מה בקולקציה? גולברי ועונות

השמלות של גולברי וקולקציית הדנים של עונות – אופנה ישראלית בטווח מידות רחב

מי? 

רשת האופנה הישראלית גולברי

גולברי  צילום: יניב אדרי

מה?

קולקציית סתיו-חורף 2018/19

סגנון 

קזו'אל מחוייט לנשים בוגרות בטווח מידות רחב

בגולברי ימצאו את עצמן בעיקר נשים שמחפשות גזרות שמרניות יחסית, צבעוניות מגוונות, הדפסים ועיטורים דוגמת אבנים, ניטים, רקמות, תחרות סרטים וחגורות, ואלו שפחות מתחברות לסגנון המינימליסטי/אוברסייז/מונוכרומטי שמאפיין את האופנה הישראלית בעשור האחרון

גולברי שמלות 199.90 שח צילום יניב אדרי

מה בקולקציה? 

בין הפריטים תמצאו מגוון גדול של שמלות ליום ולערב – שמלות שיפון מקסי, שמלות מעטפת מחמיאות, שמלות לייקרה מחטבות וגם חולצות מכופתרות בוורסיות שונות, חולצות אריג בגזרת מעטפת, מגוון רחב של מעילים באורכים, צבעים והדפסים משתנים, ג'קטים מחוייטים, חצאיות ומכנסיים בעלי בטנה ש"אוספת" את הגוף, אוברולים ומבחר סריגים צבעוניים.

גולברי צילום יניב אדרי

בין ההדפסים בולטים ההדפס המנומר, הדפסי פרחים שנוכחים באופן קבוע בקולקציות של גולברי והדפס משבצות. הצבעוניות כוללת את השחור והלבן הקלאסיים עם דגש על שילובים ביניהם ולצדם כחול עמוק, ירוק ואדום.

גולברי חולצה 199.90 שח צילום יניב אדרי

גולברי חולצה 199.90 שח צילום יניב אדרי

לצד קולקציית הבגדים מציעים בגולברי אביזרי אופנה וביניהם תיקים וארנקים (תיקי גב, תיקי צד ותיקי ערב), תכשיטים במגוון גוונים וגדלים, כובעים וצעיפים.

טווח מידות: 36 – 46

טווח מחירים: 99 – 599 שקל

גולברי בפייסבוק 

להשיג ברשת גולברי ובאתר 

***

מי?

מותגי האופנה הישראלים עונות וג'אמפ שהתאחדו באופן סופי והפכו השנה לרשת ONOT & JUMP

עונות ג'אמפ צילום אביב אברמוב

מה? 

קולקציית סתיו-חורף 2018/19

סגנון

בגדי קז'ואל עם נגיעות של ערב קל, בטווח מידות רחב.

המעצבת טובית סגל מדגישה שהיא מעצבת מבלי להיות כבולה לכללי אופנה גורפים, תוך חשיבה והתחשבות בצרכיהן של הלקוחות ובמטרה לאפשר להן להביע את עצמן דרך בחירת הבגדים והשילובים שהן יוצרות: "הקולקציה עוצבה לנשים בשלות ועצמאיות בכל גיל ובכל מידה, תוך הקשבה לצרכים שלהן ולסדר היום שלהן, לאקלים ולטעם המקומי. עם זאת העיצובים יהיו תמיד בעלי השפעות גלובליות בינלאומיות. את ממש לא חייבת את כל מה ש"נכון" עכשיו. מה שחשוב באמת זה לשמור על הסגנון שלך, לשחק איתו וללכת עם מה שאת מרגישה הכי נוח ומה שהכי מתאים לך".

עונות ג'אמפ צילום אביב אברמוב

מה בקולקציה?

קבוצת דנים רחבה הכוללת אוסף ג'ינסים במגוון גזרות, צבעים וטקסטורות, חלקם בשילוב רוכסנים, ניטים, פטצ'ים, קרעים, רקמות ואבנים במראה וינטג' וגם חולצות, ג'קטים חצאיות ושמלות ג'ינס.

עונות ג'אמפ צילום: אביב אברמוב

עוד בקולקציה: חולצות, שמלות, חליפות, מכנסים ומעילים בהדפסי משבצות בצבעים וגדלים שונים והדפסים מעולם החי, שמלות סריג מחטבות, חליפות גבריות במראה נשי (ביניהן חליפות קטיפה שמסתמנות כלהיט עונתי), וגם קולקציית ספורט שכוללת, בין היתר, טייצים מעוצבים בהדפסים שונים ועליוניות תואמות.

עונות ג'מפ צילום: אביב אברמוב

קו הערב התרחב השנה עם מעצבת חדשה שהצטרפה לחברה וכולל פריטים שחורים עם נגיעות של כסף וזהב, ורוד ואדום ועיטורי בפנינים, אבנים ופייטים שעוצבו במיוחד בסטודיו.

עוהות ג'אמפ צילום אביב אברמוב

ONOT & JUMP FW2019 שכמיה 249.90 שח צילום אודי דגן

טווח מידות: 38-54

טווח מחירים:  499.90-59.90 שקל

להשיג בחנויות Onot & Jump בקניונים ומתחמי קניות ברחבי הארץ ובאתר www.onot.co.il

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק