מה בקולקציה? מייקל קורס וקוס

אהבה ושלום אצל מייקל קורס והשראות מיסודות הטבע אצל COS, הצצה ראשונה לקולקציות האביב החדשות

מי?

MICHAEL MICHAEL KORS, "הקו השני" של מעצב העל האמריקאי מייקל קורס שנמכר בישראל בחנות הדגל של המעצב בקניון רמת אביב.

(פריטים מהקו הראשון, מייקל קורס קולקשן, נמכרים ברשת המותגים פקטורי54)

FACTORY54 MICHAEL MICHAEL KORS SPRING 19 photo pr (13)

מה?

קולקציית אביב 2019.

סגנון 

נשי, מחמיא, פרקטי.

מה בקולקציה? 

בעונות האחרונות מייקל קורס מבקש לפנות לקהל צעיר ועדכני יותר מזה שהיה מזוהה איתו לאורך השנים. הוא אמנם לא נוטש לחלוטין את אשת הקריירה בעלת החיים המלאים שעבורה עיצב מלתחה קלאסית, בוגרת ואלגנטית, אבל בהחלט ניתן לראות מתיחה של הגבולות בפריטים סופר טרנדיים, נועזים בחלקם, וחותמת בדמותה של הדוגמנית ומובילת הדעה בלה חדיד (22) שנבחרה להוביל את הקמפיין של הקולקציה החדשה.

FACTORY54 MICHAEL MICHAEL KORS SPRING 19 photo pr (8) (Custom)

כמו בכל עונה, הקולקציה של קורס נחלקת למספר סיפורים. הראשון הוא PEACE AND LOVE שמציע פריטים אביביים בצבעוניות אמריקאית קלאסית של נייבי, אדום ולבן, הדפסי לבבות, טאי דיי (ה-הדפס נחם של העונה) ופרחים והתייחסות מיוחדת לעולם הדנים עם ג'ינסים מאויירים ותיקים קלאסים של המותג שקיבלו גרסה עדכנית בדנים מעוטר בפאטצ'ים וסמלי אהבה ושלום.

מייקל קורס יח"צ

מייקל קורס יח"צ

הסיפור השני נקרא URBAN ROMANCE ומציע מראה אדג'י יותר, או כמו שקוראים לו במותג: אורבני עם נגיעות רומנטיות. פה תמצאו פריטים בהדפסים צבאיים ועיטורי ניטים שמשולבים עם בדי תחרה והדפסי פרפרים. לחבר בין קשוח ורך זה שם המשחק.

KORS152195

הסיפור השלישי מוקדש לעולם הספורט (SPORTIF CHIC) ומציע פריטים נינוחים בשחור ולבן בשילוב צהוב וירוק ולוגואים מובלטים.

מייקל קורס יח"צ

האקססוריז כוללים את התיקים הקלאסיים של קורס בגוונים וגדלים חדשים וקולקציית נעליים אותה מובילות נעלי סניקרס טרנדיות בשפע גזרות וטקסטורות.

FACTORY54 MICHAEL MICHAEL KORS SPRING 19 photo pr

FACTORY54 MICHAEL MICHAEL KORS SPRING 19 photo pr

טווח מחירים: ביגוד: 199 – 3,290 שקל, נעליים: 210 – 1,390 שקל , אביזרים: 210 – 1,990 שקל.

להשיג בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון רמת אביב וברשת פקטורי 54.

*

מי?

המותג השבדי COS מקבוצת H&M (השם נגזר מראשי התיבות של: Collection of Style)

COS ss19 צילום יחצ

מה? 

קולקציית אביב 2019.

סגנון 

נקי, שקט, מתוחכם ועל זמני. הקולקציות של המותג מתרכזות בפריטי חובה איכותיים ופרשנויות מודרניות מאופקות לפריטים קלאסיים, מתוך חיבור לאמנות, טכנולוגיה וארכיטקטורה.

מה בקולקציה? 

COS ss19 צילום יחצ

ההשראה העונתית של COS הגיעה מהחזרה לטבע ויסודותיו הבסיסיים  – המים והאויר, שאלמנטים המאפיינים אותם שולבו בצלליות המזוהות עם המותג (קווים ישרים, מינימליזם צורני, גזרות מתוחכמות ומשחקי נפחים).  בפועל זה בא לידי ביטוי בשילוב מרקמים (שקוף ואטום, נוזלי ונוקשה), שימוש באריגי מוארה שיוצרים אשליה אופטית של תנועה ופלטת צבעים שנעה בין גוונים של כחול, לבן ואבן רכים, בורדו, חום ואפור כהה.

COS ss19 צילום יחצ

העונה נתנו ב-COS דגש על פונקציונליות והתאמה אישית של הבגד על ידי אופציות הצרה באמצעות כפתורים וחגורות ששולבו בחלק מהפריטים, והגדילו לעשות כששילבו בקולקציה חולצת כותנה אחת שניתנת ללבישה בשמונה דרכים שונות. עוד ממאפייני הקולקציה הבולטים – גזרות א-סימטריות ופרשנות מחודשת לפריטים קלאסיים דוגמת חולצת הפולו שנתפרה מסריג רשת קל.

COS ss19 צילום יחצ

COS יחצ

את קולקציית הביגוד משלימים אביזרים שהבולטים מביניהם הם כובע רחב שוליים להגנה מהשמש וכפכפים לנעילה קלה ותחושת חיבור לטבע.

טווח מחירים: 95 – 1,250 שקל.

להשיג בחנות COS בקניון TLV.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק