשה נולדה, טעינו ומידלטון שומרת על מעמדה בתור בת המלוכה האצילית, האלגנטית והאותנטית מבין השתיים. מרקל מצטיירת כתלותית, מתאמצת וכמי שלא מצליחה להתאים את עצמה לציפיות הבריטים ממנה.

תמונת מצב עדכנית קשה מצטיירת על סמך אלפי התגובות של גולשים שעוקבים אחרי כל אייטם על מרקל ב"דיילי מייל", התנ"ך הרכילותי של האומה הבריטית. לאחרונה, גולשים רבים קטלו את מרקל, לאחר שהופיעה באירוע אזכרה לסטפן לורנס, בחור שחור בן 18, שנרצח על רקע גזעני לפני 25 שנה. היא הופיעה לצד הנסיך הארי בשמלה קייצית נטולת שרוולים ובשיער מרושל קצת, כשבכל רגע היא סידרה והזיזה קצוות מצד לצד. אנשים רבים הפצירו בה ללמוד את הפרוטוקול של בית המלוכה, להפגין כבוד לקוד הלבוש ובכלל, להפסיק להתנהל כמו נערה ביישנית בת 16 שנתלית על זרועו של הנסיך הפרטי שלה בחוסר ביטחון.

מייגן מרקל Victoria Jones WPA Pool/Getty Images

לדעת רבים מרקל מביאה גינונים הוליוודיים לבירת התה אבל בבריטניה מצפים ממנה יותר להיראות יותר כמו מידלטון, שנוהגת להיראות מתוקתקת כמו נסיכה ממלכתית ופחות כמו כוכבנית מקליפורניה. מרקל לא יוצאת מגדרה כדי להיות משהו שהיא לא אבל לדעתם של מבקריה היא בהחלט יכולה לבחור אאוטפיטים יותר מוצלחים לאירועים כה נכבדים. מרקל גם נצפתה באירוע אחר, Anzac Day (שמציין את איחוד הכוחות של חיילי אוסטרליה וניו זילנד במלחמת העולם הראשונה), בשמלת מקטורן אפורה וכובע מטריף בגוון כחול כהה שהזכיר לי קצת את זה שעיצב ז'יבנשי עבור אודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפניס". אמנם המראה של מרקל היה מהודר אבל רבים האמינו שהיה לה יפה יותר אילו ויתרה על הבגד השחור מתחת למקטורן שקצת "חנק" את הלוק (גם בחירת הצבע שחור מתחת לאפור הייתה פחות מוצלחת). השיער היה מחמיא יותר אילו היה אסוף.

לא קל למרקל, שמהיום בו התבשרנו שהיא עומדת להינשא לנסיך הארי, נתונה לביקורת מיקרוסקופית נטולת רחמים. אין יציאה אחת מהבית שלה שלא מתועדת לפרטי פרטים. ניכר הלחץ על פניה, שלעיתים מתחלף במבט מוטרד וחסר ביטחון. בניגוד למידלטון, שנראתה מהרגע הראשון תפורה לתפקיד הייצוגי, גולשות רבות קוראות למרקל האמריקאית שתוותר על החתונה ותחזור לאמריקה "שם היא שייכת", ואחרות מפצירות בנסיך הארי לחשוב פעמיים על "הטעות" הגדולה שהוא עומד לעשות ב-19 במאי, מאחר ולדעתן הקשר לא יחזיק מעמד וכי מרקל לכאורה רק מחפשת להתקדם בסולם החברתי. אולי יום החתונה יהווה נקודת מפנה והיא תהפוך לאהודה יותר אחריה.

מייגן מרקל והארי Jeff Spicer/Getty Images

מייגן במעיל אפור Toby Melville - WPA Pool/Getty Images

מייגן מרקל באפור צילום: Toby Melville - WPA Pool/Getty Images

מייגן מרקל במעיל אפור Toby Melville - WPA Pool/Getty Images

מייגן מרקל צילום: Toby Melville - WPA Pool/Getty Images