מאחורי הקלעים עם בר רפאלי

מה הצבע האהוב על בר רפאלי, מה היא הכי אוהבת לאכול ומה העצה הכי טובה שקיבלה מאמא שלה? על כל אלו ועוד היא עונה במהלך צילומי קמפיין חדש בכיכובה

https://www.hoodies.co.il/

לכבוד השקת קולציית קיץ 2018 של המותג HOODIES, יצרו במותג סרטון שבו הפרזנטורית, בר רפאלי, עונה על שאלות של אחיה ושותפה לקמפיין – און רפאלי, שבימים אלו כבר גולש מעבר לים בטיול המסורתי של אחרי הצבא.

בין היתר, בר סיפרה לאחיה הקטן מה הצבע האהוב עליה, מה היא הכי אוהבת לאכול, כמה לייקים קיבלה על התמונה האחרונה שהעלתה לאינסטגרם, איזו עצה טובה קיבלה מאמא שלהם וגם חשפה זכרון ילדות משעשע במיוחד.

[youtube RHNNaRYG5OA nolink]

הקולקציה עצמה הושקה, כמנהג המותג, באירוע מושקע ורב משתתפים (תוך היעדרות בולטת של הפרזנטורים המפורסמים), שנערך בבית הקפה ניסו ביפו. על כביש שנחסם לתנועה הציגו דוגמנים, ספורטאים ורקדנים פריטים ספורטיביים בסגנונות שונים. החל מפריטים בהשראת נבחרות הספורט של מכללות בארה"ב, דרך מכנסיים, שמלות וחצאיות עם פסי צד שמהווים את אחד הטרנדים החזקים של העונה, ועד חולצות עם מסרים חברתיים ופריטים בצבעי פסטל רכים.

רשת האופנה HOODIES צילום: אייל נבו

רשת האופנה HOODIES צילום: אייל נבו

רשת האופנה HOODIES צילום: אייל נבו

עוד מציעים בהודיס קולקציית דנים שכוללת מכנסי ג'ינס קצרים, שמלות וחצאיות ובנוסף הורחבה העונה גם קולקציית ה- PRO לאוהבי הספורט.

 HOODIES צילום: אייל נבו

רשת האופנה HOODIES צילום: אייל נבו

 טווח מחירים: נשים, PRO וגברים: 39.90 – 139.90 שקל, ילדים: 49.90 – 99.90 שקל (פריט שני ב-50% הנחה לאורך כל העונה).

להשיג ברשת הודיס ובחנות האונליין www.hoodies.co.il

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק