מה בקולקציה? סאקס ודיזל

קולקציות הסתיו הראשונות עושות דרכן לחנויות – בסאקס מזמינים אתכן להתאהב בעצמכן כל בוקר מחדש ובדיזל קוראים לכן לשמור על האינדיבידואליות והיחודיות בעולם בו כמעט כולם נראים אותו דבר

מי?

רשת האופנה הישראלית Sack's

sack's - קולקצית סתיו חורף 2018-2019 צילום שי יחזקאל

מה?

קולקציית סתיו-חורף 2018/19

סגנון 

שיק בוהמייני בטאץ' אורבני.

העונה, אולי יותר מתמיד, בסאקס מציעים גם פריטים אלגנטיים ומחוייטים שמתקרבים לקווי המתאר של הגוף אחרי שנים בהם התאפיינו בעיקר במראה אוברסייז משוחרר.

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

מה בקולקציה? 

הקולקציה החדשה של סאקס זכתה לשם "להתאהב כל יום מחדש" וראשיתה בסיפור רומנטי על מפגש מקרי בין המעצבות רונית ובר חלפון לגבר זר שחשף בפניהן את הסוד שלו לזוגיות רבת שנים במשפט אחד תמציתי ומזוקק – להתאהב כל יום מחדש. השתיים לקחו המסר והשליכו אותו על עבודתן רבת השנים והיומיומית כמעצבות של סאקס (רונית הקימה את המותג בשנת 1983 ובתה בר הצטרפה אליה בגיל 22 ומאז אחראית על קו ה"סימפל לייף").

"אנחנו בוחרות להתאהב כל יום מחדש: בעשייה שלנו, בבן/בת הזוג, בבית, במי שסובב אותנו. ובעיקר והכי מעל הכל- בעצמנו. וכאן המקום שלנו להפיץ את אג׳נדת החיים הזו" הן מסבירות "אנחנו מבקשות, שכל יום, כאשר אתן מתלבשות ומתבוננות במראה- תתאהבו. כל יום מחדש. לפעמים גם פעמיים ביום. זה בסדר, הרופא מרשה. ההתאהבות- הרי ידוע שיש בה אלמנטים שמעוררים את המוח, הופכים אותנו למרוגשות, נסערות וקצת סמוקות. אלה דברים שטובים בחורף. ויפה לנו מאוהבות".

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

בתכנון הקולקציה חשבו השתיים על המרכיבים והרבדים היומיומיים של החיים שלנו במטרה לתת מענה לכל רגע. הקולקציה נפתחת בקבוצת ריזורט שמתאימה לסוף הקיץ – תחילת הסתיו, התקופה של שלהי החופש שמתאפיינת בפריטים בהדפסי אול אובר, שמלות גלביה, חולצות מעוטרות וולנים וצבעי אדמה ומדבר, ממשיכה בקבוצת הסתיו שכוללת שמלות משי ותחרה, מכנסי קטיפה, חליפות המורכבות ממכנסיים וג'קט בצבעים נועזים, סריגים, טי שירטים עם רקמות ודפוסים ומבחר גדול של חצאיות ומגיעה לשיאה בחורף שאיתו יגיעו מכנסיים וטופים בדפוסים עשירים וצבעוניות וינטג׳ית על סקלת החומים שמתובלים בגווני אדום וירוק עזים ומבחר גדול של חצאיות ושמלות.

sack's - קולקציית סתיו חורף 2018-2019 צילום שי יחזקאל (33)

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום שי יחזקאל

sack's - קולקציית סתיו 2018 צילום שי יחזקאל  (14)

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

כמו בכל הקולקציות האחרונות, גם העונה קבוצת בגדי העור המשובחת של סאקס מקבלת פוקוס וכוללת לראשונה פריטי ערב מעורות זמש דקים בצבעים מטאליים. עוד בקולקציית העור – חליפות מחוייטות, פריטים בהשראת עולם הפאנק של שנות ה-80 ופריטים בהשראת בגדי העבודה של שנות ה-20 מעור במראה טבעי שלא עבר עיבוד.

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

סאקס סתיו חורף 2018/19 צילום: שי יחזקאל

טווח מחירים: 220 – 1196 שקל , קולקציית עור: 620 – 1680 שקל, אביזרים: 298 –  1180 שקל.

