מגבות את הגבות – הטרנדים החמים בעיצוב גבות

כולן יודעות שהיום אפנתיות גבות עבות, אבל רצוי לשים לב לדקויות. מהם הטרנדים החמים בתחום עיצוב הגבות ואיך תיישמי אותם בקלות בבית? קבלו עצות מהמומחיות

ברוק שילדס שאטרסטוק

הגבות הן המסגרת של הפנים. כל מי שהתנסתה פעם באיפור מקצועי יודעת שחלק ניכר ממנו מוקדש לעיצוב והדגשת הגבות וההבדל במראה שמתקבל כשהגבות שלך מסודרות ומודגשות לבין זה שיתקבל עם גבות סוררות או דהויות, הוא גדול.

שלי גפני, המאפרת הראשית של סופר-פארם מדגישה שבכל הנוגע לסידור גבות, יש להשאיר את המלאכה לידיים מקצועיות.  העלויות של סידור גבות אצל מומחית אינן גבוהות וההבדל בין סידור חובבני למקצועי הוא מאוד משמעותי. אשת מקצוע תדע להתאים את צורת הגבות למבנה פנייך בצורה המיטבית ובעזרת ציוד מקצועי הסידור יהיה מהיר ומדוייק. אחרי שהגבות שלך מסודרות את יכולה לגשת למלאכת האיפור. את הגבות מסרקים, מעצבים וצובעים לפני הנחת צלליות.

הטרנדים החמים בעיצוב גבות

כמו בכל תחום הקשור בעולמות האופנה והיופי, גם את תחום עיצוב הגבות מובילים טרנדים שמשתנים מדי כמה עונות. לשמחתנו טרנד הגבות הדקות שהובילה קייט מוס בשנות  ה-90, נשאר מאחור ואת העשור האחרון מובילות גבות עבות ומודגשות.

מי שמזוהה יותר מכולן עם טרנד הגבות העבות ששלט בעולם היופי של שנות ה-80, היא השחקנית ברוק שילדס ומי שהחזירה אותן לקדמת הבמה בעשור הנוכחי היא הדוגמנית המצליחה קארה דלווין. אנחנו שמחות שהן פה, אבל גם בתוך "טרנד הגבות העבות", כדאי לשים לב לדקויות.

חן אלקבץ, מאפרת אופנה ויופי ומותג מוצרי הגבות ארדל, סיכמו עבורנו את שלושת תתי הטרנדים המובילים את תחום עיצוב הגבות היום, וגם עזרו לנו להבין איך ניתן ליישם אותם בבית באמצעות מוצרי איפור זמינים.

גבות טבעיות פראיות –

טיפוח הגבות מתוך התצוגה של Lacoste בשבוע האופנה בניו יורק בחסות מייבלין ניו יורק

גבות ילדותיות, פראיות, לא מסודרות ואפילו לא לגמרי "נקיות" משערות סוררות.

איך עושים את זה?

מסרקים את השיער כלפי מעלה וממלאים קלות עם עיפרון גבות. יש לזכור כי כדי לשמור על מראה טבעי יש לצבוע בעדינות רק במקומות דלילים באמצעות עפרון גבות בגוון כמה שיותר קרוב לגוון הגבה הטבעי.

גבות משורטטות מלאות –

REVLON עיפרון הגבות צילום יחצ (Custom)

גבה מלאה אך עדינה ומסודרת.

איך עושים את זה?

מסרקים ומסדרים את הגבה וצובעים את המקומות הדלילים באמצעות עיפרון גבות חד מאוד שקל ליצור אתו דמוי שיערה על מנת שהגבה לא תראה ככתם.

גבות מבריקות –

lgrothe_brow_artist_sculpt מסקרה לגבות צילום יחצ חול

גבות בעלות ברק קל טבעי

איך עושים את זה?

מתחילים בסירוק הגבה שיעזור לנו להבחין באזורים הדלילים יותר אותם יש להשלים. כך גם מתבהרת צורת הגבה המקורית. כשהגבות מלאות ומסורקות עוברים עליהן עם עפרון וקס שמוציא את הברק של השיערה החוצה ניתן לסיים במסקרה שקופה לגבות.

רוצה לשמוע עוד על הדרך לגבות מושלמות?

דורית גבות (חלפון), כהנת עיצוב וסידור הגבות עם ניסיון של 15 שנים, מגיעה לביוטי סיטי לדבר על הטרנד הלוהט של הקיץ ועל המוצרים הרבים המוצעים לעיצוב הגבות.

יום שלישי 4.7 בשעות 18:30 ו- 19:30

יום שישי 7.7 בשעות 14:30 ו- 15:30

פרטים נוספים והרשמה באתר ביוטי סיטי 2017.

עם מה ממלאים את הגבות?

היום חברות האיפור מציעות מבחר תכשירים בטקסטורות שונות למילוי הגבות.

עפרון גבות

MU2461עפרונות לגבות: סופט טאץ, מחיר: 54.90 שקל /רימל לונדון, מחיר: 24.90 שקל /אסתי לאודר, מחיר: 110 שקל/ קרליין, מחיר: 39.90 שקל /לייף, מחיר: 16.90 שקל/רבלון, מחיר: 69.90 שקל /ג'יי, מחיר: 44.90 שקל. 

עפרון הגבות הוא הנפוץ מכולם, וגם הקל ביותר לשימוש ולכן הוא הפתרון המועדף על רוב הנשים שמתאפרות בבית. למרבית העפרונות יש בצד אחד צבע למילוי עצמו ובצד השני מברשת לסירוק וניתן לרכוש אותם במבחר גדול של גוונים, גימורים ועוביים, כך שכל אחת יכולה לבחור את זה שיעשה בשבילה את העבודה.

ג'ל גבות

MU111724ג'ל לגבות: אסנס, מחיר: 14 שקל /ארדל, מחיר: 69.90 שקל 

ג'ל דחוס שמגיע בצנצנת ודורש מעט יותר מיומנות. את הג'ל מניחים באמצעות מברשת זויותית לשרטוט מדוייק של סיב השערה.

צללית גבות/ערכת צלליות

MU24613צלליות לגבות: אליזבת ארדן, מחיר: 250 שקל/גרלן, מחיר: 234 שקל /קלרינס, מחיר: 278 שקל /ארדל, מחיר: 99.90 שקל 

צללית בודדת או ערכה הכוללת מספר גוונים שמאפשרים משחק ביניהם בהתאם למיקום על הגבה ולעיתים גם היילייטר להבלטת עצם הגבה.

מסקרה לגבות

MU24612מסקרה לגבות: ג'יבנשי, מחיר: 130 שקל /מייבלין, מחיר: 60 שקל /קליניק, מחיר: 119 שקל /לוריאל פריז, מחיר: 80 שקל.

תכשיר חדש יחסית שמאפשר מילוי וסירוק של הגבה בפעולה אחת וגם מחזיק את הגבות במקומן לאורך זמן. פתרון מהיר, טבעי ונוח במיוחד למתאפרות הממהרות.

 ***