מה שווה רומנטיקה בלי שוקולד?

שוקולד לא צריך סיבה למסיבה ובכל זאת הוא הופך כל טעימה לזיכרון מתוק, אבל אפשר לעשות ממנו חוויה בלתי נשכחת. הנה ששה רעיונות למתנות שוקולד שכל אחד ישמח לקבל

בחורה עם מחשב נייד

שוקולד זה אהבה (צילום: שאטרסטוק)

השורה התחתונה ברורה – כל אירוע הוא סיבה טובה לשוקולד ולמעשה שוקולד בכלל לא צריך סיבה. כן, ברור שכיף לקבל מתנות כל פעם שיש סיבה למסיבה – שנה חדשה, יום הולדת, כל חודש או שנה שאתם יחד, חגים. אבל הכי כיף ככה סתם. אבל למה לדבר על ככה סתם אם תכף כבר השנה החדשה מגיעה ואם זו לא סיבה להפתעה מתוקה וקטנה, אז מה כן?

תהיה בונבון

שוקולד ורומנטיקה הולכים ביחד מאז ומעולם, או לפחות מאז שיש שוקולד ולכן כל מארז שוקולד איכותי עושה את העבודה. כלומר, מה עוד יכול לשדר בדיוק כל כך מושלם טעם טוב, הערכה לאיכות, שיקול דעת וחכמת חיים? בין אם זה במארז אישי, קופסת פח או ספל רטרו מאמייל, שוקולד איכותי זה משהו שכל אחת תשמח לקבל ותבין ללא מילים בדיוק את מה שרצית לשדר.

חפשי את המטמון

עוד דרך נהדרת להגיד אני אוהב אותך עם שוקולד היא לשחק "חפשי את המטמון". נתיב של שוקולדים קטנים, ולא לא חייבים בצורת לבבות, עד לחדר השינה שם אתה מחכה עם שתי כוסות יין יכול להיות פתיחה נהדרת לערב רומנטי. או נניח שאתה יוצא מוקדם לנסיעת עסקים – נתיב שוקולדים עד לפתק אהבה פצפון יכול להיות התחלה נפלאה לבוקר ראשון בלעדיך.

מתנה של שוקולד היא הבטחה מתוקה ומענגת (צילום: שאטרסטוק)

הגבר המשקיע

סיפור המתנה הכי רומנטי הוא על גבר שהכין בעצמו ספר מתכוני שוקולד מסודר לפי נושאים: משקאות שוקולד, עוגות, עוגיות וקינוחים ותודו שזה רעיון נפלא. יש גרסא שבהקדשה הבטיח לאישה שאתו לעשות לה כל מתכון שתרצה בכל פעם שתרצה, אבל זה כבר נשמע לנו לגמרי מופרך ולמה להעלות את רף הציפיות לסטנדרטים בלתי אפשריים? אבל ספר מתכוני שוקולד הוא פשוט רעיון נהדר ואפשר להוסיף לו תמונות אישיות מה שעושה אותו מתנה מושקעת במיוחד.

שוקולד עם הקדשה אישית

תחשבו שיכולתם להגיד כל מה שאתם רוצים רק בשוקולד, איזה עולם יפה יכול היה להיות. אז זהו שלא צריך לדמיין, היום ניתן להדפיס לא רק כיתוב בהזמנה על פרליני שוקולד איכותיים, אלא אפילו תמונות וסמלים. אמנם מזכרת משוקולד זה משהו שקצת קשה לשמור עליו, בכל זאת – שוקולד. אז מזל שתמונה יכולה להישאר לנצח ואתם יכולים אפילו להסתכל עליה עוד לפני שסיימתם ללקק את האצבעות. אוהבי הז'אנר יכולים להדפיס אותיות ולשחק שבץ-נא שוקולד, רק הבעיה שמהר מאוד כבר יהיו חסרות אותיות.

דבר אלי בפרחים, אהובי

תקשיב לה, היא יודעת על מה היא מדברת – תמיד טוב לדבר אליה בפרחים. אבל זה לא אומר שלא מומלץ לגוון מדי פעם, נניח בפרחים משוקולד, בסך הכל לא רק שזה לא מצריך התעסקות, זה גם ממש חוסך למשק המים, וחשוב לשמור על כל טיפה, מה לא? חנויות המתמחות בסידורי פרחים משוקולד או ממתקים בכלל אפשר למצוא בכל מקום ובכל תקציב ולפעמים גם ורד שוקולד אחד זה בדיוק המחווה הרומנטית המתבקשת.

פאדג' שוקולד ביתי עם אגוזים – מי צריכה יותר? (צילום: שאטרסטוק)

ומה עם להכין פאדג'?

כדי לדבר אליה בשפה הבינלאומית של שוקולד לא צריך לפתוח את הארנק, אפשר גם לקפל שרוולים וללבוש סינר ובהשקעה של רבע שעה לגרום להמון שעות של הנאה ולקבל בלי מאמץ הילה של נסיך על סוס לבן.

איך מכינים פאדג'?

כל מה שצריך זה: 1 פחית (400 גרם) חלב מרוכז ממותק, 350 גרם מטבעות שוקולד מריר איכותי, 50 גרם חמאה ללא מלח, רבע כפית מלח, 200 גרם אגוזי לוז (או כל אגוז אחר).

והמלאכה? פשוטה: אז למה אתם מחכים? מכניסים את החלב מרוכז, השוקולד, המלח והחמאה לסיר ומבשלים על להבה בינונית תוך כדי ערבוב עד שהתערובת חלקה. מסירים מהאש ומוסיפים את האגוזים. לשטח את התערובת על תבנית ולהקפיא כשעה. לשלוף מהמקפיא, לחתוך לקוביות ולהגיש.

איך שלא תסתכלו על זה, השקעתם רבע שעה אבל תקבלו קרדיט כמעט כאילו הבאתם את הירח.