מדי הדיילות שבא לנו ללבוש

חברות התעופה הופכות את המטוסים למסלולי תצוגה. קבלו את המדים החדשים של דיילות טורקיש אירליינס שעוצבו על ידי מעצב על איטלקי ומככבים בהפקת אופנה

מדי דיילות טורקיש איירליינס. יח"צ

לפני כשנה דיווחנו שחברת התעופה אל-על בחרה במעצב הישראלי שי שלום לעצב מדים חדשים לדיילים. בדיקה שלנו העלתה שהמדים הישנים עדיין לא הוחלפו בחדשים ועד שזה יקרה נצטרך לטוס בחברות זרות כדי ליהנות מקצת גלאם אופנתי על המטוס.

השבוע קיבלנו ידיעה שחברת התעופה טורקיש אירליינס משיקה קולקציית מדים חדשה לצוותי האוויר שלה ועל פי התמונות המצורפות הם נראים כאילו הרגע ירדו מהמסלול בשבוע האופנה בדרכם אל מסלול ההמראה.

מדי דיילות טורקיש איירליינס. יח"צ

על עיצוב הקולקציה החדשה אמון המעצב האיטלקי אטורה בילוטה  ששאב השראה מאלמנטים קלאסיים בתרבות הטורקית. במדים, שקיבלו צבעוניות של אדום עמוק ואפור פחם, משולבים דפוסים מסורתיים המצויים בכלי זכוכית וקרמיקה לצד קליגרפיה עם מרקמים ופרטים עכשוויים. בנוסף הקולקציה משלבת צורות וצבעים המצויים במצר איסטנבול ואלמנטים מזרמים חדשים שמבקשים לסמל את האנרגיה של איסטנבול שמפגישה בין מזרח למערב. כל זה נועד למתג את החברה הותיקה כחדשנית ומודרנית.

מדי דיילות טורקיש איירליינס. יח"צ

המדים החדשים כוללים שמלות, מכנסים, חצאיות, ג'קטים ומעילים, תיקים, כפפות ואביזרים נלווים (כובעים, מטפחות וחגורות) ויכנסו לשימוש קבוע לאחר פתיחת נמל התעופה החדש באיסטנבול שיהווה את ביתה של חברת התעופה הטורקית.

להשקת המראה החדש, חברה טורקיש אירליינס לצלם והאמן הבריטי מיילס אלדרידג' שצילם את הקולקציה החדשה בנופים של איסטנבול העשירה בתרבות, היסטוריה, צבעים ומרקמים.

מדי דיילות טורקיש איירליינס צילום יח"צ

מדי דיילות טורקיש איירליינס צילום יח"צ

***

 הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק