מה הפריימר יכול לעשות בשבילך?

לשמור על האיפור, לשפר את מראה העור ועוד דברים שפריימר יכול לעזור

כבר כמה שנים שהפריימר הוא להיט בעולם האיפור ויש לכך סיבות טובות ואף מוצדקות. מדובר בתכשיר פלא שמריחה של כמה טיפות ממנו מחליקה מיידית את העור, מעניקה לו מרקם קטיפתי ושומרת על עמידות האיפור גם בימי הקיץ החמים ועתירי הלחות.

עולם הביוטי מציע אינספור סוגי פריימר כך שמי שיש לה סבלנות יכולה לבחור בפריימר ייעודי לכל איזור בפנים אבל מי שאין לה (ובינינו, רק למאפרות מקצועיות ולכאלה שהזמן שלהן בלתי מוגבל יש) ובעיקר מחפשת דרך קיצור איכותית שלא תפגום בתוצאות – יכולה לבחור בפריימר רב תכליתי שמתאים לעיניים, לפנים ולשפתיים.

primer634

אז איך הפריימר יכול להיות העוזר האישי שלך באיפור הפנים?

יצירת מרקם חלק ואחיד של עור הפנים: מחליק ומעדן עומק קמטוטים, מצמצם נקבוביות פעורות ופגמי עור ויוצר שטח קטיפתי, חלק לגמרי, כבסיס למראה מושלם של איפור הפנים.

טיפוח העור: יש לבחור פריימר שיש לו פורמולה עדינה, במיוחד אם מתכוונים להשתמש בו באיזורים רגישים במיוחד כמו איזור העיניים. כמו כן, כדאי להקפיד על בחירה של פריימר במרקם קל שיימרח וייספג במהירות ובקלות וישאיר את העור בתחושה נינוחה, שלא תהיה מורגשת על העור. זאת ועוד: כדאי לבחון את רשימת מרכיבי הפריימר ולוודא שהיא מועשרת בוויטמינים אנטי-אוקסידנטים למניעת נזקי חמצון ושמנים טבעיים שבנוסף לפעולה הייעודית של התכשיר, יסייעו לעור להיות מלוחח ורגוע לשעות רבות.

צמצום נקבוביות וטיפול בעור שמנוני: פריימר ייעודי, כמו "פור מינימייזר"  (Pore Minimizer) של קרליין, יכול לצמצם נקבוביות ולהסוות פגמי עור בולטים בנוסף להשגת העור החלק והאחיד והעמידות הגבוהה של האיפור. בכדי שהפריימר יהיה אפקטיבי יש לבחור בפריימר במרקם  ג'ל-שעווה עדין ובגוון העור שמכיל מרכיבים פעילים כמו ויטמין C – משמש כמרכיב לחות ואנטי-אוקסידנט יעיל המספק הזנה והגנה מפני גורמי חמצון סביבתיים, חומצת אמינו – המעניקה רכות ומגע משי לעור, קומפלקס Ac.NetTM  – קומפלקס המשלב בין תמצית צמח מדברי לחומצה אולאית המווסתים עודף שומן על שכבת העור העליונה, מונעים הצטברות בפתחי הנקבוביות ומאפשרים  מראה מאט לשעות ארוכות.

primer391

איך משתמשים נכון בפריימר?

עומר אסף המעצב האמנותי של קרליין מסביר:

הכנת הפנים: ראשית, מנקים את העור כרגיל ומורחים קרם לחות. לאחר ספיגה מלאה של הלחות, מורחים כמות קטנה (מקסימום שתי לחיצות) של פריימר על כל הפנים, העפעפיים והשפתיים ומחליקים באמצעות קצות האצבעות, למריחה מושלמת.

פריימר לפנים: אם יש לך עור רגיל או שמנוני את יכולה להשתמש בפריימר במקום קרם הלחות וכבסיס למריחת המייק-אפ. פריימר איכותי הוא כזה שמתקבע תוך שניות ומותיר את העור במרקם חלק ומשיי המושלם לספיגת חומרי איפור שונים.

פריימר  לעפעפיים: כדאי למרוח קרם עיניים ייעודי ולהקפיד שהוא נספג לחלוטין לפני מריחת הפריימר. מריחת פריימר על העפעפיים היא אידיאלית לבעלות עור בוגר, שיש בו כבר קמטוטים בולטים. מקפידים שאיזור העפעפיים יהיה יבש ונקי לחלוטין ואז מורחים את החומר ישירות עליהן. לאחר מכן ניתן למרוח צלליות, עיפרון ואייליינר.  הפריימר יסייע לעמידות הצלליות לזמן ארוך.

פריימר לשפתיים: הפריימר יכול לשמש כבסיס לליפסטיק ולסייע מאוד בעמידות שלו לאורך זמן, במיוחד אם יש קמטוטים סביב השפתיים שהשפתון עלול לזלוג אליהם. איך משתמשים? מורחים כמות מזערית של חומר על השפתיים ומחדשים את המריחה של הפריימר לפני כל חידוש מריחת השפתון.