"מגיע לי להיות אני"

אני גל מרדכי, בת 28, אמא לשישה ילדים מדהימים שלי. בחרתי בוקר אחד להפסיק לרצות את העולם ולהתחיל לחיות את חיי כפי שאני רוצה

מאת: גל מרדכי

האמת היא שאני לא מאמינה שאני עושה את זה. האג׳נדה שלי לא משרתת את הסצנה הזאת בגדול ואני לא רואה אף אחד ממטר. אני לא חושבת שיש למישהו את הזכות לקום ולשפוט אף אדם ואני לא אתן לאף אחד במה לבקר אותי ואת המעשים שלי. אני ילדה גדולה עם רזומה של זקנה ותיקה ועברתי דבר או שניים בחיי ומה שקרה בזמן האחרון עבר שיא. א

אני כותבת לכם בפורום כזה רק כי זה ברור כמה השיח עלי הוא בפורום כזה וחבל, מכמה סיבות. אף אחד/ת ממכם לא חי או חווה את החיים שלי, לא עבר ולא קרוב ללהבין תמצית ממה שקורה איתי, לא רק איתי אלא כל אחד. ואין לדעת מה קורה בתוך ארבע קירות של בן אדם. בחייאת, אין לכם מספיק צרות או בעיות אישיות על מנת ללכת ולחפור בחיים של אנשים אחרים?! אז אני כבר לא "גל הדתיה הזאת שמייצגת את המגזר הזה" בכל במה אפשרית אבל אני עדיין אותה גל.

גל מרדכי צילום אלבום פרטי

אני עדיין אמא לשישה, עדיין אחת שייש לה אוזניים ורגשות ואתם עושים רצח אופי כי בחרתי יום אחד לקום ולהיות מאושרת?! לשים סוף לשקרים שהיתי חייה אותם ומאכילה את עצמי שהכל טוב כי בחרתי לא לנפנף בשמות שפגעו בי ולהרע לואותם אנשים כי סך הכל התקדמתי משם ולפגוע בהם לא יביא לי אושר. אני אביא לעצמי את האושר ואז בחרתי בעצמי.

אני גל מרדכי, בת 28 אמא לשישה מדהימים שלי. בחרתי בוקר אחד להפסיק לתת אוכל לאנשים שיאשרו אותי, להפסיק לרצות את העולם ולהתחיל לרצות את עצמי. לאהוב את עצמי בכנות. לחיות את האמת שלי ולבחור באושר שלי. גם אם זה יעלה לי במחיר של ריכולים ועלבונות, גם אם זה בקושי של התמודדות יומיומית עם מצבים שאת לא מתארת שיפלו עלייך. שאנשים שמים לך רגליים ומנסים ליישר אותך כי בעינייהם את יוצאת מהמסלול אבל מי קבע מה המסלול הנכון?

 

גל מרדכי צילום אלבום פרטי

האם יש רק דרך אחת לחיות? בשלב הזה של החיים שלי השכלתי להבין כמה האנשים שמולך הם לא מה שאתם רואים בפרונט. כמה קל להחריב הרים עם הלשון, לפגוע, להתסיס ולפרק עולמות. תשקלו מילים תנסו להשים את עצמכם בנעליים של אחרים ואם אין לכם את היכולות פשוט תרפו ואל תשימו את היד שלכם בגורל של אחרים.

תחשבו צעד קדימה, סוף מעשה במחשבה תחילה. אני בחרתי לשים את עצמי בקדמת הבמה. בי יותר לא יזלזלו. אותי לא ישפילו. אותי יעריכו, מגיע לי שהחיוך על הפנים שלי יהיה מרוח לאורך כל היום. מגיע לי להיות אני. מגיע לי להיות מאושרת ומי שהעז לפקפק באימהות שלי, שינסה לדמיין את עצמו עם שישה ילדים, שאת הראשון הביא בגיל 19 ואז בגיל 20 ואז בגיל 21 ואז בגיל 24 תאומות ואז בגיל 27 ונראה אם עדיין הוא מבין על מה הוא מדבר.

גל מרדכי צילום אלבום פרטי

ואז שינסה לדמיין איך הוא עושה את זה לבד ואז בליווי של עוגמת נפש. רק אמא לאמא יכולה להבין שאי אפשר לערער באהבה של אמא לילדים שלה ותמיד נתתי להם את הבריאות שלי ולנצח זה יהיה ככה. לי לא הייתה אחת כזאת ומהמקום החסר הזה ברור לי שאיתם זה תמיד השלם. ככה הכי כנה אני מבקשת ממכם, אתם חוצים את הגבול ולפני שאתם באים לבדוק כל בן אדם, בואו לבדוק את עצמכם.

אני מאחלת לכל אישה ואישה לא רק להשתמש במילים גדולות, במילים משירים במטאפורות מרגשות אלא לקום להיות מה שהיא הייתה רוצה להיות. לקום לחבק את עצמה ולעשות למען עצמה. אני מאחלת לכן לקבל אומץ, לפתח עמוד שדרה, להציב מטרות לקבל החלטות ולהיות שם בשביל עצמכן.

** הכותבת, גל מרדכי, העלתה את הפוסט במקור לדף הפייסבוק שלה