מה בקולקציה? מייקל קורס

בזכות סגנון נקי ולא מתחכם, נשי, לביש ופרקטי ועם זאת כזה שמספק מנה ראויה של זוהר ויוקרה, מייקל קורס הפך ממעצב על (כמעט) לנחלת הכלל

PicturesMICHAEKKORS634

מי?

מעצב העל האמריקאי מייקל קורס

מה?

קולקציית אביב-קיץ 2017 שנמכרת בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב

סגנון:

נשי, לביש ופרקטי ועם זאת מספק מנה ראויה של זוהר ויוקרה

MICHAELKORS741

מה בקולקציה?

קולקציית הבגדים שמוצעת בחנות מייקל קורס בישראל שייכת לקו השני של המותג, הידוע בשם MICHAEL by Michael Kors, ומיועד בעיקר לאישה הקרייריסטית המרבה בנסיעות, אירועים רשמיים וחופשות, או כמו שאוהבים לקרוא לה במותג "האישה של מייקל קורס".

העונה הפריטים בקולקציה רומנטיים במיוחד וכוללים שמלות רכות נשפכות, שמלות וחולצות תחרה, מכנסיים נינוחים, חולצות משי עדינות, סריגי בייסיק קלאסיים, חצאיות במגוון אורכים, מעילי טרנץ קלילים וג'ינסים המשלבים רקמות ואבני חן ועדיין מצליחים להיראות הגיוניים.

קורס דוגל בשמירה על קווים נקיים ומחמיאים בכל הנוגע לגזרות ומוסיף עניין וייחוד על ידי שימוש בהדפסים בולטים (העונה בולטים בעיקר פסי זברה ונקודות) וטקסטורות שמעניקות לוק יוקרתי ויוצרות את ההבדל בין "עוד חולצה" ל"חולצה של מייקל קורס" (זה בולט למשל בסריגים הרכים או בחצאית העור בטקסטורת קרוק).

MICHAELKORS7412MICHAELKORS7415MICHAELKORS7413

הפריטים המצליחים ביותר בקולקציות של קורס הם הנעליים והתיקים והם גם אלו שמקבלים את המרחב הגדול ביותר בחנות ברמת אביב.

קולקציית הנעליים כוללת, בין היתר, סניקרס מעוטרים בניטים ואבני חן, אספדרילים, כפכפים על סוליית קש גבוהה בסגנון בוהו, נעלי אוקספורד, סנדלי רצועות שטוחים או על עקבי צ'אנקי רחבים ועוד.

MICHAELKORS7414

קטגוריית התיקים (הכוללת תיקים מהקו הראשון – מייקל קורס קולקשן ומהקו השני – מייקל ביי מייקל קורס) היא הרחבה ביותר וכוללת לצד התיקים הקלאסיים של קורס, דגמים חדשים שמתחלפים מדי עונה.

כל התיקים שומרים על שילוב בין פרקטיות (למשל בחלוקה פנימית לתאים ורצועות הניתנות להסרה או הארכה) לאלגנטיות מודרנית בקווים נקיים. העונה רבים מהתיקים מעוטרים בניטים ושרשראות מתכתיות או בעיטורי תלת מימד של פרחי עור ולצידם תיקי קש בשילוב עור ותיקי קולור בלוק עם פס רחב כהמשך ישיר של האבזם.

ומה עוד? 

ראוי לציין שהבגדים של מייקל קורס מגיעים ממידה 34 עד מידה 46!

טווח מחירים: תיקים: 790-2,690 שקל, נעליים: 549-1,390 שקל,  ביגוד: 450-1,890 שקל

להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק