מה מייגן לבשה?

פחות מחודש לפני החתונה, מייגן מרקל מפזרת חיוכים בשלל אירועים רשמיים של הממלכה. מה היא לבשה בזמן שאנחנו חגגנו 70 למדינה?

בזמן שאנחנו חגגנו 70 שנות, מייגן מרקל הצטרפה לנסיך הארי במספר הופעות פומביות והוכיחה שוב שהיא קיבלה לגמרי בזכות את התואר המחייב: 'אייקון אופנה'.

הלו"ז הצפוף שלה נפתח ביום רביעי כשהגיעה למפגש עם נציגים מפורום הנוער של חבר העמים הבריטי שהנסיך הארי מונה לאחרונה להיות השגריר הרשמי שלו מטעם בית המלוכה.

מייגן מרקל והארי Photo-by-Yui-Mok-WPA-Pool-getty-Images

שמלת הפסים עם הכפתורים הגדולים היא מבית המותג הצרפתי  Altuzarra (המחיר: 1,995$). הג'קט הוא של המותג האוסטרלי Camilla and Marc (המחיר: 700$), התיק של המותג האוסטרלי Oroton (המחיר: 221$), הנעליים של המעצבת הבריטית Tamara Mellon והכל ביחד צועק – שיק שיק שיק.

מייגן מרקל Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images

מייגן מרקל Photo-by-Chris-Jackson-Getty-Images.j

מייגן מרקל Photo-by-Yui-Mok-WPA-Pool-Getty-Images

ביום חמישי, באירוע ערב של ארגון חבר העמים הבריטי בלונדון, שהיה בסימן העצמת נשים, לבשה מייגן שמלה שחורה א-סימטרית בשם Jackie O Belted Dress של המותג Black Halo (המחיר: 375$).  הקלאץ השחור הוא של גוצ'י (מחיר: 830$), הנעליים של Aquazzura Milano (מחיר: 750$) ועגילי היהלומים בזהב לבן של Birks (מחיר: 1,260$).

מייגן מרקל 6Photo-by-Chris-Jackson-WPA-Pool-Getty-Images

מייגן מרקל 6Photo-by-Chris-Jackson-WPA-Pool-Getty-Images

מייגן מרקל 6Photo-by-Chris-Jackson-WPA-Pool-Getty-Images

בשבת מייגן בחרה במראה אביבי בקבלת פנים של ארגון משחקי האינוויקטוס (האינוויקטוס הוא שמן של תחרויות פרא- אולימפיות ליוצאי צבא נכים שיזם הנסיך הארי ב–2014. במשחקים האחרונים שנערכו בקנדה בשנה שעברה, מייגן הצטרפה להארי באירוע רשמי בפעם הראשונה).

השמלה הירוקה היא של המותג Self-Portrait (המחיר: 510$), הג'קט של אלכסנדר מקווין, התיק של Roland Mouret ונעלי העקב של מנולו בלניק.

מייגן והארי Photo-by-Alastair-Grant-WPA-Pool-Getty-Images

צילום מסך self-portrait-studio.com

אתמול (שבת) התקיים קונצרט חגיגי ורב משתתפים מפורסמים לכבוד יום הולדתה ה-92 של המלכה אליזבת. לקונצרט לבשה מייגן שמלה יפהפיה של סטלה מקרתני, התיק המקורי של המעצב Naeem Khan (המחיר: 1,490$) והנעליים של מנולו בלניק (המחיר 625$).

מייגן והארי Photo by John Stillwell  WPA Pool Getty Images

מייגן והארי Photo by John Stillwell - WPA Pool Getty Images

מייגן והארי Photo by John Stillwell - WPA Pool Getty Images

המלכה אליזבת Photo-by-Andrew-Parsons-WPA-PoolGetty-Images

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק