מה דעתכן על השמלה של גל גדות?

להקרנת הבכורה של הסרט 'ליגת הצדק' לבשה גל גדות שמלה שנראתה כאילו נלקחה היישר מהסט, אבל מסתבר שהיא דווקא מקולקציית אביב 2018 של בית אופנה מוכר

אין יום בלי חדשות על גל גדות, ואם היה ספק, עכשיו כבר ברור לחלוטין שהיא פה (או יותר נכון שם) בשביל להישאר ולהמשיך לכבוש פסגות לא רק כאישה יפה ושחקנית לא רעה, אלא גם כאישה חזקה עם אמירה.

אחרי שכבר הספקנו לספר לכן בימים האחרונים על האיום לפרוש מסרט ההמשך של וונדרוומן ועל בחירתה לאשת השנה של מגזין GQ כאישה יחידה לצד שלושה גברים, חזרנו אליה שוב, הפעם בעקבות השמלה שלבשה בבכורת הסרט החדש "ליגת הצדק" שנערכה ביום ראשון בהוליווד.

Premiere Of Warner Bros. Pictures' "Justice League" - Arrivals

אם להיות כנות, לטעמנו יש שמלות מוצלחות מזו (והרבה מהן), אבל מסתבר שמאחורי הבחירה בשמלה המוזהבת בעלת הגזרה הלא שגרתית, עומדת כוונה ברורה.

אתר ווג התייחס לבחירה והסביר שגל גדות הבינה את העוצמה של הדמות ששיחקה בוונדרוומן ואת העובדה שהתפקיד שלה לא נגמר ברגע שהמצלמות כבות, לכן עשתה כמיטב יכולתה לשקף את רוחה ההירואית של הנסיכה דיאנה (וונדרוומן, אם במקרה פספסתן) בכל הופעה שקשורה לסרט וזה ניכר גם בשמלות שבחרה ללבוש במסע הקידום שלו. על אותו עקרון גם בבכורת הסרט 'ליגת הצדק' בחרה בשמלה שמתאימה לתפקיד הלוחמת שלה, הפעם כחלק מליגת הגיבורים.

Premiere Of Warner Bros. Pictures' "Justice League" - Arrivals

השמלה שייכת לקולקציית אביב 2018 של המעצב ג'וזף אלטוזרה והיא מורכבת מחלק תחתון עמוס מפאייטים מוזהבים עם סיומת של גדילים, חלק עליון שמזכיר שריון, גזרה א-סימטרית (בלשון המעטה), רצועות מתנפנפות וכדי שלא ייחסר – גם שסע גבוה שחושף רגל חטובה. את השמלה איבזרה גל בסנדלים עדינים של כריסטיאן לובוטין ותכשיטים של ג'ניפר פישר.

Altuzarra : Runway - Paris  Fashion Week Womenswear Spring/Summer 2018

Premiere Of Warner Bros. Pictures' "Justice League" - Arrivals

ווג ציינו שגדות והסטייליסטית שלה אליזבת סטיוארט, תמיד מקפידות להתאים את המלתחה לדמויות שהיא מגלמת, אבל השמלה הזו לקחה את הרעיון צעד קדימה ואפשר היה לדמיין את גל מוסיפה חרב ומגן למראה ונכנסת לסצנה בסרט.

<

<

וכבונוס קבלו גם תמונה מהמפגש המרגש שהתקיים ממש באותו הערב בין גל גדות לנשיא המדינה ראובן ריבלין שאמר לה שהוא ידע כבר לפני שנים, כשראה אותה משחקת בעספור, שהיא עוד תהיה שחקנית גדולה. וואלה, צדק.

Screenshot_20171114-220445

וגם הגבר שמלוה אותה כבר שנים בכל הטירוף הזה, בעלה ירון ורסנו, היה שם לצידה

Screenshot_20171114-220503

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק