מהפכון בקניון: נופר הילרוביץ

רגע לפני שהיא יוצאת לחיים האמיתיים, אחרי לימודים והתמחות, נופר יצאה לסיבוב עם הסטייליסטית צאלה הילרוביץ כדי ללמוד איך לבנות מלתחה אופנתית שתתאים לעבודה של גדולים

את קניון עזריאלי בבאר שבע שמרנו כדובדבן האחרון של הפרויקט השנתי שלנו וללא ספק היה שווה לחכות. זה התחיל כשעלינו על הרכבת עמוסת החיילים והסטודנטים לכיוון באר שבע והסתיים בצילומים מלאי אופנה וסטייל שגרמו לנו לגלות שבירת הנגב היא גם בירת אופנה לא קטנה עד שכמעט ולא רצינו לחזור.

קבלו את המהפכון של נופר הילרוביץ

גיל: 29

מגורים: הרצליה

עיסוק: סיימה לאחרונה התמחות במשרד רואי חשבון ומתכוננת לראיונות עבודה.

לפני:

NOFAR15317

ספרי לנו על הסטייל שלך:

לאחר סיום ההתמחות במשרד רואי חשבון, זנחתי את המראה המחויט שקוד הלבוש מחייב, וחזרתי לסטייל הנוח שליווה אותי כסטודנטית באוניברסיטת בן גוריון בב"ש.

מה היית רוצה לשנות:

הייתי שמחה למצוא את האמצע בין מראה הסטודנטית הצעירה לבין המראה המכובד והרשמי שמקובל בענף הפיננסי ובעיקר הייתי שמחה ללוק אחד או שניים שיתאימו לתקופת ראיונות העבודה שלקראתי.

דבר הסטייליסטית:

החודש בחרתי בבת דודתי לליווי סטיילינג אישי ומהפך שמגיע בתזמון מושלם לפרק החדש בחייה. נשים צעירות רבות עומדות באתגר סטיילינג בסיום לימודיהן כשהן צריכות לגבש סטייל חדש שיתאים ל"עבודה של גדולים" אבל חוששות לוותר על הטרנדים והמראה הצעיר והעדכני. העניין הוא שממש לא צריך לבחור, אפשר בקלות לשלב בין העולמות, אך חשוב להקפיד על מספר קודים שמקובלים וראויים לסביבת עבודה.

על הקניון:

כמצופה מקניון בירת הנגב, עזריאלי בבאר שבע הוא קניון ענק ומגוון, אפשר למצוא בו את רוב רשתות האופנה שגם הן לא מאכזבות בגודל ובעיצוב הסניף. בזכות הקרבה שלו לתחנת הרכבת והתחנה המרכזית, עוברים בו המונים מדי יום ובעיקר הרבה חיילים וסטודנטים, לכן ניכר כי הסגנון מכוון לקהל צעיר וטרנדי וקשה להתעלם מאווירת האופנה הצעירה והמעודכנת בחלונות הראווה ובכלל.

לוק 1+2

סטיילינג לראיון עבודה

 nof-7154317רנואר – מכנסיים: 179 שקל, חולצה: 69 שקל, נעליים 199 שקל, ז'קט: 249 שקל, תיק: 99 שקל

כשמתלבשים לראיון עבודה חשוב להקפיד על מראה צנוע וקונקרטי אך מצד שני מעניין וזכיר, שיבדיל אותך משאר המועמדות וישדר סטייל אישי. בחרתי לנופר שני לוקים שיתאימו לגיל ולסגנון, אחד על בסיס מכנסים בגוון ורוד בייבי (כי מיצינו את השחור והכחול הכהה כ"מדים" לראיון עבודה) והשני על בסיס שמלה מחויטת.

nof-415317רנואר – שמלה: 199 שקל, נעליים: 100 שקל , תיק: 119 שקל

לוק 3+4

סטיילינג ליום במשרד

NOF15317קסטרו – מכנסיים: 199 שקל , חולצה: 79 שקל , נעליים: 139 שקל , שרשרת: 89 שקל, תיק: 129 שקל.

שני מראות שיתאימו ליום עבודה במשרד, שמשלבים טרנדים שמגוונים את המראה הסולידי ומוסיפים לו טוויסט אופנתי. נעליים בגוון צהוב לדוגמא, הם טוויסט שירענן כל מראה משעמם שקיים בארון ועדיין יהיה ראוי לסביבת עבודה שמרנית.

NOF153171NOF153173קסטרו – שמלה: 229 שקל, ז'קט: 269 שקל, נעליים: 199 שקל

לוק 5

יום שישי חופשי

nof-915317טוונטי פור סבן – חצאית 139 שקל, חולצה 69 שקל, ז'קט 299 שקל, נעליים 129 שקל, תיק 129 שקל.

גם כשיוצאים לבילוי בוקר קליל בסופ"ש ורוצים לשמור על נוחות, אין סיבה לוותר על הסטייל. מראה של טי שירט בשילוב חצאית טול (שיכולה בקלות להתאים גם לבילוי לילי) עם סניקרס מטאליות וז'קט דמוי עור הם שילוב מושלם למראה קז'ואל ומלא סטייל.

ההכנות:

nof-815217

nof-6153172

סטיילינג: צאלה הילרוביץ וינברג

***

לפירוט החנויות בקניון עזריאלי הנגב – לחצו כאן