מה קרה לסטייל של ריהאנה?!

הזמרת מפגינה טעם רע במיוחד, במסגרת קידום הסרט "ולריאן" עם שמלה אדומה ולא מחמיאה בעליל שהפכה לבדיחה ברשתות החברתיות. מזל שקארה דלווין מצילה את המצב

הזמרת ריהאנה מעולם לא הצטיינה בטעם אנין במיוחד, בלשון המעטה. הזמרת, שנוהגת לבוא לאירועים באאוטפיטים הזויים שלא מחמיאים למידותיה, הפגינה את חוסר הסטייל שלה בפרמיירה לסרט "ולריאן". בניגוד לקארה דלווין, שמככבת לצדה בסרט, שהפגיזה כהרגלה הופעות מדליקות, היא הגיעה לפרמיירה בשמלה אדומה, פומפוזית ובעלת מחשוף חונק במיוחד.

הכל היה רע בהופעה הזו – כולל התסרוקת שלה, שהיה נראה שומני ומוזנח והאיפור הכבד שפחות התאים לגוון האדום של השמלה. הבחירה שלה רק ממשיכה את מסורת השמלות המחרידות שהיא בוחרת פעם אחר פעם לאירועים מתוקשרים. גם הקודמת שבחרה ללבוש, במסגרת קידום הסרט, נראתה כמו תחפושת שיצרה ילדה קיטשית במיוחד.

ריהאנה באדום

גולשים רבים התייחסו לתמונות שלה מהאירוע, שהפכו ויראליות ברשת וחלקם הביעו זעזוע מהשמלה עצמה בעוד שאחרים התייחסו למשקל שלה ("היא בהריון!", "וואו, היא השמינה!", "מה היא אכלה?"). ריהאנה לא הצהירה שום דבר על הריון אבל ב-2016 היא הצהירה בפוסט שהעלתה לרשת החברתית שהיא "אובססיבית עם ילדים" אז אולי היא רמזה שהיא רוצה להביא לעולם אחד משלה.

ריהאנה באדום

ישנם שמועות שאולי היא וחסן ג'מאל, מיליארדר מערב הסעודית, מבלים זמן מה ביחד וכי אולי החליטו להביא ילד לעולם. בצהובון "הסאן", צוטט מקור שסיפר "זה סיפור אהבה חזק והוא האחד. ריהאנה מאוהבת בו לגמרי".

בקיצור, שמישהו כבר ימצא לה סטייליסט ודחוף.

ריהאנה בעוד שמלה חסרת טעם

ריהאנה בוורוד

ריהאנה בוורוד

קארה דלווין עושה את זה נכון:

קארה דלווין בסטייל

קארה דלווין בכסוף