מה שאת חייבת לדעת על האורגזמה של הגבר שלך

חשבת שאת קוראת אותו כמו ספר פתוח, אבל תתפלאי לדעת שיש דברים נסתרים שאולי אפילו הוא לא יודע. 8 עובדות מפתיעות לגבי האורגזמה של הגבר שלך

שאטרסטוק

לענג אישה זו אמנות. צריך לבוא לאט, להשקיע במשחק המקדים, להכיר אותה ואת רזיה, לגעת במקום הנכון, בזמן הנכון, בעוצמה הנכונה. כל גבר מנוסה יודע שטעות קטנה יכולה לעלות בהפסד טכני ופסילת המשחק. אבל ככל שאת מתבגרת, את גם יותר מודעת לזכות שלך ליהנות במיטה- לכוון, לבקש, להיות בשליטה על הסיפוק שלך, לא להניח שמה שיש זה מה שיש. אבל מה את יודעת על האורגזמה של הגבר שלך?

רוב הנשים עדיין חושבות שהאורגזמה הגברית היא חד ממדית, פשוטה לתפעול והבנה ובלתי מפותחת. אבל גם הגברים של ימינו כבר מבקשים לתת דרור לעונג שלהם, ולומדים לגוון ולהרחיב את גבולות הגזרה. האם אכן יש אורגזמות משובחות יותר מאחרות, האם גבר שמאונן אינו מעוניין במין זוגי, ומה זה השטויות האלה זיוף גברי?

קבלו 8 עובדות שישפכו אור חדש על תפיסתנו את העונג הגברי

1. כן, הוא יכול לזייף

אני יודעת. WTF?! הרי יש סממנים פיזיים מאוד ברורים ובלתי נעלמים מן העין כשזה פורץ ממנו, אבל אם טרם למדת זאת – דעי שלא כל אורגזמה מסתיימת בשפיכה.

כמעט שליש מהגברים מספרים שלפחות פעם אחת זייפו אורגזמה, דבר שהתרחש כמעט תמיד עם בת זוג קבועה. היית מצפה לשמוע שעשו זאת כדי לשמר את תחושת הגבריות שלהם, אולם למען האמת הם מדווחים שעשו זאת בעיקר כשהיו עייפים מדי או טרודים, ובכדי לא להעליב את הפרטנרית שלהם.

איך עושים את זה: עובדים חזק עם הסרעפת לייצר התנשפות אותנטית, משמיעים אנחות מתגברות, מגבירים את קצב החדירה והיציאה, שגם מייצרות הפרשה טבעית אצל האישה ואצל הגבר, טיפונת רעד יזום של הגוף וקרשנדו מרשים של אנחת סיום. עד כדי כך פשוט שרוב הנשים פשוט לא האמינו כשסיפרו להן.

שאטרסטוק

2. גמרת? מגיע לך בונוס

גברים לא רק מודדים את אורך האיבר בסרגל בשירותים בתיכון, הם גם מעריכים את עצמם על פי התפקוד המיני שלהם. ועד כמה שאהבנו לחשוב שמדובר באינפנטיליות גברית, מחקרים מוכיחים היום שלמעשה מדובר במנגנון ביולוגי מכוון ומוקפד.

כשהגבר שלך גומר האזור שמקושר במוח שלו עם תגמול/ פרס/ הצלחה נדלק כשמש בצהרי היום, מה שמספק לו תחושת היי בעוצמה גדולה כמה מונים מזו שבעת הזרקת הרואין, למשל. אז אם חשבנו שהם מכורים לסקס, עכשיו אנחנו יודעות שזה נכון, אבל לא סתם- זו הדרך של הטבע לוודא שהם ימשיכו להרבות את זרעם ולייצר עוד ועוד בני אנוש שישמרו שלא נהפוך למין נכחד.

3. על הקצה- סכנה!

מכירה את הטיפות השקופות שמופרשות מקצה האיבר של הגבר שלך ככל שהעונג גובר? נכון שהתייחסתם אליהן כאל גורם בלתי מזיק?

