מדריך הפטישים הגדול

האם פטיש מיני הוא סטייה או גיוון בלתי מזיק לחיי המין? 17 פטישים לא שגרתיים לפניכם – אתם תכריעו

שאטרסטוק
אם קראתם ״פטישים״ וחשבתם ״בוב הבנאי״ אולי זו לא בדיוק הכתבה בשבילכם. אבל אם אתם רוצים לדעת האם החיבה לדיבור המלוכלך במיטה או הצורך שלכם ללקק כפות רגליים הם נורמליים או סוטים – אולי דווקא תשמחו לקרוא עד הסוף.

פטיש (fetish) מוגדר כהקשר מיוחד שאדם מעניק לחפץ מסוים, שלאו דווקא תואם את מהותו הראשונית. בהקשר המיני, פטיש הוא הצורך של אדם בצפייה או שימוש בחפץ או איבר גוף לא-מיני כדי לחוש גירוי מיני או התלות בכך כדי להגיע לפורקן. יש מי שיחשיבו זאת ״מוזר״, אך כל מה שנעשה בהסכמה בין שני אנשים בוגרים הוא לגיטימי ויכול להעשיר את חיי המין והפתיחות בהם.

למעשה יש רשימה ארוכה משתוכלו לדמיין של פטישים מיניים ידועים – חלקם ודאי מוכרים לכם, על חלק יש לשער שתעדיפו לא לשמוע, וחלק פשוט ישאירו אתכם המומים.

הוצאנו את אלה שמוגדרים סטייה ואסורים על פי חוק, והנה רשימה של 17 פטישים מיניים בפינה לשיפוטכם – קינקי או סוטה לגמרי?

1. כפות רגליים – אחד הפטישים הידועים והמוסכמים, אולי כי הוא עובר מסך טוב ומאפשר לקולנוע המיינסטרימי לגרד את הקצה. אפילו בסדרות טלוויזיה כבר מותר ללקק כפות רגליים ולמצוץ בהונות.

שאטרסטוק

2. של נעליך. בעצם לא – האח של פטיש כפות הרגליים. אנשים שמתגרים מאישה שנועלת נעלי עקב תוך כדי קיום יחסי מין. תיראו אותו לא מעט בפורנו, ובעיקר בעקבים גבוהים ודקים בצבע אדום או שחור.

3. בגדי עור – פטיש שמיוחס בעיקר לז׳אנר הסאדו-מאזו והשליטה, אבל לא רק. יש אנשים שמתגרים מחיכוך בבגדי עור ולא רק מהמראה המאופיין של התלבושות המוכרות.

4. בגדי נשים – פטיש שמזוהה עם נטייה הומוסקסואלית אבל ממש לא כך הוא. יש גברים סטרייטים לגמרי שמתחרמנים מלבישת בגדי נשים במשחק המקדים ולפני האקט.
שאטרסטוק

5. קעקועים ופירסינג – מלקקי כפות הרגליים אולי יצקצקו אבל יש אנשים שמתגרים מגוף מקועקע ומניקובי עגילים במקומות שונים. תמצאו בטריטוריה הזו פירסינג בפטמות, בדגדגן ואפילו בקצה האיבר הגברי.

6. מקלחת מוזהבת – רבים נהנים ממקלחת משותפת כחלק מהמשחק המקדים, אבל כאן מדובר בשטיפה מסוג אחר. פטיש הגולדן שאוור מתייחס לגירוי מיני כאשר הפרטנר משתין עליך.

7. מחבקי עצים – שם נרדף ליפי נפש ואוהבי טבע? לא ממש. יש אנשים שמתגרים למראה או מגע עצים ואף זקוקים לחיכוך ואוננות על גזע עץ כדי להגיע לפורקן מיני.

שאטרסטוק

8. אתה נחש – אמרנו בגדי עור? אז כאן הכוונה איננה ללבוש עור נחש אלא לנוכחותו של נחש זוחל, חי וממשי בזירה. הייתם עושים סקס כשנחש זוחל לכם במיטה?

9. מסיבת בלונים – אין הסבר ברור למה, אבל יש אנשים שמתגרים מניפוח בלונים ומקול פיצוצם. תוכלו לאתר את המתחככים בבלונים בימי הולדת. נשמע כמו הזמנה למסיבת סקס.

10. שובי דובי – הייתם מאמינים שיש אנשים שעוברים ליד מדף בובות פרווה ומקבלים זיקפה? ובכן, זה פטיש ידוע. אם אתם מתעקשים על נוכחות שובי דובי בחדר כשהעניינים מתחממים דעו שאתם לא לבד.

שאטרסטוק

11. בובות מתנפחות – אנשים שמתגרים מבובות מתנפחות זקוקים לנוכחותן גם כאשר הם מקיימים יחסים עם אדם בשר ודם. סוג של שלישייה.

12. חיתולים ומוצצים – מי שיש לו את פטיש ההתיילדות (אינפנטיליזם) צריך חפצים שיגרמו לו לחוש כמו תינוק מטופל כדי להגיע לגירוי מיני ופורקן.

13. סבתא למה יש לך עיניים כל כך יפות? – משיכה לזקנים היא אחד הפטישים הלא שגרתיים בחברה שמאדירה את הצעירים והעור המתוח, אבל רבים חשים גירוי מיני למראה העור המקומט. סבתא של אחד, היא הפטיש של אחר.

שאטרסטוק

14. בייבי יו קן דרייב מיי קאר – משיכה למכוניות. יש לשער שלחלק מכם הסעיף הזה מפיל אסימון, אבל לא מדובר באהבה סטנדרטית לארבעה גלגלים, אלא ממש על הצורך ללטף ולהתחכך בגוף הרכב כדי להגיע לאורגזמה.

15. אלוהים ישמור – פטיש לאביזרי ועזרי פולחן דתי. מהיכלי דת ועד שימוש בספרי קודש, תמונות של קדושים ואביזרי פולחן כדי להגיע לגירוי ופורקן.

16. די תמשיכי – אנשים שכאב מעורר בהם גירוי מיני וזקוקים לתחושת כאב מתמשך כדי להגיע לפורקן.

17. קהל נכבד – אנשים שמתגרים מקיום יחסים במקום פומבי. יש שאוהבים את עצם הסכנה שיתפסו ויש שאוהבים שממש צופים בהם תוך כדי.

בין אם מצאתם את עצמכם באחד מהסעיפים, קיבלתם רעיונות חדשים, או אם פשוט הצלחתם לא להיות שיפוטיים ולהרחיב את האופקים – ובכן, כבר הרווחתם משהו. לכו ליישם.