בחורה מציגה את האמת על "גוף ביקיני"

שרה פוטו, בלוגרית ומאמנת כושר מפינלנד, מראה לכולנו עד כמה הגוף מתעתע וכי ישנן פשוט זוויות ברורות שיגרמו לך להיראות כמו דוגמנית ביקיני. הסוד? לא לנסות להידמות לג'יזל ולהאמין שגם לה ישנם ימים טובים יותר או פחות

בלוגרית צעירה מפינלנד, שרה פוטו, מציגה בחשבון האינסטגרם שלה עד כמה הגוף יכול לתעתע וכי הכל בסופו של יום, עניין של זוויות. כדי להמחיש זאת, היא העלתה לאורך זמן תמונות שלה, זו לצד זו, המראות את הכוח של פוזיציות שונות. הבחורה צברה כבר יותר מ-62 אלף עוקבים והתמונות שלה הפכו ויראליות כי הן באמת נראות שונות מאוד – כאשר אחת מחמיאה יותר מהאחרת – למרות שהן שייכות לאותה אחת.

אין זו הפעם הראשונה שמאמנת כושר פופולרית עושה מהלך כזה ומראה את המניפולציות הוויזואליות , הבאות לידי ביטוי ברשתות החברתיות. המסר תמיד אותו מסר: אין טעם לקנא במי שאתן רואות ואין מה להילחם נגד הטבע. לכולן ישנן ימים פחות טובים, קפלים בבטן כאשר יושבות על הרצפה וכולן יודעות להכניס קצת בטן לפני שהן מצטלמות. ישנן זוויות מחמיאות יותר ופחות ואין מה להתחרפן סביב סוגיות משקל. אין לזה סוף ויותר חשוב שתאכלי בריא מאשר שתנסי להידמות לדוגמנית. הרי, בסוף גם היא מצטלמת בזווית מחמיאה יותר מאחרת.

תמיד זה יעודד נשים, בכל המידות, לראות את ההוכחות המוצקות הללו מול העיניים שלהן, גם אם זה בפעם המיליון. לא משנה כמה נשים יצטלמו כך או יעבירו את אותו מסר – כולנו חיות בעולם הסוגד לגוף ביקיני מושלם כמו לדוגמנית ג'יזל. לא משנה כמה ספורט יעשו ומה יאכלו, קשה להסביר לרוב הבחורות שזה עניין גנטי ואין מה להיאבק נואשות בטבע.

ג'יזל יש אחת ולא סתם היא הדוגמנית הרווחית בעולם. מה שכן, זה באמת נחמד לדעת שלא מעט מאיתנו, בזווית כזו או אחרת, תוכל להיראות מעולה מול המצלמה. או לפחות מומלץ שנשים יפסיקו להביט על תמונות של אחרות בקנאה.

שרה המאמנת בשורטס

שרה המאמנת בלבן

שרה המאמנת בשחור

שרה המאמנת בג'ינס

שרה המאמנת

 

צילום: מתוך האינסטגרם של שרה