למעשה יש זוגות שאפילו לא טורחים לשים קונדום בשלב הזה, אבל באופן לא לגמרי לא הגיוני, בדיקות מראות שלעתים חומק לו זירעון סורר לתוך הנוזל השקוף, במיוחד כשהגירוי עז והאורגזמה מהירה. ולהזכירנו – כל מה שצריך כדי להפוך להורים מאושרים זה זירעון אחד מנצח.

שאטרסטוק

4. אוננות לא תחליף אותך לעולם

מטריד אותך שהוא מאונן אפילו שאתם בזוגיות? יש יותר מסיבה אחת לא לדאוג מכך. הראשונה היא שעינוג מיני עם עצמנו חשוב כדי לשכלל את תחושת העונג.

והשנייה היא שמחקרים מראים שסוג הפורקן שמגיע מאורגזמה ביחסי מין, עוצמתי במאות אחוזים מזה של אורגזמה באוננות. אם כך, יקירותיי, אל דאגה, הוא אמנם אוהב את יד ימינו, אבל אותך הוא אוהב יותר.

שאטרסטוק

5.לגמור ושוב לגמור מהתחלה

לפעמים פעם אחת פשוט לא מספקת, אבל מה לעשות שאחרי האורגזמה הוא פשוט צונח כאבן שאין לה הופכין? תשמחי לשמוע, ואולי גם הוא, שיש גברים שחווים מולטי אורגזמה, או למעשה מצליחים לחזור לפעילות מינית בתוך 3-5 דקות מרגע הפליטה.

מה הם עושים שזה מגיע להם? מגוון טכניקות החל משינוי תנוחות, תרגול מין טנטרי, שליטה בנשימות ובקצב הלב, ואימון מתמשך. זה אולי לא פשוט, אבל בהחלט שווה את המאמץ.

שאטרסטוק

6. נקודות המסתור של העונג

יש שתי דרכים עיקריות שבהן תוכלי להטריף את הגבר שלך עד הקצה- הראשונה באמת מצויה בקצה, החלק הרגיש ביותר באיבר המין שלו, שכל סוג של יחס מענג סביבו ייענה באנחות גוברות וגירוי מוגבר.

את השנייה אולי תצטרכי לשכנע אותו לחוות, מכיוון שהנקודה הכי אורגזמית של הגבר מסתתרת בתוך פי הטבעת, במרחק של כ1.5- 2 סנטימטרים, ותגיעי אליה בתנועת אצבע שאומרת ״בוא אליי״ המופנית לכיוון הבטן. לפני שהאורגזמה אזור בלוטת הערמונית תופח, כך שכשתפעילי עליו לחץ תיצרי מצב אקסטרימי ותגבירי משמעותית את עצמת האורגזמה של הגבר שלך . אם הוא עדיין לא בשל לחדירה, תוכלי להתחיל בהפעלת לחץ חיצוני על האזור, למשל תוך כדי מין אורלי ומיקוד בנקודה הראשונה. כשיחווה את העונג העצום ודאי ישמח לזרום ולנסות גם את השלב הבא.

7. הביצה או התרנגול?

האורגזמה הגברית מזוהה עם השפיכה. אבל מסתבר שכמו כל דבר בעולם, גם כאן הדברים נחלקים לשלושה – הגברים שקודם חשים ברטט החולף מכף רגל עד ראש ורק אז מגיעים לשפיכה, אלה שהשפיכה מבשרת אצלם את ההתפוצצות שתגיע ישר לאחריה, ואלה שחווים את כל עצמת האורגזמה גם בלי שפיכה מובחנת לעתים. זה סתם ככה שיהיה לנו לתזכורת לפעם הבאה שנספר לעצמנו שכל הגברים אותו הדבר.

8. לבריאות!

רוצים סיבה טובה להתעקש על תרגול מולטי אורגזמה גברית? מחקרים מצביעים על כך שגברים שחווים שגרת מין שכחלק ממנה מתרחשת אורגזמה גברית המלווה בשפיכה, חשופים באחוזים ניכרים פחות לסכנה לחלות בסרטן באברי המין הגבריים, ועם מחקרים אי אפשר להתווכח – אז תתחילו לתרגל!