מהר יותר, חזק יותר

אני לא רוצה להרוס את קריירת החוקרים שמצאו שנשים צריכות חצי שעה של משחק מקדים כדי לגמור, אבל מסתבר שיש ג׳ל אחד שיכול לקצר את הדרך לפסגה

מתוקף עבודתי אני מוצפת במידע על סקס, יחסים ואוויר פסגות אורגזמה צלול כיין. כבר שנים שאני כותבת טורי סקס, קוראת מחקרים ומראיינת מומחיות לאורגזמה נשית. אה, ואני כמובן אישה, וחוויתי כבר איזו אורגזמה או שתיים, וגם למדתי מזמן שאני לא מוותרת עליהן, כך שההצעה להתנסות בג׳ל אינטנס של דורקס להגברת האורגזמה תפסה אותי קצת סקפטית. מה לי ולזה? הרי האורגזמה שלי לגמרי בסדר גמור, ואין צעצוע שלא עבר תחת הרגליים שלי בשנים האחרונות.

טעות. באופן כללי, להיות ספקטית זו טעות, בעיקר כשמדובר בגיוון במיטה. כי מה יש לי להפסיד? הרי אם התנסיתי בצעצוע או תכשיר שלא ממש עושים לי את זה תמיד אפשר להניח אותם בצד ולחזור למקור. אז הג׳ל הקטן והשובב הזה ניצח אותי.
ההבטחה לאורגזמה חזקה יותר באה מתוך הבנת השוק, לאחר עריכת מחקר גדול שגילה שמרבית הנשים לא גומרות בכלל, ושרבות מאלה שכן חוות אורגזמה אינן מרוצות מעוצמתה. כמובן שזה לא דבר מדיד באופן מדויק, הרי אין מד-אורגזמה שיגיד לנו לאיזה רף של עונג הגענו, אבל כל אחת יודעת מצויין עם עצמה מתי זה מעולה ומתי זה סתם בסדר.
אז לקחתי איתי למיטה את הסקפטיות ואת בקבוקון הג׳ל, בתור תעודת ביטוח הנחתי לצדי גם את החבר הרוטט שלי, והתחלתי לעבוד.
למרות הסקפטיות, האריזה כבר מעוררת חשק. הג׳ל מגיע בבקבוקון קטן, קומפקטי ומעוצב היטב. הכמות הקטנה שבו מצד אחד גורמת לכל טיפה להיראות יקרת ערך, ומצד שני הוא מבטיח כעשרים חוויות מיניות סוערות – בהחלט לא מבוטל.

glossgellove

בטפטוף גיליתי שהג׳ל מגיע במרקם נעים, חלק לגמרי, לא נוזל, לא מלכלך, לא מכביד על חוויית המשתמשת, ונדרשות רק 2-3 טיפות קטנטנות ממנו לפי הוראות היצרן – נקודה חשובה לזכותו.

התחושה הראשונית קצת מזכירה ג׳ל סיכה איכותי, אבל בכמות המדוברת הוא ממש לא מחליף ולא אמור להחליף חומר סיכוך. כעבור כמה שניות המג׳יק נכנס לפעולה ועקצוצים קטנים ונעימים מתפשטים על אזור הדגדגן שאליו הג׳ל מיועד. בתיאור המוצר מובטחת תחושת חמימות או קרירות, מה שגרם לי לתחושת הסקפטיות – כי איך אותו חומר יכול להרגיש או חם או קר? ההסבר הרגיש לי קצת כמו טור הורוסקופ שיכול להתפרש לשני כיוונים מנוגדים לגמרי כך שכל קוראת תמצא את עצמה בתוכו, אבל כאמור, סקפטיות היא לא כלי טוב לבחינת חוויות מיניות, וכמו שהסגרתי מראש – התבדיתי גם כאן.
את העקצוצים המדגדגים והנעימים המשיכה תחושה של גלי חום וקור מתחלפים סביב הדגדגן ופתח הנרתיק, קצת מזכיר מין אוראלי עם מסטיק מנטה. במאמץ קטן שנדרש ממני שחררתי את המחשבות והעיסוק בכתיבת הדיווח והתמסרתי לתחושה הנעימה הזו.

היתרון הכי גדול מבחינתי היה שהאורגזמה הגיעה הרבה יותר מהר מהרגיל, אפילו שהויברטור נשאר מיותם על המיטה לצידי. תחושת הגירוי היתה אינטנסיבית מאוד, אבל ברמה נעימה, האורגזמה התפשטה מהר מאוד מאיבר המין אל הבטן בגל חזק, הצמרמורת הנעימה והמיוחלת הגיעה בקצה האורגזמה העוצמתית הזו, והותירה אותי עם רצון להתנסות שוב.
גם בניסיון שני ושלישי התחושות היו דומות. בולטת במיוחד העובדה שהאורגזמה מגיעה מהר יותר, כמעט בלי צורך במשחק מקדים, אולי רק בשביל הפאן והאווירה, אבל ברמה המעשית הג׳ל הביא אותי לסף גירוי ומוכנות לאורגזמה הרבה יותר מהר מכל משחק וצעצוע אחר.
אם בכל זאת צריך לחשוב על חסרונות קלים – אז דווקא בגלל שהוא מעורר חשק לעוד ועוד הייתי שמחה לבקבוקון טיפה גדול יותר, אבל מצד שני אפשר מראש לרכוש בזוגות. וכן, הפרטנר שלי דיווח שבגיזרה האוראלית, להבדיל מג׳ל בטעמים שהוא ידידותי למשתמש, עם האינטנס חוויית המין האוראלי פחות נעימה למעניק, כך שאולי עדיף להשאיר את שתי החוויות האלה נפרדות.

בשורה התחתונה – אחרי חמישה ניסיונות אני מדווחת על אורגזמה מהירה יותר וחזקה יותר באופן עקבי. לגמרי מומלץ לקחת קבוע בתיק לצד אודם ורוקט פוקט. ציוד חובה שיהיה.