להשיג ברשת חנויות Sack's ובאתר: https://sacksfashion.com

סאקס בפייסבוק 

*

מי?

מותג הדנים האיטלקי 'דיזל'

דיזל צילום קמילה סימון

מה?

קולקציית סתיו-חורף 2018/19

סגנון 

אופנת פרימיום קז'ואל בועטת ששמה דגש על אינדוידואליות ועל חיבורים מקוריים ולא צפויים, אוונגרדיים לעתים.

דיזל. צילום: קמילה סימון

מה בקולקציה?

הקולקציה החדשה של דיזל נקראת  STRANGER & STRONGER ועיקרה כור היתוך של סגנונות שונים שמשתלבים זה בזה בפריטים מקוריים שלא תראו בשום מקום אחר. בימינו, זה כשלעצמו זו כבר התחלה מעולה.

ההשראה המרכזית לקולקציה היתה העיר לונדון שכוללת מכל וכל – פאנק, רוק ופופ, היסטוריה ענפה, אומנות ותרבות, מדי בית ספר, חורף קשוח ושלוליות צבעוניות. אבל בדיזל לא עצרו פה ושילבו בקולקציה החדשה גם הדפסים ורקמות של דרקונים, פרחים וציפורים עם טאץ' יפני, השראות אתניות ושבטיות, אלמנטים מעולם הספורט ואפילו הדפס צבעוני יפהפה בהשראת הרנסנס. התוצאה – אוסף מפתיע של פריטים מגוונים שמשתלבים זה בזה במעין בלאגן מאורגן שאמנם לא כל אחד יאהב או יבין, אבל דווקא מסתדר מצוין עם העובדה שלדיזל ממש אין כוונה לרצות את כולם.

דיזל צילום: קמילה סימון

דיזל צילום: קמילה סימון

בין הפריטים הבולטים בקולקציה תמצאו מעילי פרווה סינתטית ומעילי פוך אוברסייז צבעוניים, ג'קט ג'ינס אוברסייז עם עיטורי ראפלס וגימורים פרומים, שמלת מקסי מג'ינס שחור בשילוב בד פליסה בחלקה האחורי, חצאית ומחוך מבד גמיש ומחטב עם אלמנט שריכה גסה שחוזר במספר פריטים מובילים, בגדי גוף (הלהיט העונתי), שמלות סווטשירט במראה "הרוס" עמוס שפשופים וקרעים, מעילי עור מטופלים עם שרוולי 3/4 מחמיאים וכמובן, טישרטים ואביזרים בהשראת טרנד הלוגומניה עם הלוגו של דיזל משנות ה-90 מחד ולוגו עונתי במראה "שבור" מאידך. הרעיון המרכזי בקולקציה הוא ליצור מראה שכבות צבעוני ומקורי.

דיזל צילום: קמילה סימון

דיזל צילום: קמילה סימון

במחלקת הדנים, הליבה של דיזל, מבטיחים העונה את הקולקציה הרחבה והמגוונת ביותר שהמותג יצר. דגש מרכזי ניתן לשימוש בבדי דנים גולמיים ושטיפות וינטג' במבחר ענק של גזרות וסגנונות. מג'ינס קלאסי "נקי" לג'ינסים מטופלים עם הדפסים צבעוניים, שוליים פרומים וקרעים ודגם אחד מיוחד בגזרת בויפריינד מדויקת שעוצב בשיתוף דיזל ישראל ויימכר בארץ באופן בלעדי. כבוד.

דיזל צילום: קמילה סימון

דיזל צילום: קמילה סימון

דיזל צילום: קמילה סימון

לצד הקולקציה המרכזית ניתן למצוא בחנויות בישראל פריטים בודדים מקולקציית 'דיזל בלאק גולד' שהוצגה בשבוע האופנה במילאנו והתרחקה מעט העונה מה-DNA הרוקנרולי האופייני למותג באמצעות פריטים בהשראות שבטיות ותרבותיות מגוונות מעוטרים ברקמות ועבודות יד.

דיזל בלאק גולד צילום יח"צ

טווח מחירים: נשים: 80 – 6,900, גברים: 70 – 3800 שקל (דיזל בלאק גולד: נשים: 680 – 14,000 שקל, גברים: 390 – 9,800 שקל).

להשיג בסניפי הדגל של דיזל – רמת אביב, שרונה, שנקין, אילת, ממילא-ירושלים  ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק