לרענן את הבית עם תאורה חדשה

כשהשנה החדשה כבר כאן והעונות מתחלפות, זו הזדמנות נפלאה לחדש גם את מערך התאורה הביתית ולהכניס הביתה פריטים מעוצבים שמעבר לנוחות ויעילות, יעניקו גם מנה גדושה של אווירה ייחודית ומשדרגת

התאורה הביתית טומנת בחובה מכלול של מרכיבים כמו נוחות, יעילות, אסתטיקה ואווירה אשר כולם, באופן שווה, בעלי חשיבות רבה כאשר באים לבחור גופי תאורה חדשים לבית. אפשר לבחור בקונספט אחיד ואפשר גם לגוון, אבל כדאי לדעת מהם היתרונות של גופי התאורה השונים ולבצע בחירה מושכלת – הנה כמה המלצות שוות:

shutterstock_554441968

השנדליר מקבל פרשנות מודרנית

על אף שהשנדליר הקלאסי אפוף באפיל של יוקרה ונוסטלגיה, הוא לא ממש מתאים לדירות בעיצוב מודרני עם חללים קטנים יותר או תקרה נמוכה יחסית ולכן כדאי לוותר על שילוב שנדליר מסורתי בעיצוב הבית ולבחור בפרשנות מודרנית יותר

במעמד מרגש זה

הקלות של שילוב בין תאורה פרקטית לאווירה ביתית מתגלמת במנורות העמידה שמתאימות באורח קסם לסלון, לחדרי השינה, לחדר העבודה ואפילו לחדרי הילדים. מנורה אחת כזו בכל חלל מגורים עשויה לשנות כליל את הקונספט העיצובי, לטובה, כמובן.

תאורה מקומית שעושה את העבודה

שולחן העבודה, מזנון או שידה, ליד המיטה, כחלק מהספריה או ליד הספה – מנורות השולחן הן אלמנט עיצובי ואווירתי מושלם שהופכת את הבית למושקע יותר, מרשים יותר וכמובן יעיל יותר במיוחד בשעות הערב כאשר יש צורך או רצון בתאורה מקומית יותר.

shuterstock_158942516

 

שקוף שמדובר בשדרוג

איך לשלב אסתטיקה מושלמת ותאורה משמעותית? שקוף ששווה לבחור בגופי תאורה שקופים – הם יוצרים תאורה מושלמת לאירוח, הם מגיעים בשלל עיצובים ויש בהם את התכונה המופלאה של חדשני ונוסטלגי בעת ובעונה אחת.

צבעוניות מאירת עיניים

הבית מעוצב כולו בגוונים מונוכרומטיים? זו הזדמנות מצוינת להכניס אליו מגע של צבע – גופי תאורה צבעוניים 'ישברו' את סקאלת המונוכרום ויעניקו טוויסט משמעותי אבל כזה שלא ישנה את הקונספט העיצובי, אלא ישתלב עימו בהרמוניה.

שחור וזהב – שילוב מושלם שיוצר יוקרה

הזוגיות היוקרתית של שחור וזהב תשדרג את חללי המגורים המעוצבים באופן דרמטי יותר ותהווה פריט משלים גם לחללים בעיצוב תעשייתי או חללים הצבועים בגוונים עזים כמו אדום או ירוק.